Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

A mai nap folyamán a szomszédos városban volt egy szezonnyitó motoros felvonulás.
Arra lettem figyelmes, hogy amikor az előttem levő motoros elkezdett indexelni akkor sípoló hang is társult az indexelés mellé.
Gondolom azért van ez, hogy ne maradjon rajta az index.
Én jó ötletnek tartom.
Valakinek van ilyen kütyü beépítve a gépezetbe?
Ha amúgy se tudsz sűrűn eljárni, akkor lehet hogy jobban megéri ha azokra az alkalmakra bérelsz egy pályamotort, annak utána néztél már?

Én ugyan ilyen témában nem kutakodtam, de majdnem biztos vagyok hogy pályamotor bérlési lehetőség a komolyabb pályákon nem ritka.

Szóval akkor már inkább egy utcán is jól használható motor.. aztán hétvégi kiruccanás a slovákia ringre, brünnbe.. stb
Nagy előnye, hogy ennek a konstrukciónak nincs kezdeti nagy beruházási igénye, meg rejtett költsége se..
Szívd a vérem...
Tudom hogy drága mulatság, nem is bírnám azt hogy minden hétvégén a Hringen motorozzak, csak nem ártana belekóstolni. Biztos nem utánfutóznék, meg nem lenne gumimelegítő, slick gumi, nem is bírnám anyagilag. Nagyrészt Kakucsra járnék, néha Hring.
Pont azért gondoltam egy ilyen olcsóbbra, mert ha eldobom nem megyek csődbe rögtön.
Azért egy informatikusnak ismerni kéne a guglit, vagy már ezeket elolvastad?

teszt

teszt

és még biztos van jó pár, ne légy lusta!
Ha tényleg azt tervezed hogy majd ha veszel egy sportgépet utána a hétvégéid pályázással fogod tölteni, akkor az mindenképpen drágább lesz mint eljárni kanyarogni a felvidékre.

Szóval szvsz ha ilyen öregebb motort veszel, amivel tételezzük fel nincs komoly gond, akkor is kb ugyan ott leszel mint egy újabb géppel, csak a kezdeti beruházásod volt jóval szerényebb, de ami az igazi költségeket jelenti azok kb ugyan ott lesznek (egész addig míg el nem dobod, mert akkor így jóval kisebb lesz a károd).
Az öreg gép javára pedig oda lehet írni, hogy bontóban is kapsz majd hozzá mindent, ha úgy alakulna..sokkal olcsóbban mint egy újabbhoz, ha egyáltalán ahhoz akadna.

Gumimelegítő, több szett, az aktuális időjárásnak megfelelő pályagumi.. utánfutó? azért ezek vele járnak a pályázással..
Hát nem feltétlen, a típus hibákat pl. biztos elmondják stb...
A saját topikokban hamar meggyőznek hogy a létező legjobb modellről van szó gyakorlatilag hibák nélkül, és mindjárt van is 5-10 eladó.
Ataaa, én nem ismerem a gépet, de van neki topicja, szerintem sokkal hitelesebben tudnak érdemben nyilatkozni, mint mi itt ötlet parádézni.
Direkt csutkakormányosra gondoltam, hogy meglegyen a feeling!
Amúgy mi a véleményetek a motorról? Mennyire megbízható, mennyit kell ráfeccölni ha vesz egy ilyen öregebb motort a zember, és mennyire lehet "belenyúlni" ennél a típusnál? Nincs fordított teleszkóp, de gondolom ettől még jó lehet a futóműve ha egyszer gyorsasági sport kategória.
A GS-el is nyugodtan felmehetsz pályázni, az elején tényleg qrvára nem a motor a lényeg, majd meglátod, h az MZ-sek is körbemotoroznak.
Asszem a thundercat topikban laknak olyanok is akik kifejezetten pályázásra használják a típust. Szerintem bármivel el lehet kezdeni pályázni, az elején úgysem a motor lesz a szűk keresztmetszet
Vélemény?
Talán ezek a legolcsóbb csutka kormányos sportgépek, amik néznek is ki valahogy. Mennyire tekinthető sportosnak? El lehet kezdeni egy ilyennel a pályázást? Mégsem egy 1-1,5 milliós motoron kéne megtanulni sportmotorozni. Minden vélemény érdekel!

Na megyek, ki is próbálom!
Jó duma, szerintem megint híztál.
5-ösről 7-esre állítottam a hátsó futóművet. Kő kövön nem marad!
Ennyit tudtam tuningolni.
Kellemes Húsvétot!
Ha valakit érdekel, gumi akció:
Pirelli sport demon
A Michelin Pilot street radial azért jobb, csak szokni kell.
Ok.
én csak kimostam forró vízzel, ráadásul nyáron
így megszáradt pillanatok alatt
ha maradt is benne sav szerintem olyan kevés hogy ki nem mutatná semmi sem
Savas,es ha rajtamarad a benzin is olyan lesz nemileg.
Mint mikor savval szokitettek a gazolajat es megette az uzemanyag szivattyu alkatreszeit anno.
Ezekben a benzin elfolyós történetekben,-nekem is volt benne részem- azt nem értem, hogy egy vákuumos csap esetében miért történik meg . Mindenkinek elromlik a benzincsapja? Tapasztaltak mondjanak már valami biztatót.:-))
mit jelent itt ez a szó hogy passziválás?
ha arra gondolsz hogy ne rozsdásodjon tovább akkor inkább egy kevés töményebb olajos benzint bele, megforgatni, és miután elpárolog a benzin megmarad az olajfilm
Tudom már mondtad.Szappanos vagy mosószeres víz elég a passziválásra?
a szimó tankom belső része full hámló rozsda volt
az oxálsav szépen kitakarította
azúr vegyszrerbolt kb 2000ft/kg
amennyi feloldódik a vízben aztán mehet a tankba(kb 6g/l amit bevesz hőmérséklettől függően)
utána használtam vagy 5 évig a szimót nem jött vissza a rozsda
pedig nem mindig telitankkal telelt, vagy épp elfolyt az egész mert szar volt a tűszelep
A tank rozsdás.
Nem a blokk.
És a tartalékban megvett a lakásban tárolt tank vakrozsdállt meg.
Nagyon finoman,csak a hegesztések és a javítás mentén.

4 hónap után nulla kezelés és egy olajpumpa csere után azzal a benzinnel indult 3 fordulatra amivel lebaxtam.
Még csak le se mostam.
Igaz nem karbi,egy keihini befecskendező.