Nem is ezért kamillázott az eladó hanem mert ezek plexi tartók,szettben vannak jobbára,Inbusz metrikus,műanyag alátét,és a gumianya ami jobbára egy gumiba sütött réz anya,ezt átdugod a kramacon ami plexi és idom együtt,megy bele a csavar meghúzod,a gumianya összenyomódva annyit tákul hogy összetartja szerencsétn motorod.ilyen.
Nem tökmindegy, csak a menet legyen jó?! Gumi alátétet is érdemes alá tenni (lásd plexinél), hogy ne "zörögjön!
Vigyél egy mintát bármelyik csavarboltba, adnak helyette annyit és olyat, amilyet csak szeretnél. Plusz az imbuszkulcs kisebb helyen elfér mint a csavarhúzó, megnyírni is nehezebb vele, szóval ne parázz az imbusz miatt, max veszel hozzá kulcsot is (van vagy 100Ft).
Amikor javítottad a GS-ed, hol vettél csavarokat meg patentokat a fejidomhoz és plexihez?
Ebay-en nem találtam pont olyat mint a gyári. A gyári keresztfejű, ezek meg mind imbuszosak. Szerinted ezek jók?
Nem maradt pár darab véletlenül a javítás után.
Betét nélkül leszedve a helyéről a fékkarral óvatosan kipumpálva a dugókat körbe lehet tisztogatni,de igen vigyázz hogy ne lökd ki a dugókat mert minden összefolyik és töltheted,légtelenítheted újra az egészet.
Szerintem már megérne egy szétszedős,kipucolós,karmantyúcserés melót a cucc.
Fékcsövet meg olcsón csináltathatsz a héfalnál gumit amit nyomáspróbáznak.
Fékfolyadék lett cserélve tavaly, de nem lett szétszedve. Az tűnt fel, hogy ha húzom, ropogó hangot ad mielőtt felkeményedik. Ki lett légtelenítve. Arra gondolok hogy hiába lett cserélve a folyadék, bent maradhatott valami sűrű dzsuva, ami mára már összenyomható annyira hogy tompítsa a fékerőt. Aztán lehet a fékcsövek is öregecskék már. (gyári 2005-ös)
Az elsőként SV-nél harmatos volt az a kétdugós lassítómű ezért betétcsere alkalmával kipucolni kellett de csak külsőleg kinyomva picit a dugót szépen körben valami puha tárgyal makulátlanul tisztára kell suvikszolni.Ezt minimum betétcsere alkalmával de két-háromévente a folyadékcserével együtt érdemes megejteni.Nem elfelejtve a csúszkák felületét is tkarítani és valami kenéssel ellátni.Itt óvatosan nehogy a betétre kerüljön.
Nos utána volt modding tokico 4 dugósra ott a rendszert alapból letakarítva ujraépítettem,majd eladáskor vissza kétdugós persze eltakarítva.
Utána gyanakodás tárgyát képezte hogy folyik mert olaj csöpögött ki belőle (na ez a telóból tette) Így megint atomra szétszed,sűrítettlevegővel a dugó kiló mint a puskagolyó új karmantyú szett és ujra összerak megint tisztaság fő dolog.
Utána megint modding és amcsiból 4 dugós nissin radiális.Mondjuk ez olyan patika tiszta volt hogy ugyan szétkaptam a miheztartás végett és eltakarítottam de nem volt mit,persze ez is kapott új kamnatyút és nem elfelejtve a karmantyúszettben nem lévő átvezető tömítést.
Megnit fékfolyadék új és új betétek.
Ez már 3 éve lassan kell folyadék csere (remélem nem álltak be a légtelenítők) azért volt betétcserekor pucolás.
Nem is ezért kamillázott az eladó hanem mert ezek plexi tartók,szettben vannak jobbára,Inbusz metrikus,műanyag alátét,és a gumianya ami jobbára egy gumiba sütött réz anya,ezt átdugod a kramacon ami plexi és idom együtt,megy bele a csavar meghúzod,a gumianya összenyomódva annyit tákul hogy összetartja szerencsétn motorod.ilyen.
Vigyél egy mintát bármelyik csavarboltba, adnak helyette annyit és olyat, amilyet csak szeretnél. Plusz az imbuszkulcs kisebb helyen elfér mint a csavarhúzó, megnyírni is nehezebb vele, szóval ne parázz az imbusz miatt, max veszel hozzá kulcsot is (van vagy 100Ft).
Amikor javítottad a GS-ed, hol vettél csavarokat meg patentokat a fejidomhoz és plexihez?
Ebay-en nem találtam pont olyat mint a gyári. A gyári keresztfejű, ezek meg mind imbuszosak. Szerinted ezek jók?
Nem maradt pár darab véletlenül a javítás után.
Megkentem anno olajjal, de majd megfújkodom WD40-el is.
Lehet hogy tényleg csak fent szorul...
A fékkar forgáspontja és a nyomófelület amivel dugattyút nyomja, meg van kenve rendesen?
Betét nélkül leszedve a helyéről a fékkarral óvatosan kipumpálva a dugókat körbe lehet tisztogatni,de igen vigyázz hogy ne lökd ki a dugókat mert minden összefolyik és töltheted,légtelenítheted újra az egészet.
Szerintem már megérne egy szétszedős,kipucolós,karmantyúcserés melót a cucc.
Fékcsövet meg olcsón csináltathatsz a héfalnál gumit amit nyomáspróbáznak.
Többféle indok felmerült.
Az elsőként SV-nél harmatos volt az a kétdugós lassítómű ezért betétcsere alkalmával kipucolni kellett de csak külsőleg kinyomva picit a dugót szépen körben valami puha tárgyal makulátlanul tisztára kell suvikszolni.Ezt minimum betétcsere alkalmával de két-háromévente a folyadékcserével együtt érdemes megejteni.Nem elfelejtve a csúszkák felületét is tkarítani és valami kenéssel ellátni.Itt óvatosan nehogy a betétre kerüljön.
Nos utána volt modding tokico 4 dugósra ott a rendszert alapból letakarítva ujraépítettem,majd eladáskor vissza kétdugós persze eltakarítva.
Utána gyanakodás tárgyát képezte hogy folyik mert olaj csöpögött ki belőle (na ez a telóból tette) Így megint atomra szétszed,sűrítettlevegővel a dugó kiló mint a puskagolyó új karmantyú szett és ujra összerak megint tisztaság fő dolog.
Utána megint modding és amcsiból 4 dugós nissin radiális.Mondjuk ez olyan patika tiszta volt hogy ugyan szétkaptam a miheztartás végett és eltakarítottam de nem volt mit,persze ez is kapott új kamnatyút és nem elfelejtve a karmantyúszettben nem lévő átvezető tömítést.
Megnit fékfolyadék új és új betétek.
Ez már 3 éve lassan kell folyadék csere (remélem nem álltak be a légtelenítők) azért volt betétcserekor pucolás.
Nya szóval pucolni mindenképp kéne.