Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Balazsineggel ugyesen ossze lehet kotni.
Vagy gipszkarton csavart, az pont fekete.
De tehetsz bele hatlapút is.
Így van, ezért linkeltem be TattoeedAngel-nek, hogy jó e a méret, de szétkapom és lemérem...
Hossz kb 20mm.De csak tippelek képről.Viszont fekete nem jellemző.Rozsdamentest javaslom.Bauhaus.
Ránézésre M5-ös lencse vagy D felű inbusz.

Nem is ezért kamillázott az eladó hanem mert ezek plexi tartók,szettben vannak jobbára,Inbusz metrikus,műanyag alátét,és a gumianya ami jobbára egy gumiba sütött réz anya,ezt átdugod a kramacon ami plexi és idom együtt,megy bele a csavar meghúzod,a gumianya összenyomódva annyit tákul hogy összetartja szerencsétn motorod.ilyen.
Nincs neked annyi pénzed.
Egyébként a méret (hossz, keresztmetszet) érdekelt volna, megbirkózom egy imbuszos csavarral...
Konkrétan csavarboltba mentem, faszi nézegette össze vissza, aztán kinyögte hogy hát ilyen nincs.
Jól van, megveszem a ciberédet.
Nem tökmindegy, csak a menet legyen jó?! Gumi alátétet is érdemes alá tenni (lásd plexinél), hogy ne "zörögjön!

Vigyél egy mintát bármelyik csavarboltba, adnak helyette annyit és olyat, amilyet csak szeretnél. Plusz az imbuszkulcs kisebb helyen elfér mint a csavarhúzó, megnyírni is nehezebb vele, szóval ne parázz az imbusz miatt, max veszel hozzá kulcsot is (van vagy 100Ft).
Mondtam add el a picsába és vegyél egy másik motort.
Beteg vagy.
Vagy ráb.szok kettőt egy kilós kalapáccsal.
Ami szorul azt WD40-el, ami laza azt meg kacsaszalaggal.
Ha nem használ a WD jöhet a másik csodaszer.............a kacsaszalag.
Tattoedangel!

Amikor javítottad a GS-ed, hol vettél csavarokat meg patentokat a fejidomhoz és plexihez?
Ebay-en nem találtam pont olyat mint a gyári. A gyári keresztfejű, ezek meg mind imbuszosak. Szerinted ezek jók?
Nem maradt pár darab véletlenül a javítás után.
Finoman ropog, nem hangosan.
Megkentem anno olajjal, de majd megfújkodom WD40-el is.
Lehet hogy tényleg csak fent szorul...
" ropogó hangot ad"
A fékkar forgáspontja és a nyomófelület amivel dugattyút nyomja, meg van kenve rendesen?
Mind igaz lehet egyszerre és külön-külön is.

Betét nélkül leszedve a helyéről a fékkarral óvatosan kipumpálva a dugókat körbe lehet tisztogatni,de igen vigyázz hogy ne lökd ki a dugókat mert minden összefolyik és töltheted,légtelenítheted újra az egészet.

Szerintem már megérne egy szétszedős,kipucolós,karmantyúcserés melót a cucc.
Fékcsövet meg olcsón csináltathatsz a héfalnál gumit amit nyomáspróbáznak.
Fékfolyadék lett cserélve tavaly, de nem lett szétszedve. Az tűnt fel, hogy ha húzom, ropogó hangot ad mielőtt felkeményedik. Ki lett légtelenítve. Arra gondolok hogy hiába lett cserélve a folyadék, bent maradhatott valami sűrű dzsuva, ami mára már összenyomható annyira hogy tompítsa a fékerőt. Aztán lehet a fékcsövek is öregecskék már. (gyári 2005-ös)
Nem biztos hogy jó de szárazjeges tisztítás elég kíméletes lehet hogy kibirja a műanyag.
Mondjuk levié volt a nyereg,de ez csak egy szemléltetése a hanyag márgszervíz melónek karöltve a tulaj leszarom magatartásával.
Há mikor melyiket mért?
Többféle indok felmerült.

Az elsőként SV-nél harmatos volt az a kétdugós lassítómű ezért betétcsere alkalmával kipucolni kellett de csak külsőleg kinyomva picit a dugót szépen körben valami puha tárgyal makulátlanul tisztára kell suvikszolni.Ezt minimum betétcsere alkalmával de két-háromévente a folyadékcserével együtt érdemes megejteni.Nem elfelejtve a csúszkák felületét is tkarítani és valami kenéssel ellátni.Itt óvatosan nehogy a betétre kerüljön.

Nos utána volt modding tokico 4 dugósra ott a rendszert alapból letakarítva ujraépítettem,majd eladáskor vissza kétdugós persze eltakarítva.

Utána gyanakodás tárgyát képezte hogy folyik mert olaj csöpögött ki belőle (na ez a telóból tette) Így megint atomra szétszed,sűrítettlevegővel a dugó kiló mint a puskagolyó új karmantyú szett és ujra összerak megint tisztaság fő dolog.

Utána megint modding és amcsiból 4 dugós nissin radiális.Mondjuk ez olyan patika tiszta volt hogy ugyan szétkaptam a miheztartás végett és eltakarítottam de nem volt mit,persze ez is kapott új kamnatyút és nem elfelejtve a karmantyúszettben nem lévő átvezető tömítést.
Megnit fékfolyadék új és új betétek.
Ez már 3 éve lassan kell folyadék csere (remélem nem álltak be a légtelenítők) azért volt betétcserekor pucolás.

Nya szóval pucolni mindenképp kéne.
Aztán lehet hogy az nem is a fék, csak Levi dobott fel róla képet és azt hittem az is az....