Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No! Akkor pünkösdi guriga tervezet:
Péntek délután munka után lehet jönni a faházhoz, a tavalyi évhez hasonlóan. Innen lesz a start szombat reggel.
Szombati nap. Éjszakázás Herkulesfürdőn.
Vasárnapi etap. Alvás szendrői panzióban.
Hétfőn irány haza.
Foglaltam mindkét helyen 8 főre ágyat, amit előtte 5 napig visszamondhatok ingyen. Ennek a költsége reggelivel 8 főre két éjszakára 174 EUR.
És akkor a résztvevők? Kéretik javítani, ha nem stimmel!
1-2. Esso és Zsuzsa (DL650 és GS500)
3. Erik (Bandit 650)
4. Lovi (GSX-f 650)
5. Dani (MT-03)
6. Zsolt (DL650)
7-8. Bobek és Imi (Freewind)
Hát ha jó helyen tapperolod az is tud égetni.
Csajokat taperoljatok.
Hát egy kanyargós-fékezgetős szakasz után qrva forró tud lenni úgy is, h nem ragad a nyereg. Én már 1x, 2x megégettem a kezem.
Én azért időnként rá szoktam nyúlni a tárcsákra motorozás közbeni pihenőknél, pont a beragadást ellenőrizendő. Ha túl forró - ugyibár -, akkor gond van.
Szóval a motorozás nem csak a gázmarkolat tekergetéséről szól.
igen ez elég furcsa. Biztos hogy 22e van benne? Ha ragad a dugó akkor hamar meg kéne ennie a betétet, meg pont a hátsó amit azért annyiszor nem használnak (kivéve ha a fékpedálon pihenteted a lábad )

Nehogy aztán Te is így járj mint ez az ember ITT, hogy az egyik betétet fémmel a tárcsa felé rakták be
Nekem is az volt és fémig szántotta a betétet.
Bár annyira nem izgat, mert a csere felnin van az a tárcsa, ha meg problémáznak vele, leműszakiztatom a gyárival.
Lehet kicsit ragad a dugó.
Hát az enyémben 80ekm van és még a gyári tárcsa van fent és én is használom a hátsó féket is. Ott vmi más baj lehet, bár ha a vizsgán átment, akkor olyan szar nem lehet még, főleg ha úgy érzed, h fog is rendesen, akkor én hagynám még.

Dobj fel róla közeli képet, ha tudsz.
Köszönöm a válaszokat.

Féktárcsából szerintem újat veszek (bár épp találtam egy használtat az országban). Amit még kicsit nem értek, hogy hogyan barázdásodhatott az enyém 22 e km alatt (az elsőnek semmi baja, mint az új)... Bár mint említettem csak a lyukak széleinél fordul elő ez.
A szinter betét is belefér a költségvetésbe, mert csak kicsit drágább mint az organikus (AP Racing, szinter 9300 Ft).

Széles utat!
Orrnehéz a GS ezért inkább túl hamar blokol a hátsó.
Nekem nem a gyári felni van most hátul hanem 4,5-es. Ezen més kisebb is a tárcsa de így is elég.
szóval elől van a szinter Neked? Hát nekem meglepő hogy ennyire bírja a tárcsa, de ha bevált, sokáig bírja és nem koptatja a tárcsát akkor elhiszem. Mindenesetre én magamnak organikust vennék, sosem volt bajom a fékhatásával, viszont előrebukfencezni sem akarok :)
Mielőtt vettük a GS-t, mindegyik leírást elolvastam a boncteremben itt, és a népítéleten is, és nagyon sokan panaszkodtak a hátsó fékre, hogy nem fog rendesen. Én a GS-en ezt nem tapasztalom, de lehet hogy azért mert a saját Honda SevenFiftymen még puhább a fék. Nekem az lassításra teljesen elég, azt szoktam meg, a GS-en könnyebben blokkolom a hátsót mint a sajáton. Viszont ha annyira nem fog az a hátsó akkor ott lehet, hogy valami más is van. Télen pl az összes fékdugattyút políroztam, mert a hátsó nagyon nehezen járt, és 5 ezer alatt megette a betétet...
A második keszlet ebc hh-t etetem vele.
A tarcsa ujszeru.
Gyakorlatilag mikronnyi kopas nem eszlelheto.
Inkabb az erosebb fekhatas a lenyeg,organikus van hatul,allok rajta es csak lassul,szepen komotosan,ha vegre elkopik megy be a szinter.
Szerintem kitart mig elek.
Szerintem tök jól gondolod!
Nem a blokkoláson van a lényeg, mert kb bármilyen fékbetéttel állóra lehet fékezni a kereket.

