A tank tele.... Hogy ne legyen. Rozsda..... Kipu be dugaszolva. Hogy ne legyen pára ..és rozsda...... Kuplung. Be huzva. Hogy. Ne csatanjon. A váltó ...... Karbi le eresztve. Hogy. Ne szopjatok. kb 15 éve ugatom... lb nagyon sok motorosnak.... Mégis. Tavaszal. Ezért. Hagynak nálam 14500 ....mindig...persze. Aki szot fogad... Annak. Nincs ijen nyüge
Nem ...nem dugulás van. .... Tul folyik. Még mindig.Sanyi...... Szivatoval azért megy. Mert több levegö jut neki. ...ugyan is meg kerüli a rendszert....
olaj csere .... Benzin csap felujito.....O gyűrű csere fészek és tű nyomás proba.... Télre meg.....le kell engedni a cucost....nem inditgatni....meg kísérletezni. rá olvasni....
Olajat cseréltél? Mert ha így "elfolyik" a benya akkor általában az olajba is jut belőle bőven, de persze nem ettől áll le, valami dugulás lehet, ahogy írták a többiek is, szétszedni és takarítani, O gyűrűket cserélni, amúgy az ilyet lehet megelőzni a spuri használatával.
nem egyszerűbb pár évente kivenni a csapot és kitakarítani a tankot?
meg persze a tankszűrőt stb
láttam olyan motort aminek a tank alján ujjnyi vastagon állt a szmötyi, ki is lyukadt az alja a sok szemét+víz miatt
"Megszívtad" a tank alját.
Ezt már nagyon sokan elmondták és én is mindig óvakodtam attól hogy teljesen kifogyasszam az üzemanyagot, mert ilyenkor bekerül a rendszerbe az évek alatt összegyűlt üledék, meg mindenféle szétesett üzemanyagkomponensek
Viszont tuti hogy vmi az első szerelésnél lett elbaxva... Lehet fura kérdés, de mennyi kivezető gumi cső jön ki a gépből? Van a tank túlfolyó,a karbinal és a légszuro tetején?
Viszont tuti hogy vmi az első szerelésnél lett elbaxva... Lehet fura kérdés, de mennyi kivezető gumi cső jön ki a gépből? Van a tank túlfolyó,a karbinal és a légszuro tetején?
Úgy indult a dolog, hogy télre leraktam pihenni, aztán januárban be lett indítva csak közbe el költöztem otthonról, és így a motor nem lett inditgatva. Aztán jött a telefon hogy elfolyt a benzin. Akkor benzin csövek lettekccserélve, én már szedtem volna ki a karbit akkor szólt a haver hogy elég ha csak bele fújunk, meg meg kocogtatjuk. Összelett rakva rés be is indult... De már akkor fura volt... Aztán egyik este nem indult a cégnél. Akkor vittem szerelőhőz , aki elm ki tisztította de jobban nem foglalkozott vele mert így is túl sok Melója volt, és csak azért vállalta mert mondtam hogy szükség lenne a motorra... Szal nem ő baxta el... Ő is furcsának találja hogya sszívató levételeuután leáll... Azt mondja hogy esetleg a szelephézag okozhat ilyet..VelVélemény?
Nem kap elég benzint.
Mennyit állt? Járattad télen? Mikor tankoltad tele?
Lehet beállt a benzin és eltömített valamit, de valószínűbb amit Zoli mond, úgyhogy vidd vissza!
Nem nagyon akarja a tavaszi indulást a pici Suzi....
A téli állás megint betett neki ...
Volt már moci szerelőnél,karbi tisztításon...és napközbe fogjuk rá szépen is indul,de reggel meg este nem akar beröffenni...
Ami viszont nagyon furcsa az az hogy Szívatóval beindul,szépen pörög,de ahogy leveszem a szívatót róla,akkor leáll a motor,függetlenül attól hogy meddig járattam előtte....
