Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól van na így sikerült belinkelni!
Óvatosan nehogy leessen! Hogy lehet fejjel lefelé betenni az ágyba?
A babára vagyok kíváncsi!
A mociról? Azt már láttátok
Képet!
Hellóóóó Srácok, üdv. mindenkinek!
Még élek!
Április 18-án lesz az AKMT szezonnyitó gurulása és végre a néhány hónapos kihagyás után ismét mocira ülök, ülhetek (már totális elvonási tüneteim vannak, minden alkalommal amikor előkerült a tél folyamán, még az utolsó hónapban is nagy pocakkal ráültem, persze menni nem mentem vele)!
Jó lenne látni benneteket, remélem mindenki jól van és ott találkozunk!
Pusszantom azokat akiket ismerek, akiket nem azokat meg remélhetőleg hamarosan megismerem
Meglesve
köszi, mostmár értem! ha lesz kis időm kiszedem a karbit és akkor a feltolósat megjátszom, akkor kiderül úgyis minden :)
Többféle megoldás van...

Szereld vissza tetejét porlasztóra ahogy van. Majd ujjal benyúlsz és felnyomod! Ha fel tud menni a csatorna síkjáig teljesen, azaz egyáltalán nem lóg bele, akkor nem ott van fojtva, nem kell kiszedni semmit.
Amit én raktam be képet láthatod, hogy van egy alapkupak, és a kupakban 3 felöntés. Maga e felöntés is lehet fojtás, de legtöbb esetben ennél képen látható távtartó van benne, ami kb félig engedi fel a tolattyút, és elég nehéz nem észrevenni.
Itt az van írva h régebbi típusoknál van egy tavtarto a gaztolattyu felett és azt ki lehet venni. Konkrét leírást a gaztolattyun lévő luk betomesere ír, de nekem az nincs, ezért kérdeztem h aki szetszedte és talalkozott ilyennel, annak mik a tapasztalatai. Biztos vagyok abban hogy így nem megy fel teljesen a tolattyu, és semmilyen robbantott ábrán nem találtam ezt az alkatrészt. Mindenhol csak a karbikupak van, alatta egyből a membrán. Szóval érdekes, mert elvileg ebben a gyartmanyban tolattyu atfurassal és nagyobb fuvokakkal oldották meg a fojtast, tavtartorol semmit nem olvastam.
Semmit ne csinálj másképp, mint ahogyan ITT le van írva!
Bár őszintén szólva, a kérdéseid alapján a helyedben inkább nem próbálkoznék! Vidd el egy szakihoz!
itt lényegében az lenne a kérdésem, hogy ez a távtartó ami megakadályozza hogy felmenjen a tolattyú, vagy teljesen alap alkatrész. Fémkupakos a karbi, nem a fekete (talán látszik is :D).
Mi van akkor ha ezt kiveszem, és úgy rakom össze? Próbát megérne? Vannak ezen a műanyagon bevágások amik pont a tolattyú tetejét mintázzák, így gondolom pont beleilleszkedik mikor teljesen fent van. Ha kiveszem, nyilván nem lesz így. Az mennyire gáz? Vagy érdemesebb lenne csak vékonyítani ezt a távtartót? Vagy hagyjam a fenébe
Sziasztok.

megnéztem a karbit hogy hol van lefojtva a moci (már ha le van). Ugye az enyém 2006-os GS500F, és elvileg csak a főfúvóka lenne más, illetve luk lenne a gáztolattyúban. A luk nincs, a fúvókát nem néztem meg, annyira nem szedtem szét. Viszont a karbifedél belsejében ami tartja a rugót, az elég vastag műanyag , kb 3 mm-es lehet). Így gondolom nem tud koppig feljönni a tolattyú. Ez fojtás, vagy ez mindnél ilyen gyárilag?
Az a furcsa hogy ezt az alkatrészt egy robbantott ábrán sem találtam...
Köszi holnap megnézem.
Elég sok izzó van benne. Konkrétan melyikre gondolsz? A fényszóró H4.es.
Sziasztok valaki tudja , hogy miloyen izzó kell a 2007es gs500-embe? illetve a visszapillantót leakarom cserélni mivel ez a köralakú nagyon kicsi , hányas a menete 8mm/10mm/12 ? köszi előre is ... 1hete vettem még nemigen tudom ezeket a dolgokat.
Ezért mondtam hogy fent is, lent is.
Jól beszélsz...alul kinyomó szerkezetnél is kell holtjáték
Ha a bowdennek van is holtjátéka, a mozgató mechanikáé még lehet kevés. Az első lánckerék fedelén van az állítási lehetősége, két csavar fog rá egy apróbb fedelet, az alatt találod.
Nem folytott, már karbitisztítás volt. 34kW.
Szerintem az egesz szezonban fogyott csak minimalis,hidegen ereszt,mire bemelegedett megszunt,es a tulfolyo a kipufogo felett van,fura volt reggelente az a pici goz.
Egyszeruen telre mar eleg gatya lett annyira a tomszelence hogy eszreveheto folt maradjon leallas utan,majd mar hidegen is csopogott.
Es eltunt a tagulasibol a folyadek.
Megoldom de van fontossagi sorrend.
Sajnos elso a melo.
Meg par honap es befejezem.
Vagy veszek egy banditot es elviszem tasihoz.
Énaz idén már 1600 km körül járok, évi átlag 16-17000 km gurulok két keréken. A gs még csak 1 éve van meg, szerethető szerkezet. Dolgozni beszaladgálni a hegyeken keresztül, "olcsó" , élvezetes.