Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak az olasz :D
Autóban is meg gumiban is :D
Angel.
Bridgestone Bt21 és Pirelli Angel.
Erre a két gumi típusra kaptam egy ajánlatot.
Ti melyiket választanátok?
120/70-17 és 130/70-17-es első és hátsó méretekkel(természetesen párban lenne mind a kettő típusból)
Hátra tehetsz 130/80-ast, ha gondolod. Kicsit öblösebb, ettől komolyabbnak néz ki.
Igazából az első méret volt nekem fontos.
Akkor a 120/70 simán elfér.
A hátsót nem akarom bántani.
Köszöntem szépen az infót.
Elől jelenleg 120/70 van, volt már 120/65, 120/60 és a gyári 110/70.
Annyi a változás hogy kevésbé fogod tudni kihasználni a gumid széleit a torzulás miatt, amúgy jól üzemel.
Hátra átalakítás nélkül bármekkorát berakhatsz mert a keskeny felni összehúzza. De hátra a gyári felnire ne tegyél szélesebb gumit mert instabil lesz. Max 140-est próbálj ki.
Én annyi átalakítást végeztem hogy vettem egy 4,5-es felnit és arra 150/70-es gumit raktam. Jó még rá a 160/60, az is elfér a villák közt.
Ilyenkor cserélni kell a hátsó féktámaszt, vagy a gyárit kicsit meghajlítani. Érdemes a hátsó lánckerekek alá egy egy alátétet rakni, hogy jobban eltávolodjon a lánc a gumitól, mert hajlamos nekiérni.
Amire még figyelni kell, hogy nekem a csere felnin kisebb átmérőjű volt a féktárcsa, ezért a betétből kicsit le kellett reszelni hogy nehogy megszoruljon (bár úgysem tud, max hangos lesz...)
ja és 2 személlyel necces lesz a dolog, mert a szélesebb gumi huppanóknál, vagy merészebb kanyarvételnél bele fog érni a hátsó sárhányóba. nekem már át is lyukasztotta picit.
Sziasztok !

Előre és hátra milyen széles gumik mennek be maximum ?
Persze alakítás nélkül.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Ne nyuggeresedj csak ne fékezz,oszt ne kelljen összekanalazni.
Jó lesz az, majd nyuggeresedek.
Inkább ne..........szar érzés a mindkét kar meg láb gipszben nyáron.
Annyi ellentétes véleményt halottam, hogy úgy döntöttem: "puding próbája az evés" Aztán majd év végén én is elmondom a véleményemet. remélem lesz még rá módom...
Majd éles használat előtt csinálok vele pár vészfékezést különféle aszfaltokon.

Rámdumáltak egy organikus AP racsigot........ ......pozitivum hogy ha állok rajta akkorse kap be állóra.
hátul ebc HH-s van
EBC HH lett a favoritom.
Narad sokaig.
Nem cserélgatek.
kitapasztaltam mi fekszik.
nekem is Brembo SA-van
Dehogynem.
Kawasakist meg nem ismerünk.
ha jól értem hondán nem csúszik suzukin meg igen
Brembo SA?
Miagond?
A streetnek olyan harapos a fékje hogy nyaknal fogva ketujjal is vigyazok nehogy orraálljon inkabb apro tobb fek es sok hatso............bar nem mindig sikerul,az sv ehhez képest egy tompa,buta fadarab volt még a 4 dugos tokicokkal is.
lehet a fékbetét váltásban kell keresni az igazságot
Tenyleg nem ertem ezt a végletesseget.Neked csak vagy nagyonszar vagy nagyon jo lehet valami?

Lenyomtam vele 10000-et es volt kb 4 esetem amikor egyertelmuen vonalkodos lett a gatya,nem volt eses csak ezeket az eseteket powerrel,corsaval,rossoII vel hirbol sem ismertem.Ezert batorkodtam felejtosre venni pedig a 99% ban semmi gond nem volt.
Csak ott lebeg a mi lett volna faktor.
3-as az jó,semmi gond vele.Mondjuk én a Z6-ot is félidősen ledobtam,a vége felé már 1,5-1,6-os guminyomással használtam és még úgy sem bíztam benne,képes volt váratlan csúszásokra.
most én is a pr3-mal szemezek bár a meztzeller m7 RR is a pakliban van