Bal hegerembe a gyertya vastagon kormos. Mióta nálam van a motor nem láttam még gyertyát kormosnak. A jobb olyan mint szokott, minimális korom stb. Mindkét henger megy az fix.
Belenézni te is belenézhetsz,blokkot is vehetsz szerintem elég olcsón.
Láttam német ebay-en henger nélkül blokkot 150 euroért.
Ha kihagysz fél évet simán megvan a benzinköltségból.
Mert mondom egy próbát megér. Nem is volt gond soha, DE most pénz szűke miatt lehet, hogy olyan helyre kéne vinnem ahol nem sok tíz ezerért néznek bele. Ki az a Tasi? :D és hol van a világban?
hát az nem fogja őrizgetni az biztos.....
de mi okozza azt a késztetést hogy márkaszervízbe vidd?
drága is és semmivel sem tudnak többet mint a "maszek" szerelők, egyetlen előnyük hogy van gyári szerszámuk, de ez a gs nem űrtechnika nem hinném hogy sok célszerszám kell hozzá
egy másik blokk akár az első indításkor is behányhat.....
szerintem jobb megcsinálni a régit mint másikat venni, még akkor is ha többe van a generál mint egy bontott
ha a szerelő nem pénzéhes akkor simán szétszedi még ingyen is aztán ha lesz zseton összerakja
viszel egy tejesládát amibe bepakolja a vasakat
Akit 2 éve ajánlottatok szerelőt, akihez hordom amúgy, épp beteg. Addig pihen, de nincs keret itt nagy javításra. Esetleg belenézni még lesz keret, a diagnózis meg tök mindegy mi, mert biztosan drága játék. Ha meg valóban motort kell cserélni akkor ebben az évben aludni fog végig. Tök jó lesz egy halom eladó cuccom motorra. Hőmérő, óra. Krómozottak.
Nézd meg a vidik között, legfrissebb.
Sztem nincs köze a nem induláshoz. Nincs zseton belenézni sem. Tehát vagy így ítél valaki aki ért hozzá vagy nem tudom.
Ha papíros blokkot veszel bontóból vagy bárkitől akkor csak átrják, ha nem olyat akkor kicsit nehezebb. Viszont lehet, hogy nem akkora a gáz mint a hang mutatja, előbb meg kéne nézni és szétkapni ha kell. lehet, hogy ezért nem indult?
Olvastam itt a vitát a hidegindításról. Az a tapasztalatom, hogy egy jól karbantartott GS500-nak -20fokig indulnia kell zokszó nélkül. Az enyém úgy tudta ezt, hogy kint állt a szabadban. Az igaz, hogy mindennap használtam, de előfordult, hogy 1 hétig nem mentem vele, és akkor is beindult. Mégiscsak japán motor, tudnia kell. Most egyébként télen egy veterán csepptankos Jawat használok, az is kint áll, de 4. rugásra az is minden gond nélkül indul.
Üdv! Ha van egy GS-em ami csak motorhibás, azzal mit lehet kezdeni ha nem akarok hozzányúlni? Ergo mi lenne ha kapna egy másik motort? Annak mi a menete MO-n? Ma reggel "esett szét" és nagyon kalapál.
Menet közben hirtelen rákezdett.
Zoli32! Fúú ilyenkor nem tudok nyugiba lenni.
Szóval gó mány.
De a bandit,gsxr1100 fórumon lakik.
Lehet ott megdumálni vele mindent.
Majd ugyis lesz fészbúkos videó mindenről.
Láttam német ebay-en henger nélkül blokkot 150 euroért.
Ha kihagysz fél évet simán megvan a benzinköltségból.
de mi okozza azt a késztetést hogy márkaszervízbe vidd?
drága is és semmivel sem tudnak többet mint a "maszek" szerelők, egyetlen előnyük hogy van gyári szerszámuk, de ez a gs nem űrtechnika nem hinném hogy sok célszerszám kell hozzá
szerintem jobb megcsinálni a régit mint másikat venni, még akkor is ha többe van a generál mint egy bontott
ha a szerelő nem pénzéhes akkor simán szétszedi még ingyen is aztán ha lesz zseton összerakja
viszel egy tejesládát amibe bepakolja a vasakat
És tényleg előbb tudd meg miabánat van.
Legalább fisi is tud hiénázni kicsit.
Sztem nincs köze a nem induláshoz. Nincs zseton belenézni sem. Tehát vagy így ítél valaki aki ért hozzá vagy nem tudom.
Menet közben hirtelen rákezdett.