Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A bimmerben is az van. Mégis jól szolgál. Én ilyen önindító, generátor, kontakhiba, stb.. gondokról hallottam sokat tulajoktól.
Ez se újonnan került hozzá, ráadásul ez egy régebbi típus 96-os évjárat, használva is van rendesen, mondjuk ért is hozzá a gazdája.
ismerek olyan pegaso tulajt aki 50 ezret fizetett egy hazaszállításért mert valamelyik "vízálló" csatlakozó kontakthibás volt(simán egy szét-össze dugás megoldotta a gondot) csak ugye nem indult mert szervízkód meg a tököm tudja mi kellett volna az életre keltéshez
Használt motorról beszélünk ami nem is túl drága,öregebb kategória.
Ez is olyan mint a sör.
Csak akkor lehetsz biztos ha te bontottad ki.
Ezzel azért vitatkoznék, sok a behozott szemét de ami jó olajat kapott végig és megfelelően van karbantartva az nem rosszabb mint a nagyobb nevű gépek. Ez a srác az egyik legjobb barátom, az erdélyi túráinkon ő amolyan felderítő szerepet is játszik, ahol rázósabb a terep ott keres nekünk egérutat. Ennek a motornak a blokkján már nem egyszer csapott át a patak vize, de olyan is előfordult hogy amíg mi pihentünk ő lement az útról egy kicsit terepezni... Nem tudom mennyi van a gépben de nem kevés, soha nem volt vele semmi baj.
az xt villanyilag jobb. nincs annyira túlbonyolítva, meg simán kiírja mi a gondja ha van gondja
GS 500 után szerintem mindegy, hogy vérszegény-e vagy sem, ha nem lesz gyengébb a meglévőnél. Ha a GS megfelelő volt, akkor egy 660-as, tök mindegy hogy xt vagy aprilia nem lesz rosszabb semmilyen tekintetben, sőt!
A rotax bolokk is temető.
Ha aprila pegaso akkor minimum a 660-as yamaha blokkos.
És az is vérszegény.
A Pegaso elektronikai aknamező.
Sziasztok!
Fojt. köv.

Az Aprilia és a BMW elvileg ugyan azon blokkal megy. A különbség az Aprilia + 1 szelepe. Amúgy pedig abból a 650 i.e. ket nézem, tehát a befecsiseket. Állítólag ezek már ki nőtték a gyerek betegségeiket. De majd a puding + a kanál eldönti.
Bocsanat! Igazad van
Csak utcára? Ahhoz az azért kicsit sovány.. nem gondolod? Egyébként drága is a hahu-s kínálat szerint.
Akkor bővítse Dominatorral is!
Rotax.
Az a strada.
Ugyan nem tudom gaben milyen magas, de ilyen X-esen meg R-esen is ültem. Az X-es kicsit magasabb volt (mondjuk lehet hogy csak azért mert az R-esben volt 100k kilométer abban meg csak 20k körül, így lehet hogy az még jobban állt a lábain), de azok is teljesen vállalható motorok, még alacsony pilótáknak is.
Én meg gabennek válaszoltam, hogy esetleg bővítheti a látókörét
Én erről a szériáról beszéltem:
660 x
Pegasoról jót még nem hallottam...ellenben vezettem...Nekem kimondottan tetszett. A tulaj viszont hamar megvált tőle,mert mindig volt valami ami elfosta magát..
..de az is lehet ,hogy ez egyedi eset... A sachs motoros verziót nagy ívben kerüld..
A pegaso ie mar xt660 blokkos,ugyanott gyartjak olassznban mint az xt660 blokkjat.
Két személlyel terepezni se teljesen normális dolog.. pláne öklömnyi köveken. Aki ott tud jó utas lenni, az már akár motorozhatna is.
Pegaso bajos típus.
Kawát nem ismerem.
2001-től az injektoros F650 nagyon jó. Megbízható, rém keveset fogyaszt, és kultúráltabb. Cserébe sokkal drágább.
Nem véletlen lett nekem is ez a befutó.
Az XTZ-k szerintem magasabb motorok.. több hely is van rajtuk. 660-ason nem ültem, de 750-est vezettem, hát nem volt egyszerű egyláb pipiskedve ácsorogni vele. Az ereje miatt kizárólagosan aszfaltos felhasználásra a 750-est jobban el tudom képzelni mint a kisebbet.. mert olyan sok lemondással azért nem jár, hiába nem az utca a terepe.

750
660
Az ökölnyi kövek a felninek meg a kormánycsapágynak sem barátja. Főleg két személlyel.
Nem kevertetek meg. Minden infó hasznos, minden oldalról meg kell hallgatni a véleményeket. Igazándiból az alábbi típusokat nézegetem:

Aprilia Pegaso i.e 650
Bmw F 650
Kawasaki KLE 500
Suzuki Freewind