A GS kipuja 1 db-ból van, ergo mindenképp el kell vágni a csövet. Onnantól kezdve lehet fixre hegeszteni a sportdobot - nem célszerű, jó, ha szerelhető vizsgára, stb -, vagy akár bilinccsel is megoldható.
Halvány gőzöm sincs mit változtattal ennyi idő alatt.
De ahogy a GS-t ismerem talán a belső rotor színén kívül semmit.
Majd jön valaki hozzáértő és megszakérti.
mielőtt összerakod az új cuccokat akkor takarítsd ki a fékeket
az összes vájatot amiben a gumik vannak fémtisztára vakargasd ki
nekem erre van egy célszerszám: bicikliküllő kiélezve és meghajtva
hát ettől féltem :) 60+ ha betéteket is veszek :) nemsemmi, legutobb néztem 4 mm van ráirva, csak megint amennyi félét olvasok annyi féle lehetsőség, na mind1 4.3 at mértem asszem, de a betétek is kukák, mert rossz porvédövel használták és egyfolytában fogott a fék, lötyög is a tárcsa, szóval teljesen kuka az egész, ha uj tárcsa jön akkor betét is nincs mese, pedig jól fog a fék, nem húz félre, jelenleg még porvédő nélkül, de megvan már rendelve az is. müszaki több mitn egy évig van, ha érzem hogy rakoncátlankodik az elsö fék akkor muszály leszek, felujitani az első féket ;)
Erre én is kiváncsi vagyok, mert jelenleg herélt gyári dobom van és nem igazán nyeri el a tetszésemet, mondjuk jobb mint a gyári halk, de ezekre a válaszokra én is kiváncsi leszek.
Jövő hét szombaton meg tudnám nézni ha addig nem késő.
Viszont nem nagyon érteni hozzá...
Ha megmondod mikre figyeljek oda, akkor azokat alaposan szemügyre veszem.
Ra van írva a minimum vastagsag.
Ha barazdas akkot a legmelyebbet merd
Leggyakoribb a4,5 mm minimum vastagsag.
Lehet kinai ebay es tarcsat venni de vannak rosz tapasztalatok konnyu vetemrdett darabba futni.
Itthon is bontott meg ebayes bontott is veheto itthonit ellenurizheted.
Es a bontott is vetemedhat.
Gari uj aratol dobsz egy hatast.
A legolcsóbb megoldás a Róna Kft. Viszed a régit, újrateszik és kész. Legutóbb valami 4eFt-ot fizettem. Haver 1000-es CBR-ét is megfogja, pedig az több mint 300kg, a GS-re is elég
Ha meg rászánod a €-t: motoralkatresz.eu
De ahogy a GS-t ismerem talán a belső rotor színén kívül semmit.
Majd jön valaki hozzáértő és megszakérti.
Viszont a jó hír hogy UK-ből van relatíve olcsón féktárcsa.
az összes vájatot amiben a gumik vannak fémtisztára vakargasd ki
nekem erre van egy célszerszám: bicikliküllő kiélezve és meghajtva
Ez a hang pöpec :D
aminek a legyártása max 5 ezer
Szeretem a nyitottabb sor2 hangját
Sportdob beszerzésen agyalok.
Kinek milyen dob van a gépen?
Milyen felfogatású lenne jó rá?
Viszont nem nagyon érteni hozzá...
Ha megmondod mikre figyeljek oda, akkor azokat alaposan szemügyre veszem.
Nagy kérés lenne, hogy megnézd nekem ezt a Skodát?
Ha barazdas akkot a legmelyebbet merd
Leggyakoribb a4,5 mm minimum vastagsag.
Lehet kinai ebay es tarcsat venni de vannak rosz tapasztalatok konnyu vetemrdett darabba futni.
Itthon is bontott meg ebayes bontott is veheto itthonit ellenurizheted.
Es a bontott is vetemedhat.
Gari uj aratol dobsz egy hatast.
Ha meg rászánod a €-t: motoralkatresz.eu