Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont az egyszerűségében rejlik a varázsa. elnyűhetetlen mint a gs...
..nekem mindig tetszett. Ha megelégszel a teljesítményével és a kicsit sprődebb megoldásokkal...akkor a világból kifut. Sok tesztet bányásztam anno róla....komoly típushibája nincs..
Ha vágynék az aszfalt melletti utakra...és a piaci árat is szem előtt tartom akkor ez egy jó választás......feltéve ha találsz egy nem berhelt,széthajtott jó gazdás példányt.
Hát a gumi szélét nehéz elkoptatni, arra nem igazán való.
Aszfaltra DL, vagy XT 660 X.
Én ezeken a felni tönkremeneteleken mindig csodálkozok. Soha nem vigyáztam egyik motoromra sem ilyen szempontból, csak igyekeztem kikerülni a kátyúkat.. de a minimum, hogy kiállva motorozok rizikós felületeken, úgy elég jól ki lehet mozogni még a nagy úthibákat is. Nem is kellett még felnijavítással vesződnöm.

Ja, de egy T4-es transporteren sikerült patakátkelés közben levernem az olajteknőt, meg meggörbíteni az egyik első felnit.. senki nem merte átvinni a patakon a kocsit csak én De átment, így másfél kilométerrel később kellett csak megfordulni (mert ott már tényleg nem ment el)
Ataaa-nak is leért a lába. Pedig az enyém nem ültetett.
Vakaródzok is, hogy jó lenne, ha magasabb lenne. A haspáncélon is van két féltenyérnyi horpadás, pedig vastag lemez. Fránya kövek...
Most szedettem ki egy tepsit a kerékből. Szerintem a DL felnijének ott vége lett volna. Meg hát elég alacsony is, és hát az az olajszűrő!...
Viszont amire gaben szeretne a dl jobb.
A free aszfalton ha jolnevelt lennek azt mondanam meggondolt es erett vezetonek valo za nem azt hogy verszegeny.

Na most jol megkevertunk?
Annyira szerintem nem magas a Freewind.. szokták is ajánlani alacsonyabb termetűeknek (nekem ) vegyes felhasználású motornak.
Amit a nagy átlag terepezésnek hív, arra bőven jó a DL is. Földutakon közlekedni, néha patakon átkelni teljesen oké. Nyilván napi 8-10 órában már kellemetlen lenne, főleg a súlya miatt.. de 2-3 órás kisebb etapokra letérni vele az aszfaltról nem ügy. Ahol a DL elhasal, ott már azért szerintem az XF is közeledik a határaihoz (vagy legalábbis arra a pontra, ahol már sokkal komfortosabb lenne akárcsak egy DRZ is)
Nem akarok nagyon le tévedni az aszfaltról, csak valami magasabb építésűre vágyom.

Köszi!
Ha csak aszfaltoznék, tuti DL-t vennék. De ha terepezni kell, a DL elhasal sajna.
Bár ez már alakul:
650 xt
Olyan mint a GS, tudja a kötelezőt, de nem kimagasló. Ha karbantartod, nincs vele gond, elvisz árkon-bokron keresztül is. Biztos van nála jobb, de jelenleg ár-érték arányban szerintem nem igazán lehet megkerülni.
Egyébként Zoli jól mondta: macsós. Ráz, vibrál, viszont nagyon nyomatékos, szépen tol. Kényelmesebb, mint a GS, és bármilyen utat kirugózik.
Ki kell próbálni, meg próbálni kell egy Transalpot, F650-et, aztán eldöntheted, megérik-e a felárukat.
Amúgy a blokk kiforrott, még a DR 650-ből való.
Én szeretem. Szegény pedig kapja az ívet rendesen...
Na jó, legyen! Végül is a DL elődje.
Amit be linkeltem egész jónak tűnik, így képről legalábbis.
Szóval? Mik az eddigi tapasztalataid a Free-vel?
A GS mm-er méretei kicsinek bizonyultak számomra. Ez az oka a váltásnak.
Olcsó szélvédett kalandmotor.
A legtöbb típus egyszerre csak maximum két kritériumnak tud megfelelni ezek közül.
Nincs is ilyen kategória: csúnya, gyenge, ráz....... stb
A kategória egyik, ha nem a legjobb motorja.. főleg ha meg tudsz barátkozni a formájával is. Nem hiszem hogy fogsz találni jobb típust félmillióig bezárólag, hasonló kvalitásokkal.

Lemész az aszfaltról, vagy mire ez a váltás?
Endúró kell neki, nem SUV!
Ha lenne annyi zsém, én sem gondolkodnék!
Snassz.
Mit b@szkodsz itt kavával? - DL!
Ja távlati terv de akkor félévig az ajtófélfáról fogok lelógni.
Amúgy a sima öntött 19/17 colos kerekűről spiccel leérek,de az xc 21-ese bettenne nekem.
Pedig azt írtad egyszer, hogy a Tiger-el te is szemezel. Az sem kicsi.