Utána úgy indul,hogy kis gázt adok neki,és akkor úgy jó...ha nem húzok rá gázt akkor nem indul
Vagy még azt tapasztaltam,hogy akkor indul be a szívató visszavétele után,ha a benzin csapot PRI állásba rakom,és utána vissza normálba....Valami naon nem stimmel,de ötletem sincs rá hogy mi lehet az oka...volt már nektek hasonló jelenség?
Hamarabb átért mint hogy elővettem volna a pénztárcám
Egyébként simán megéri arra menni pl a zemplén felé mert egyrészt nem csúnya, másrészt miskolc szélét ki lehet kerülni, ami viszont az.
250 forint volt a viteldíj.. előtte a Tiszán 800-ért mentem át Martfűről Vezsenyre, Tiszatardos-Tiszalök között pedig csak 250 volt a viteldíj.. szóval elég szabadáras.
Látom Szendrőről haza még nincs kialakult útiterv.
A nem sietősök és a történelmi emlékekre fogékonyak részére ajánlanám az Aracsi pusztatemplomot ami nagyjából félúton van Szendrő és a határ között.. megtekintése jó ürügyet szolgáltat arra, hogy nem kelljen hosszan autópályázni hazafelé
Nem jobb lenne normális csappal rendesen elrakni telitank spurival,vagy üzemanyag stabilizálóval?
olaj csere .... Benzin csap felujito.....O gyűrű csere fészek és tű nyomás proba.... Télre meg.....le kell engedni a cucost....nem inditgatni....meg kísérletezni. rá olvasni....
meg persze a tankszűrőt stb
láttam olyan motort aminek a tank alján ujjnyi vastagon állt a szmötyi, ki is lyukadt az alja a sok szemét+víz miatt
Ezt már nagyon sokan elmondták és én is mindig óvakodtam attól hogy teljesen kifogyasszam az üzemanyagot, mert ilyenkor bekerül a rendszerbe az évek alatt összegyűlt üledék, meg mindenféle szétesett üzemanyagkomponensek
Mennyit állt? Járattad télen? Mikor tankoltad tele?
Lehet beállt a benzin és eltömített valamit, de valószínűbb amit Zoli mond, úgyhogy vidd vissza!
Nem nagyon akarja a tavaszi indulást a pici Suzi....
A téli állás megint betett neki ...
Volt már moci szerelőnél,karbi tisztításon...és napközbe fogjuk rá szépen is indul,de reggel meg este nem akar beröffenni...
Ami viszont nagyon furcsa az az hogy Szívatóval beindul,szépen pörög,de ahogy leveszem a szívatót róla,akkor leáll a motor,függetlenül attól hogy meddig járattam előtte....
Utána úgy indul,hogy kis gázt adok neki,és akkor úgy jó...ha nem húzok rá gázt akkor nem indul
Vagy még azt tapasztaltam,hogy akkor indul be a szívató visszavétele után,ha a benzin csapot PRI állásba rakom,és utána vissza normálba....Valami naon nem stimmel,de ötletem sincs rá hogy mi lehet az oka...volt már nektek hasonló jelenség?
Egyébként simán megéri arra menni pl a zemplén felé mert egyrészt nem csúnya, másrészt miskolc szélét ki lehet kerülni, ami viszont az.
250 forint volt a viteldíj.. előtte a Tiszán 800-ért mentem át Martfűről Vezsenyre, Tiszatardos-Tiszalök között pedig csak 250 volt a viteldíj.. szóval elég szabadáras.
Jól számolok, Mezőberénytől kb. 1100km amit oda-vissza gurulunk?
A nem sietősök és a történelmi emlékekre fogékonyak részére ajánlanám az Aracsi pusztatemplomot ami nagyjából félúton van Szendrő és a határ között.. megtekintése jó ürügyet szolgáltat arra, hogy nem kelljen hosszan autópályázni hazafelé