Ha holnap reggel lemennék simán menne, itt azon van a hangsúly, hogy sokat áll és hidegben. Tavaly is jártam ilyen időben, épp 1 éve 2 napja, de akkor minden nap reggel indultam vele utamra és du 4 felé értem haza. Reggel 5 felé ismét start.
Akkuval nincs gond, tekeri az. Már rendszeresen tervezem használni csak hol meló miatt hol a hideg miatt nem járok vele. Akkor hoznám be ha nem járnék vele csak hetente 1 napot.
én az akksit tartom a szobába. a motort az eresz alatt. induláskor beteszem, teljes szivató és indul. pár perc ,fokozatosan tolom vissza a szivatót és beáll alapjáratra. ( kb. 1200 )
Ilyenkor elötte egy percre átrakod PRI-re ( van ezen is ilyen állás a benzincsapon ugye)?
Könnyen elképzelhetö, hogy "normál szezonra" méretezett dúsitó rendszer ilyen hidegben már kevésnek bizonyul, így csak mikor már kellö mennyiségü üzemanyag csapodott le a hideg alkatrészeken utána lesz a keverék gyulékony.
Hidegben állás után nehezen indul. Szívatóval, többszöri próbálkozásra csak elkapja, csak ilyenkor ne húzd rá a gázt, mert azzal sok levegőt adsz neki.
Dipshit nyakon öntötte a blokkot egy fazék forró vízzel, az is jó megoldás.
Üdv! Érdeklődnék tőletek hogyan indul a gép több napos (legalább 2) állás után 0-1-2 fokos nyirkos garázsból. Nekem csak tekeri, egyet pöffen esetleg vagy minimálisan jár majd leáll, de ezt is több perc forgatás után. Ilyenkor le kell gurulnom a lejtőn, 2-es és több tíz méter után már ketyeg. Van egy határ ami alatt nem akarja az igazságot. Amúgy a határ felett azonnal jár.
Én várok hogy írjatok.
A Nap már szépen süt, de még kegyetlen hideg van. Pedig már gurulnék! Amire itt lesz a jó idő, újra 420 lesz a benzin.
Tele kellett volna nyomni egy 1000 literes tartályt 320-ért, csak félő hogy bekocsonyásodott volna a szezon közepére a sok adaléktól.
én dec .-ben mentem vele utoljára és most egy hete . semmi gond nem volt.
Könnyen elképzelhetö, hogy "normál szezonra" méretezett dúsitó rendszer ilyen hidegben már kevésnek bizonyul, így csak mikor már kellö mennyiségü üzemanyag csapodott le a hideg alkatrészeken utána lesz a keverék gyulékony.
Dipshit nyakon öntötte a blokkot egy fazék forró vízzel, az is jó megoldás.
Tudom... "Add el a GS-t!"
Mi lett a Hornettel?
A Nap már szépen süt, de még kegyetlen hideg van. Pedig már gurulnék! Amire itt lesz a jó idő, újra 420 lesz a benzin.
Tele kellett volna nyomni egy 1000 literes tartályt 320-ért, csak félő hogy bekocsonyásodott volna a szezon közepére a sok adaléktól.