Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaj ataa ne már!
Most tényleg. Szerintem indítás szempontjából tök mindegy lég vagy vizes az erőforrás, az Er másfél hónapos állás után a hideg garázsban, jó nem volt hidegebb tartósan bent -1-2 foknal de a 8 éves a házban folyosón tárolt akkuval úgy tekert mint a parancsolat!
Ma reggel éjszakából haza indulva a 15 éves Felicita -5 fokos reggeli hőmérsékletben a legkisebb 45 ah - s akkuval ami nem régi de másfél éves szintén kérdés nélkül tekert de megcsinálta ezt Szegeden Szilveszterkor is a -8-9 fokban is mikor fent voltunk azt egész éjszaka így állt, annyi hogy a biztonság kedvéért körbe tekertem az akkut egy darab ronggyal, szóval ne egessetek már magatokat ilyen kijelentésekkel vödör víz meg napra állítsd stb. Annak a motornak - autónak ha jó akkuja motorja van-15 fokig minimum probléma mentesen mindenféle hókuszpókusz nélkül indítania KELL!
Ennyi..
Inkább ebay
Csutkakormány is van, sokan váltottak itt túrakormányra...
Indulás előtt told ki a napra, feltéve hogy nem túl korán indulsz. Ha elég erős az akksid, 2-3. indulás után már menni fog szívatóval.
Az első telem után nekem is volt olyan, hogy indítózásnál elég jelentősen megmozdult előre a motor, és alig bírta megtekerni az önindító. Akkor a napra raktam ki és az segített neki. Gondolom a nem friss olaj, a hidegben meg az állásban jobban be tud állni a lamellák között.
szia mult héten beszéltünk most jött hozzá cucc hivj fel üdv . tel 06704275150
Első lámpát pedig épp laumi kínált a 146000-es hozzászólásában. 2004 előtti.
Ezeket hívogasd:

bontók

Én a vecsési bontóban már vettem egy két dolgot.
Nem is értem hogy reggel a melóhely parkolóban- miért is nem locsolja ez a balga nép a motort - autót forró vízzel.
A tudatlanok!,!
ja és a forrovizes megoldás valóban nagyon jó a motornak főleg mert igy gyorsabban felmelegszik üzemire igy kímélve azt tekitettel arra hogy léghűttéses
szép estét kívánok mindenkinek friss forumozó vagyok nem szeretnék tolakodni 50 oldalt elolvastam visszafele vetten egy gs 500 e-t sajnos kiányossan ami biztos 0 kilóméteres blokk van benne mivel saját magam raktam össze de mint mondtam hiányos szegény igy még rengeteg alkatrész kellene hozzá de nem jutok hozzájuk sehol elfogadható áron 2000-es évjárat ami hiányzik (lánckeréktakaró dekni,első fék ami megvan fékcső nyereg, jobb ülés alatti idom,farok idom lámpa felett,csutkakormány majdnemhogy komplett,továbbá egy komplett műszerfal,első lámpa,indexek szeretném ujra az utakra vissza tenni a mocit eredeti állapotában eddig 68 munkaorámban van a dolog ugyhogy időt nem sajnálom tőle ha tudnátok mondani kereskedőt aki ebben tudna segitteni nagyon hálás lennék bontott alkatrészek főleg érdekelnek áruk miatt is
No ezt olvasná a csaba600 miket írtok itt össze, el is vinné a mentő...
Mivel ez a leggyorsabb ezt fogom kiprobalni, ha azt mondod ennyi elég.
Bőven elég ha annyira meleg a víz, mint ami a meleg vizes csapból tud jönni. Szóval addig tart a folyamat amíg kétszer 10 liter kijön a csapból
Hát ha beteszem 1-be,kuplung behúz, megtol, na az nagyon nehéz volt. Víz forralás hosszú idő. Valamit kipróbálok majd.

bobalya! Nem úgy gondoltam, hogy megküldöm. Csak megmelengetem messziről. Inkább a hengereket melegíteném. Holnap el fog indulni, aztán megint max 1 napokat áll. Lehet már nem is lesz lehetőségem kísérletezni. 2 év alatt 3x nem indult a hideg meg a sok állás miatt. Sokat megyek.
Azzal óvatosan kell bánni. Ha egy-két rövid fújástól nem indul, el kell felejteni.
Benzint nem hőlégfúvóznék, ha nem akarsz táncolni a tűz körül!
Hőlégfúvóval esetleg az olajtartályt melegítheted. Szibériában is így indulnak reggel az UAZok, hogy perzselővel kap az olajteknő egy sort.
Kettővel. Egyébként működött, másrészt azt hiszem Blue is írt valami ilyet még az előtt, hogy én kipróbáltam (és megosztottam) volna ezt a nagyérdeművel.

A GS eladása napján (pontosabban már egy hónapja el volt adva, csak nálam volt.. mert hó volt), szóval elvitele napján az istennek se akart beindulni.. és betolni se lehetett, mert olyan volt mintha ragadt volna a kuplungja. Na ekkor nyakon öntöttem két vödör forró vízzel, és máris megszűnt minden gond, egyből be is indult (előtte a + nulla fok körüli garázsban volt).

Egyébként hidegben volt pár alkalom, hogy tolva indult csak el.. kicsit nyűgös volt.. pedig egy-két alkalom kivételével nem parkolt órákat mínusz 7-10 fok alatti hőmérsékleten, az indítást megelőzően.
túlcifrázod ! ez nem szibéria. akksi be 1 perc. 3 indítás fél perc. amíg melegszik sisak kesztyű. a szivatóval kesztyűben is játszhatsz. a hangján és a ford.-számon fogod érezni . beáll az alapjárat visszatolt szivatóval . addig GÁZMARKOLAT no !
Nekem ha jó az akksi, akkor egyből szokott indulni, akár 1 hét után is. Szívató rá teljesen, tekerni míg el nem indul, de ahogy Ataaa mondja, a gázhoz nem szabad hozzá nyúlni, mert egyből leáll és utána qrvára nem szokott elindulni.
Sztán ahogy melegszik szép fokozatosan visszanyomni a szivatót.
Hideg indító spré? Van ilyen itthon. Érhet valamit? Igazából nem a beindítás a gond, hanem az az idő amibe kerül.
szivatóra gázt, az gáz ! úgy még nyáron is leáll !
Zaksi jön föl! Meglátjuk.
Nem bírom ki, adok neki gázt. Meg is hal(t) tőle.
Holnap du, 19 reggel kiderül. Valamiért a hőlégfújót jó ötletnek tartom, azért 3Kw gyorsan befűt a hengerekbe meg a karbi köré. Elég ha a csak a karbiban lévő benyát kicsit átmelegíti.