olyan nincs hogy kevés
én egy 17 lóerős 82es 350es cagivával is el tudtam túrázgatni egész nap
600km volt a csúcs amiből vagy 200 jó kis szopós erdélyi terep
Nekem nagyon régóta kevés a GS. Lehet, hogy rá fogok baszni és felkenődök valahova, de több ló kell. Persze zsé nincs rá. Egy 2007-es CB600F-ért vihető a GS.
azért én még mindig inkább a javítást választanám mint másik motor vételét, még akkor is ha többe van
hosszabb távon kifizetődő az a nyugalom hogy tudod hogy jó a motor
Megyek éjszakára, nem ihatok. Elbaszok valakit 180 tonnával azt lecsuknak.
Én is így látom, csak annyi házi munka van az elektromos részében. Az áramköröket megcsináltad, vízhatlanok stb, élesztgetted meg minden, megy teszi a dolgát, DE minek.
ne gondolkozz már ennyit, inkább igyál
amúgy szerintem régi vasaknál jobban jár az ember ha szar állapotban adja el mintha megcsinálna rajta mindent és úgy adja el
mostanában nagy divat lett minden motort teljesen felújított állapotúként hirdetni, aztán erősen megrendült a bizalom
Sziasztok! Tegyük fel hajtókaros a drágaság, akkor húztam le a rolót, hondázni fogok. Ott egy motor az alábbi tulajdonságokkal: Új első gumi, hátsó legalább 60%-os. Az épp 1 éves amúgy. Új fékfolyadékok, új teló szimering/olaj,akkuja 1 éves sincs. A motorban töltés visszajelző LCD van, elektronikus az indexe, időzítő kapcsolja fel a világítást, van vészvillogó rajta, USB port a GPS-nek (1A). Bal oldalán a tankon sérülés, ugyan ezen az oldalon a farok idom karcos és törött. Mit ér? Motorikusan tegyük fel halott.
Hol lehet ezt egyáltalán így eladni?
Jelenleg a friss mérés szerint ma itt 8,6 fok van.Tuti nem lesz 12-nél több napon sem.
Bár most süt a nap de én nem érzek inputot motorra fagyásra.
Velem van a baj..............kiégtem.
Délelőtt Szőnyben jártam és ott pont indult két motoros kanyarogni. A szívem hasadt meg.
Egész hétvégén dolgozom, de nektek jó gurulást!
Csak mindig legyetek napon, mert árnyékban még
nekem eddig 60.000-ben van a moci plusz a papirok persze kosárban hoztam el hiányosan aiböl kijött egy 0 kilóméteres 2 üzemorás motor mivel minden dobozában volt a kosárban összeraktam beinditottam elsőre indult gyönyörűen jár szerintem ennyiért megérte
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani, hogy honnan tudnám a fordulatszámot digitalizálni? Próbáltam a gyertyapipára rátekerni rézkábelt és önindukcióval leolvasni a gyújtást,de nagyon gyenge és zavaros a jel.
Van valahol, kisfeszültség,ahol letudnám olvasni?
CDI-n esetleg, kisfeszültség,ahol a gyújtás van?
Fordulatszámmérő az digitális vagy mechanikus?
Tenyleg nem kotozkodes de gs500.lesz plusz 5 loerod.
Ha hozzateszed a 220 at az eladott gs arahoz nem plusz ot hanem 20-50 et vehetsz egy masik mondjuk 600 as kepeben.
Ha ingyen van a cucc nem szoltam semmit.
nem de mint láttam sokan kicserélték a rotort pl mert ezzel is javittva a teljesittményt amugy meglestem a cdin jelenleg a gyári paraméterek vannak sokmindent nem lehet rajta variálni plusz van 5 gyári mód a cd-n persze nem magyarul
Na most nem azért, hogy belevau, de a helyedben valami régi rossz matracon/szivacson letesztelném, hogy elbírja-e a géped! jól látom, hogy oldalt sehol nincs rögzítve, csak középen?
én egy 17 lóerős 82es 350es cagivával is el tudtam túrázgatni egész nap
600km volt a csúcs amiből vagy 200 jó kis szopós erdélyi terep