Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Természetesen jár, viszont soha nem példálóznék olyannal amit nem próbáltam ki, vagy tapasztaltam volna meg. Amyira mélyen nem vagyok benne a dolgokban mint ti néhányan a Bandit fórumon, de azért sok mindent láttam és igyekeztem mindig megtalálni a miérteket, látod ez a Trabis történet is közel 20éves
A fórumos oda-vissza labdázást viszont egyre nehezebben viselem, főleg amikor jót akarsz és mégis a te seggedbe kívánják a lóf.szt...
ide figyeljél jó diák ........... megyek a gecibe nyugdijba ........ haza jösz az csinálod ..azt akkor nem kel tépned a szád ...,

de bele trafáltál

http://www.sportmotor.hu/motor...

szinte ugyan azt ajánlotam mint te


persze én nagyobb tudásal

Jol van Pityú ... egyenesen nagyon fejlödsz
Akkor meg garis! Ez nem kérdés. Jó én most dolgozgatok, nincs időm rá, akkut is felhoztam. Spuri link mentve. :D
Elöször szüntesd meg a úszóház problémát
- utána nyomásteszt a porlasztókon,
- utána tegyél bele friss olajat.
Egy esély mindenkinek jár!
Ez van, de valahogy utat kell törnie a valódi tudásnak és tapasztalatnak a sok olyan között aki csak ECHO-t játszik (visszamondja a tegnap hallott, olvasott szakértést mintha a sajátja lenne, közben nem fogta, nem szagolta, nem látta, nem analizálta, csak mint egy FIFO - LIFO van jelen.)
Égett a nívópálca... Meggyújtottam. Egy pillanatra ahol olajos volt ott meggyulladt és szerintem benzin szaga is van a nyílásnak. Azért arra ráismer az ember. Továbbá: http://youtu.be/fGUXDaDZ8wk - 17 perc és kész!
Szerencsére a nagyobb motorjaimnál még nem tapasztaltam hasonlót (kivéve a robogót de azt úgy vettem), mondjuk ezt annak tulajdonítom hogy szinte azóta spurizok amióta látható jelei vannak a benzinromlásnak. Ráadásul amilyen kinlódásokat látok hallok mostanában akár itt is a sportmotor fórumain is... szerencsére úgy érzem sikerült megtalálni a megoldást csak már nem reklámozom mert meguntam a sok netről felvilágosodott kritikust.
Laci!
Èn tudom, hogy igazam van, csak egy kicsit nehezebb "esettel" van dolgunk!
Köszönöm a megerösítést.
Föleg, hogy ha jól olvastam, hogy most volt porlasztó buzeráláson, így még valószínübb a dolog...
Szagold meg az olajat, árulkodik az ha benzin került bele.
Fiúk, az feltűnt, hogy a pálcáról az olaj nagyon hevesen lecsöpögött. Illetve maxon van, ami azért fura, mert én olyan 70%-al tettem el amikor altattam, majd mielőtt elővettem öntöttem utána egy kicsit, ami a flakonban volt, tényleg keveset, de akkor, hogy lett most maxon? Ennyitől nem lehet max. Ott lenne a benzin?
Simán lehet! Régi történet, igaz nem motornál tapasztaltam hanem Trabant 1.1-nél. Szinte egyik pillanatról a másikra felhígult az olaj benzinnel olyan mértékben, hogy túlszaladt a maximum jelzésen az olajszint. A motor úgy kalamolt mint aminek az oldalán kibújt a főtengely... első gazdás és tényleg megkímélt autó volt valamivel több mint 50ezer kilóméterrel. A hibát az AC embrán szakadása okozta aminek jelen esetben nincs jelentősége, viszont a tűszelep hibája miatt is felhígulhat az olaj amitől aztán halhatóbbak lesznek az illesztési hézagok és a kenési elégtelenség miatt akár komolyabb károk is keletkezhetnek.
A dús, gyulladásra nem képes keverék miatt.
Vedd le a jó hengerröl a pipát...
Meg "zár el a benzincsapot" (húzd le a vákuum csövet és dugózd le), nézd meg ha fogy ki a úszóházakból a benzin szerintem csendesedni fog.
Az olajszintet meg azért ellenörizzük, mert a benzin eljut a blokkban, hígitja az olajat, és nö a szint...nem az a lényeg hogy mennyin van, hanem hogy emelkedik -e.
Lehet simán csak felakadt az tüszelep...
Gondolom ez már nem a spuri feladata lesz. Nem hallottam még erről a cuccról.
De miért kalapál a porlasztó miatt? Az összefüggést nem látom.
Hétfőn elcipelem a szerelőhöz és ha nem drága felnyitja, ha az jön haza vigye aki akarja. kb.
Spuri

Ki kell takarítani a porlasztót.
Költözésre.
Az is megvolt. Maximum szintig van. Spuri? Sztem nincs ha nem értem a kifejezést.

http://youtu.be/q3BAbx1rYVc
Túlfolyik az egyik porlasztó (a cirmos-kormos). Rà kéne nézni az olajszinre is. ( Fordulaton megeszi a felesleget, de részterehelésen, alapjáraton, idításkor gondot okozhat. A sok benzin lemossa a hengerfalrol a kenöanyagot, ne nagyon kínozd.
Spuri van benne?
Nincs. Minden olyan mint mióta nálam van csak a plusz hang jött a képbe. Még húzni is úgy húz mint szokott, olyan a dinamikája is.
Vidin hallom, hogy amikor indulok nincs az a hang, de később amikor már állok és hallgatom ott van. A két rész között 15 perc van. Közte meg a szélzaj, mert haladok...
ezért kell félretenni zsetont
nekem mindig van annyi zseton hogy kijöjjön belőle egy fullgenerál(legalábbis az olcsóbbik motoré)
aztán akkor sem nyúlok hozzá ha épp nincs benzinre egy forintom se
ha meg van egy kis plusz zseton akkor vásárlok pár fogyó-kopó cuccot hozzá
a ténéréhez pl van 3 karszettem, mert ki tudja mit hoz a jövő
de ilyen fékbetét, olaj-szűrő stb mindig van legalább 1-2 szett
aztán nincs aggódás, csak a gondtalan motorozás
Ezen gondolkodok én is.Hogy csak az egyik henger megy.A második videodon tényleg olyan a hangja mint egy egyhengeresnek.Nincs nagyon bezinszag amikor járatod?
De szépen melegszik a kettő egyforma ütemben.
Igy hang alapjan lehet, hogy csak az egyik henger nem megy ahogy irta is elottem valaki, nem kopog, csattog nagyon.