Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is csináltam egyszer ilyet aztán egy év volt mire lekopott a ragasztó...
Maszkolószalag festékboltból!
Én a tanktáskát szoktam a hátsó ülésre felpókozni és 1,5-2 cm vastag szigetelést (klímacsöveket szigetelnek vele) rakok alá, h ne baszcsizza össze az idomot.
Akkor fog megsértődni, h a találkozóra viszed!
Nem volt szép de hasznos volt.

http://www.sportmotor.hu/motor...


Azóta változnak az igények,most inkább a táska égne ki a dobok miatt,de jól jön a fólia ha felszálláskor lekaratézom az idomot.
Erről az ezüst ragasztószalagról jutott eszembe, h 4-5-6 évvel ezelőtt még a cbr-club fórumosokkal volt egy tali Balatonon és jött egy srác egy qrva szép 9x9-es ducatival, aminek a hátsó idomja gusztustalan módon le volt ragasztva. Kérdeztük, h mi a picsa ez? Röhögve mondta, h leragasztotta, mert hozott egy csajt és a csizmája pont összekaristolja az idomot, olyan magasan van a hátsó lábtartó.

Mellesleg tényleg így volt.
ez a lényeg hogy erről nem marad rajta a ragacs
legalábbis ilyen rövid idő alatt
amúgy épp most szereztem olyan szövetes szalagot aminek olyan a szaga mint régen a palma gumimatracnak
kíváncsi vagyok az otthagyja-e a ragacsát
Akkormár 1000.-ért lehet kapni 100 méter ezüst vagy fekete kacsaszalagot a lidl-ben.20 évre elég.
És mi minden másra is jó?
Csak mire lemostm a rajta maradt ragacsot kihullott a szakállam.
Az aksid lemerült. A csattanást egy relé okozza. Töltsd fel az akksit, ha ez sem segít vegyél újat. Szerintem nincs más baja a motorodnak.
A lyukat az idom oldalán is csak azért műanyagoztattam be,nehogy beverje a biztosítéktáblához a vizet,tank horpadva maradt,ha még pár sérülés beugrik legfeljebb építek belőle patkány gépet,az nagyon tetszene!
Jó, de mondjuk azért az nem mindegy hogy csak egy szövettáska karcolja meg vagy az útpadka... az utóbbit akár tényleg lehet tragédiaként is felfogni.
Pl. ezért sem festettem le az idomot,tankot,ki ér rá vigyázgatni,így marad az önfeledt motorozás,akár át a dzsindzsán is!
csak ezeket szar feltenni
ezt a gagyit meg feldobod rajta van ahogy rajta van aztán jó is
utána meg mehet a kukába
amúgy nem olyan gagyik ám, próbaképp befóliáztam az egyik műanyag ablakunkat fa színű matricával rajta van jó sok éve és semmi baja
de evvel az átlátszóval(vért izzadva) bevontunk egy vas drz tankot azon is rajta van legalább 3 éve
Legegyszerűbb agyban átállni, és a normál használatból eredő karcokat tragédia helyett az önfeledt használat természetes velejárójának tekinteni. Sokkal kevesebb stressz, csomó megnyert idő, amit a motor babusgatása helyett akár értelmesen is el lehet tölteni, és sokkal kevesebb kiadás.

Feltételezem, hogy a GS neki sem az örökkévalóságnak lett véve, hanem hogy megtanuljon motorozni... szóval minek az a nagy pompa, a következő vevő sem azért fogja megvenni hogy szobadísznek tartsa (ha van egy csöpp esze).

Szóval szerintem használja úgy ahogy van, csapjon fel hátra egy táskát, kösse le aztán hadd szóljon.
A karcallo autofoliat meg le se kell szedni.
Ha nem mozog nem dörzsöl. A puha oldaltáskák tudnak leginkább úgy lifegni, hogy utána meglátszódjon a nyoma.
papírbolt átlátszó fólia kb 1000ft egy méter
aztán lefóliázod felcuccolod
amikor hazaérsz leszeded
nem szeretném hogy az oldalát megsértse, kikoptassa, dörzsölje :)
Sziasztok
Ha már csörgésnél járunk, a következő a tünet:
2003-as gs. 2 hónapja indítottam el utoljára, tank tele, olajat stb nem cseréltem, kazánházban áll. Indítanám szivatóval köhög kettőt majd valami puffan egyet és nem megy tovább.gomb elenged. gyújtás levesz, várok...kulcs fel, gom nyom majd megint köhög kettőt-hármat megint csattanás aztán semmi... Ki találkozott már ilyennel? Elvileg a szelephézag mászott el, egy ismerősöm véleménye alapján, viszont nem nagyon nyúznám ha nem muszáj. Videódokumentáció szükséges?
Jah, és ha se dobozod, se a célra megfelelő táskád nincs, akkor érdemes lehet beruházni egy vízhatlan hengerzsákra, ami az egyik legjobb ár-értékű megoldás szállításra, pláne ha utast sem kell vinni.
Nem egy ördöglakat az utas ülésre felspaniferezni, vagy gumipókozni egy akármilyen táskát/hátizsákot. Azok a pöckök azért vannak, hogy legyen hova akasztani a gumipók végét, vagy átbujtatni a madzagot. Egyébként a lekötözésnél a lábtartó nyúlványait és az utaskapaszkodót is igénybe lehet venni.. mi több, célszerű igénybe venni

Mit féltesz a motor hátsó elemein? Ha sima, alapvetően puha cuccokat kötsz fel hátulra, akkor nem lehet semmi baja
ugye vannak rajta azok a pöckök, mind 2 oldalt kettö, ez a felpakoláshoz van valami köze? mert túra felszerelést még nem tudok venni, de viszont motoros találkozóra a hátitáskán kivül valamit még tennék fel ha nem viszek utast, de féltem a motor hátsó elemeit, ezért kérdeztem hogy tik hogy szoktátok.
Két személyre ilyen a túrafelszerelés(em):
+ még annyi a doboznak: ha keletre megy az ember akkor mégizmosabb tartót és az sem baj ha át van kötve egy kis spaniferrel
motorostalalkozo.