Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt már olyan eset is, hogy a szűrő tömítése szétesett. Szó szerint, apró darabokra - új volt.
Nekem gyanús, hogy itt is csak valami tömítési gond van a szűrőnél, ha szivárog, a menetszél szétviszi a blokk alján.
Majd írd meg!
Jobb oldalt a generátornál lesz a szivárgás szerintem. Törölgesd meg körbe a kerek fedő deklit és figyeld hogy onnan jön e! Tölts utána olajat, anélkül ne járasd!
Ja és ahogy Sanyi írta ellenőrizd hogy nem benzinszagú e az olaj!
ha van esetleg maradék olajod, akkor megnézhetnéd úgy, hogy kiviszed egy olyan helyre ahol senkit nem zavar hogy járatod a motort. Ott aláraksz valami tálat, és járatod addig amíg be nem melegszik, és ha 18 km alatt kiköpte az egészet akkor szerintem egy idő után látnod kéne honnan folyik. Persze vannak itt sokkal jobban hozzáértő emberek, de szerintem egy próbát megérne. Ha nincs olaj akkor menjen inkább szerelőhöz. Viszont ne nagyon menj vele, mert nem fog jót tenni a motornak se, meg aztán az olajfoltos utak sem egészségesek a többi közlekedőnek
Èn arra gondolnék hogy az a légszürö leresztö csövéböl kifolyt olajos benzin lesz...nyilván mikor megállsz, csak az olaj marad ott, a benzin ami valszeg egy felakadt úzsó miatti túlfolyás eredménye, az elpárolog. A motorban meg még biztos van olaj, csak mikor megállsz nem látszik azonnal, kell pár perc mire visszafolyik?
Szóval benzinszagot nem érzel? A motor szépen egyenletesen jár nem füstöl, nem egyhengrerezik?
értem..akkor elképzelhető:) köszönöm!
nem feltétlen. Ha valami rosszul van tömítve, akkor a hideg olaj viszkózusabb lesz, így nem biztos hogy kifolyik. Ha viszont már felmelegszik akkor simán folyhat. Valószínű az a folt azért keletkezett mert mentél vele, leállítottad és kifolyt. Ha csak arrébb tolod, és hideg az olaj akkor nem biztos hogy kifolyik. Legalábbis szerintem.
Sajnos most képet nem tudok felrakni, meg délután elméletileg viszik is a szerelőhöz, de köszönöm szépen a segítséget :) Ha megtudok többet és esetleg érdekel, leírhatom, hogy mi volt a gond.
mindenféleképpen viszem szerelőhöz, csak körbekérdeztem előtte, hátha valaki többet tud erről mint én. És a vicc, hogy az összes csavar megvan húzva. Tömíteni meg ha nem tömítene rendesen, akkor állás közben is folyna szerintem :/ és a téli pihenő óta már kb 100-at mentem és csak most jelentkezett a probléma
Manapság a meleg reggeli székletröl is fényképet csinálnak, egy ilyen problémáról nem lehetne pár képet löni?
Na vazz, ez elég zavaros, egyetlen hely van ahol olajat tölthetsz bele, ha ott folyik akkor vagy nincs meghúzva a csavar illetve nem tömít vagy telement benzinnel a blokk az állásban és felhígította az olajat, nézd meg az olajszintet, de inkább vidd szerelőhöz nehogy lukra fussál.
ja, és nem, az olajleeresztő környékén semmi olaj:S
Igen ilyen tippet én is kaptam, de nem, jobb oldalt folyik és igen biztos, hogy olaj :S Meg az olajtartály totál üres...
Az olajtartály, ahova betöltöm az olajat, azaz jobb oldalt folyik. Csak mert kaptam egy olyan tippet, hogy lehet, hogy a váltónál folyik, de nem, hanem a másik oldalon. A helyét meg azért nem tudom megállapítani mert elég sok helyen olajos, a csavarok is ott lent a tartály alatt, alatta a váz is kicsit, és sehol sincs az, hogy na, itt kezdett el szivárogni. plusz az olajszűrő alatt is minimálisan.
Huh, ez így nehéz lesz.
Nem is tudom igazán értelmezni a leírtakat. Mi az, hogy kiköpte az összes olajat? Milyen tartály alatt?
Az azért rád vár, hogy megállapítsd a folyás helyét.
Ha menet után kezdett jobban csöpögni, akkor szelepfedél tömítés is lehet.
Általában a sebváltónál és az első lánckeréknél szokott elereszteni a szimering. Ezeket bontás nélkül lehet cserélni. Viszont ezek bal oldalt vannak.
Biztos hogy olaj folyt ki? Jobb oldalt van egy félig lezárt végű túlfolyó cső, ebből jöhet benzin.
Ja és az olajleeresztő nincs kilazulva? Én az egyik olajcsere után kézzel csavartam vissza és elfelejtettem ráhúzni. Másnap melóban jutott az eszembe hogy nem hidaltam krovával a motor alatt...
Szerencsére amire hazaértem, még csak egy 200 Ft-os folt volt alatta.
Sziasztok! Még új vagyok a fórumon, de a szakértelmetekre és a segítségetekre lenne szükségem!
Egy 99-es gs 500-am van, még csak 250 km van mögöttünk, még elég kezdő vagyok. Nagyon szépen karban volt tartva az előző tulaj nagyon figyelt rá, fel is újította nyáron, viszont egyik reggel egy kb 6x6 cm-es olajfolt volt alatta. Nem volt nagy ezért is volt furcsa, letakarítottam, arrébb toltam, de másfél óra után sem volt olajfolyás és folt alatta. Olajszint is rendben volt. Elvittem egy körre, kb 18-20km alatt kiköpte majdnem az összes olajat. Jobb oldalt láttam olajfoltokat a tartály alatt, de nem tudom megmondani, hogy pontosan honnan is folyt. Mi lehet a problémája így látatlanban? Előre is köszönöm, szép napot!
Köszi
Jujjjj, nagyon cuki!
Na de há de!....így meg legurul szegény gyerek...
Fiúknak fekete, lányoknak ezüst.
Na ja most volt akcios a lidl ben a 100 meteres kacsaszalag.
Fekete vagy ezust a jobb?
Így jó?
Zoli addig vigyáz a picire, hátha kap tőle pár tippet a szereléshez.