Te miért szedted szét a fékedet? Csak úgy vagy volt valami gond vele?
Elég durva volt a kép amit feldobtál.
Én még sosem szedtem szét, bár ezek után lehet nekem is meg kellene pucolnom.
Ismerősöm csutkakormányoson emelt pár centit, és nem kellett semmit cserélni. Szerintem túrakormányosnál is működik, nem rémlik hogy olyan feszesen lennének a dolgok.
Hát nemtom, a bmw feltankolva 228kg, a honda az sok 242kg, multistrada 230 körül, ja kicsit sok, de ezek azért nem sportgépek, az 1000 vagy feletti túraendurók v. sport-túra gépek se kevesebbek nagyon. Nem városba a kocsik között szlalomozni valóak, de arra ott a gs v. vmi robogó, esetleg vmi 250-es gép.
ha köztes gép kell ki kell próbálni egy f800gs-t
egyik ismerősnek volt, elég jól hasít aszfalton és meglepően jó terepen
aszfalton-jobb murván a nyomába se értünk, és az ilyen utakon is végigment:
Rugóúttal viszont egyelőre még nem áll valami jól.. de hosszabb rugóutakkal, 21-es első kerékkel talán nem is lenne annyira rossz.
Egyébként szerintem ezeknek a motoroknak (modellfüggetlenül), ha valaki tényleg többcélú felhasználásra is veszi őket, a nagy hátulütőjük a tömegük.. elég demoralizáló tud lenni, ha napjában többször kell birkózni a felállításukkal.
"városba v valahol"...nem mindegy....Szerintem "városba" kevésbé hallatszik ,hogy kicsi szamurájok légkalapácsot tesztelnek a blokkban....bár lehet ,hogy a "valahol" -nál hallott helyen a madárcsicsergés szédületes zajától a harkály kopácsolása....aki tegyük fel egy villanypóznán kíván agyrázkódást kapni...jobban feltűnik.
I.e kínai bölcsek már vitatkoztak a gs-ben megbúvó szellemekről...majd később ezt a titkot az agyag hadsereg közé egy kutya formába vésve elásták...
Na ott van a kutya elásva..
Szerintem Kolondrum majd megmondja a tutit...megboldogult Doktor"úr" pedig megjavítja..(már ha azóta megtanulta a csavarhúzó használatát)
Mostanában a crosstuerer-crossrunnereket nézegetem, nem mintha cserélni akarnék.
Lassan minden gyártó kijön egy ilyen öszvérrel, amivel lehet kanyargászni, jól fel lehet pakolni, de gyengébb terepen is elközlekedik gond nélkül, persze ebből adódóan terepre jobb az enduro, kanyarra meg a sportgép, de ha az ember elmegy túrázni, akkor szerintem ezek lesznek most a legjobbak. Ugyibár kezdődött a Multistradaval, sztán most a Honda kihozta a vfr800xt, a bmw s1000xr stb. Mondjuk qrva drágák.
Nekem ugyanez van most, hidegen semmi, ha bemelegedik és alapjáraton van, akkor van hangja és fura módon, ha megdöntöm jobbra, akkor elhallgat, ill. fordulatra szintén. Enyémbe 80ezer km körül van, szerelő azt mondta lehet vez.lánc már. Én se nagyon foglalkozok vele egyenlőre, vmikor majd szétszedem, úgyis szelephézagot kell nézni majd és akkor rámérek a láncra és kiderül, h az avagy vmi más szól. Ha elviszed szerelőhöz és meg lesz a hang forrása, akkor dobd már be ide is, kíváncsi vagyok.
Ez pont hogy kényelmetlenebb, mert ami rajta van az elhozni kívánt motoron, az ki van tömve, annyira, hogy szinte csak rollerezve menne vele a megállás-elindulás része a motorozásnak.
A tankot meg véletlenül találtam, egyből le is csaptam rá.. még nem mértem ki hány literes, a neten 18-25 literig írnak mindent. Aprópénzért adták, pontos típusmegjelölés nélkül (vadásztam is a google képkeresővel elég sokat, amíg kiderítettem mire való)
Apropó.. műanyag cuccot lehet homok fúvatni? Mert ennek a tanknak az oldalán eredetileg volt két, elég hülye alakú bemélyedés (a gyári matrica lakott benne) aminek a kontúrja enyhén most is látszódik.. gondolom feltöltötték valamivel aztán meg telibefújták az egészet. Lehet hogy visszaállítanám az eredeti állapotot..meg hát kicsit szarul is néz ki, mondjuk fog ez feküdni még jó sokszor
Elég durva volt a kép amit feldobtál.
Én még sosem szedtem szét, bár ezek után lehet nekem is meg kellene pucolnom.