Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyakran egyedül is túlfújtam a hátulját kicsit a gyárilag (Suzuki) ajánlotthoz képest, de az elejét soha:
- egyedül: elől 2,25 / hátul 2,6 (2,5 a gyári)
- utassal: elől 2,25 / hátul 2,8

Hidegebb időben viszont csak a gyárit ajánlom.
Egyébként kezd a gyárival, aztán meglátod, mennyire jó, nekem a 2,6-al volt szólóban kényelmes, bár nem vagyok kis darab, lehet amiatt.
Minek az, ugye nem akarsz előttem felbukni?
Amúgy jól fest!
Lovi81 te nagy sportdemon-os voltál, hány báron használtad őket?
Klassz! Kívánom, hogy soha ne legyen rá szükséged!
Szia Géza!
Engem érdekelne a szerelő címe, egy kollegám javíttatná a motorját. Privátban küld már át légyszives. Köszi!
Elkészült a bukócsövem.
Ès mi a terved? Plusz 1 loero itt ott egy -ket fordulaton, ha fekpadon mondjuk 40 ezerert beallitjak.
Palyara keszulsz vele?
meg ebay röl mennyi a fuvar ha onna rendelek valamit?
ja meg mégegy észrevétel nekem valaki nagyon belemókolt a karbiba mert nekem a vákumcsövön van egy elosztó ami összeköti azokat másnál valami ijesmi tapasztalat? mert én ezt nagyon furcsálltam persze most állítottam szelephézagot is meg minden uj rajta a karbikhoz pucoláson kivül csak szinkront löttem de tökéletes minden finoman jár mint egy óramű
üdv mindenkinek ugye multkor irtam hogy vettem egy gs 500e-t namármost tegnapkaptam hozzá égy kis nyalánkságot ami a gyujtáshoz van tartalma két darab narancssárga jeladó egy fekete rotor egy narancssérga alapon kék mintával ellátott cdi rajta mikro usb csati meg szép méretes hűttés meg hozzá két narancsssárga gyujtótrafó egy cédé meg usb kábel kérdésem érdemes lenne e feltenni a mocira programozás után ötleteket szivessen várom am ára forintban 220.000 magyar papiros előre is köszi mindenkinek
ezért kellene leengedni azt a mocsok levet amit benzinként árulnak a karbiból téli leállás előtt
Szerintem igen erösen el van dugúlva az alapjárati rendszered!
Ezért amíg a szivató pótolja-helyetesíti addig úgy ahogy... meg mikor már nyitva a tolattyú akkor kap a föfúvókán anyagot, de részterhelésen nincs rendes keverék...

46109 os hsz: spuri!
(Meg legalább 2 oldalat olvass vissza.)
Indulásnál csak szivató, gáz nélkül, ha húzol neki gázt le fog fulladni, vagy el sem indul. Kicsit kell melegíteni, fokozatosan visszatolni a szivatót, ha már legalább félig visszatoltad, akkor lehet neki már a gázt fokozatosan húzni.
Meddig tart ez a jelenség? Ha nem üzemmeleg, akkor szokott ilyet csinálni, bár nekem csak meg szokott torpanni gázhúzásra, mint amikor kezd fogyni a benzin.
Sziasztok. Lenne egy olyan problémám, hogy a moci hidegen nehezen indul még szivatóval is. Ha kap egy kis féktisztítót egyből beindul. Utána nagyon szépen jár, reagál a gázra is. De amint elindulnék vele, a motor nagyon erőtlen és lefullad. Ha teljes gázt húzol neki akkor is. De ha szépen játszadozol a gázzal akkor el tudsz vele indulni, de csak kb 6000-res fordulaton és ekkor is csak nehezen indul el. Ha elindultál akkor gyorsítás közben teljesen normálisan viselkedik a moci, de amint tartod a fordulatot és a sebességet akkor elkezd rángatni. Mitől lehet ez a probléma? Köszi a segítséget!
balans tengely .......... ha elszál az ék igen ugyan ilyen a hang csak épen gáz huzásra erösödik és ráza a motort mint a lég kalapács .............. aztán hajtó rud ha hajtorudas az inkább fordulaton szol föleg hirtelen gázra itt halkul ...fötengely csapágy mindenfordulaton szól és gázra erösödik ...............

vezérmű lánc ha a patron már szét eset még akkor sem tud ennél a tipusnál nagy kárt csinálni inditásnál nehezen indul és csapkod vissza durog ha laza .. teljesen más hang

ha valami ablokban netán el szált volna azoknak fordulatra egyre erösebb a hangjuk , itt meg forditva van

tasi
Nekem volt anno hasonló hangja a gs-nek vásárlás után, nekem az volt hogy az egyik henger nem ment. Szétszedték a karbikat pucolták, szinkronizálták, kapott új gyertyákat és voálá ment újra mind a két henger.
Szerintem kiegyenlítő tengely,nekem is ilyesmi hangja volt. Nálam az ék ment tönkre.
Tasi egy lehetőség. Első körben biztosan azt próbálom meg ahol eddig volt. Tudom, hogy nem zavarnak el, a Lajos nem olyan. :D És ezzel valakinek elárultam hova hordom.
Akkor Tasi nincs nagyon messze
Dunakanyar. Hétfőn visszaviszem, ha a karbihoz van köze akkor garanciás.
Szeged környéki vagy? Én tudok jó szerelőt, olcsó, jó, csak kicsit lassú. Dehát mindennek ára van.

Pedig nem lestem!
" főleg amikor jót akarsz és mégis a te seggedbe kívánják a lóf.szt... "
Azok a mellékhatások!
Engem megedzenek!
igen a diagnozis helyes ............ és ráadásul ez egy meleg gyertya kb 7 ,, vagy 24 es tehát ha még gyűrű törésed is volna azt szépen kezelné a gyertya .........

amit Pityu mondot azt csináld .. egy kompresziot mérjetek és ha magasabb akormos hengerben .. le kell venni a hengerfelyet és ki pucantani asok kormot nem szabad ki égetni üzem közben mert szará karcolja a henger falát ............ mentem tasi