ismerek olyan pegaso tulajt aki 50 ezret fizetett egy hazaszállításért mert valamelyik "vízálló" csatlakozó kontakthibás volt(simán egy szét-össze dugás megoldotta a gondot) csak ugye nem indult mert szervízkód meg a tököm tudja mi kellett volna az életre keltéshez
Ezzel azért vitatkoznék, sok a behozott szemét de ami jó olajat kapott végig és megfelelően van karbantartva az nem rosszabb mint a nagyobb nevű gépek. Ez a srác az egyik legjobb barátom, az erdélyi túráinkon ő amolyan felderítő szerepet is játszik, ahol rázósabb a terep ott keres nekünk egérutat. Ennek a motornak a blokkján már nem egyszer csapott át a patak vize, de olyan is előfordult hogy amíg mi pihentünk ő lement az útról egy kicsit terepezni... Nem tudom mennyi van a gépben de nem kevés, soha nem volt vele semmi baj.
GS 500 után szerintem mindegy, hogy vérszegény-e vagy sem, ha nem lesz gyengébb a meglévőnél. Ha a GS megfelelő volt, akkor egy 660-as, tök mindegy hogy xt vagy aprilia nem lesz rosszabb semmilyen tekintetben, sőt!
Az Aprilia és a BMW elvileg ugyan azon blokkal megy. A különbség az Aprilia + 1 szelepe. Amúgy pedig abból a 650 i.e. ket nézem, tehát a befecsiseket. Állítólag ezek már ki nőtték a gyerek betegségeiket. De majd a puding + a kanál eldönti.
Ugyan nem tudom gaben milyen magas, de ilyen X-esen meg R-esen is ültem. Az X-es kicsit magasabb volt (mondjuk lehet hogy csak azért mert az R-esben volt 100k kilométer abban meg csak 20k körül, így lehet hogy az még jobban állt a lábain), de azok is teljesen vállalható motorok, még alacsony pilótáknak is.
Pegasoról jót még nem hallottam...ellenben vezettem...Nekem kimondottan tetszett. A tulaj viszont hamar megvált tőle,mert mindig volt valami ami elfosta magát..
..de az is lehet ,hogy ez egyedi eset... A sachs motoros verziót nagy ívben kerüld..
Pegaso bajos típus.
Kawát nem ismerem.
2001-től az injektoros F650 nagyon jó. Megbízható, rém keveset fogyaszt, és kultúráltabb. Cserébe sokkal drágább.
Nem véletlen lett nekem is ez a befutó.
Az XTZ-k szerintem magasabb motorok.. több hely is van rajtuk. 660-ason nem ültem, de 750-est vezettem, hát nem volt egyszerű egyláb pipiskedve ácsorogni vele. Az ereje miatt kizárólagosan aszfaltos felhasználásra a 750-est jobban el tudom képzelni mint a kisebbet.. mert olyan sok lemondással azért nem jár, hiába nem az utca a terepe.
Ez is olyan mint a sör.
Csak akkor lehetsz biztos ha te bontottad ki.
Ha aprila pegaso akkor minimum a 660-as yamaha blokkos.
És az is vérszegény.
Fojt. köv.
Az Aprilia és a BMW elvileg ugyan azon blokkal megy. A különbség az Aprilia + 1 szelepe. Amúgy pedig abból a 650 i.e. ket nézem, tehát a befecsiseket. Állítólag ezek már ki nőtték a gyerek betegségeiket. De majd a puding + a kanál eldönti.
660 x
..de az is lehet ,hogy ez egyedi eset... A sachs motoros verziót nagy ívben kerüld..
Kawát nem ismerem.
2001-től az injektoros F650 nagyon jó. Megbízható, rém keveset fogyaszt, és kultúráltabb. Cserébe sokkal drágább.
Nem véletlen lett nekem is ez a befutó.
750
660
Aprilia Pegaso i.e 650
Bmw F 650
Kawasaki KLE 500
Suzuki Freewind