Sokkal kisebb erővel és precízebben működtethető a fék a szinter betéttel.

Az hogy eszi a tárcsát az meg egyenesen urbán legend. Én lelkes hátsófékhasználó vagyok, most már mindenórás úgy 20k km használat után a hátsó betét, de még a bontottan vett féktárcsa is több szinter betétet kiszolgálna. A gyári tárcsa bírt hátul valamivel több mint 110 ezer kilométert, úgy hogy már az előttem lévő tulaj is csak szinter betétet használt.
én úgy tudom, hogy ahhoz más tárcsa is kell, különben nagyon gyorsan megeszi a betét a tárcsát. Biztos jobban fog, de szerintem a gyári organikus, a gyári tárcsa is organikusra van kitalálva, ráadásul egy hátsó fékről van szó aminek nem feltétlen kell annyira fogni, hogy azonnal blokkoljon a kerék. A mi GS500F-ünkön se annyira pöpec a hátsó tárcsa, organikus betét van benne, és simán blokkol egy nem annyira intenzív fékezésnél is.
Bontóban sokszor lehet találni újszerű féktárcsákat, töredék áron.. bár az kétségtelen hogy egy új féktárcsával sokkal kisebb eséllyel lehet mellényúlni.

Ugyan nem GS, de a Divihez én egy 5-ösért találtam hátsó tárcsát amikor szükségem volt rá, mellé jött 10 körül a szinter betét meg még egy 10-esért a féknyereg felújító szett. A műszaki vizsgán pedig gond nélkül átment.
Ha ezek a betétek organikusak akkor csak ilyesztésre és kutyák dobálására jók.

VFalami szintert nezz ha belefér a drágább.
Sziasztok!

Régen írtam, de most inkább kikérném a véleményeteket egy dologgal kapcsolatban.
Még tavaly év végén voltam a sasmadárral műszaki vizsgán, amin át is ment, de megjegyezték hogy a hátsó fék nem az igazi és rá is néztem és láttam hogy tényleg picit hullámos. A hullámok a tárcsán lévő lyukak széleinél vannak.
Gondoltam kicserélem most tavasszal, mert a fék nem játék. Kérdéseim: milyen fékbetét ajánlotok hátulra? Hol lehet jó áron féktárcsát szerezni?
Most nagyvasnál találtam, ott a hátsó tárcsa 32 000 Ft (Lucas) és a betét pedig 6800 Ft (AP Racing) vagy 7700 Ft (Lucas).
Ne habozzak és rendeljem meg őket, vagy tud valaki jobb/olcsóbb helyet?
A sasmadár GS500 F (bár gyanítom hogy az E-hez is pont ugyanolyan méretű tárcsa és betét kell előre és hátra is).

Előre is köszi a segítségért!

Jeremy a padawan :)
az olajat ha olcsón tud szerezni akkor 4 literje 6-10e ft kb, a tömítés foglamam sincs, mert nemtudom hogy lehet e csak olyan tömítést venni, vagy egész szettet kell, esetleg "megoldja okosba" a szerelő, plusz a díja ami szerintem min 4e per óra. Nem tudom mennyi időt kíván a művelet, de kb egy óra alatt szerintem elintézhető. Szóval szerintem kábé 20e-rel számolj. Persze az egészre feltételeztük hogy a tömítés a gond, amit igazából senki sem tud
Amennyire a szerelő át akar vágni. - ha olyan
úgy értetem, hogy ha csak tömítéseket kell cserélni pl :)
Ha tömítési probléma, akkor kb. a szerelő óradíja, a szállítás költsége, meg az új olaj+tömítés.
Azt se tudjuk hogy mi a hiba!
A motor járása teljesen okés, és nem füstöl most sem. Az olajat viszont tényleg ha nem is egyből de egy 5-10 percre rá néztem meg. Most 100km-re vagyok a motoromtól :( úgyhogy sajnos ezeket nem tudom megnézni, olaj sincs most otthon, de a fuvar már el van intézve a szerelőhöz, nem akartam lábon elvinni, mert a végén még nagyobb baja lenne...Köszönöm szépen a segítségeteket, még annyi esetleg, hogy ezen hiba javítása amiket mondtatok, kb mennyire terheli meg a pénztárcámat ? :)