Viszont hogy 6-ban csak 7000-ig húz az nem normális, hacsak nem fojtott motorról van szó. Hány kW szerepel a forgalmiban (mondjuk láttam már olyat hogy fojtott volt, a forgalmi szerint meg nem...)
Van holtjátéka a kuplungnak, a motor sokat állt, de hölgyé volt elcsúszott, letette.... Igaz még beállítási gondjaim vannak, nem veszi olyan szépen a magas fordulatot, karbiszinkron rendben, gyújtás jó, kompresszió kiválló. Lusta kicsit, 4000-5500-ig húz, utána 7000-ig szinte alig, ott belendül, de 6 fokozatban már csak 7000 alatt működik, nem pörög fel.
Lassan tizenoteve szerelek,csak nem motort,ma fotel,komod,sarokgarnitura,szekrenyek voltak soron,de mindennap uj kihivas,es szopas van.
A motorhoz nem nyultam december ota,benn van a jobb sarokban.
Nem lehet hogy javítva volt a kuplung bovden és túl rövid, nem zár tökéletesen? Próbálj rajta lazítani alul/felül is.
Bocs, nem vagyok szaki csak agyalok...
Második tulaj vagyok, 20 éves a motor, 45000 km van benne, Shell Advance Ultra van benne, adalék nincs, de Castrol Act Evo-val is magvolt a jelenség, ja 10w40 az olaj.
Új problémám adódott, ötleteket várok. Csak köztes hőmérsékleten, csak 4. fokozatban megcsúszik a kuplungom kb 6800-7000-es fordulatnál. Hidegen nem próbáltam, de teljes melegedés után már nem csúszik. Kissé aggaszt, én a rugóra gyanakszom.
Ganjaninja exének a motorján is csúszott a kuplung. Csajok...
Valami elkezdett csöpögni télen? Nem emlékszem hogy szezon végén bármi baj lett volna.
A motorhoz nem nyultam december ota,benn van a jobb sarokban.
Bocs, nem vagyok szaki csak agyalok...
http://www.patentcentrum.hu/
Még néz is ki valahogy.