Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A GS kipuja 1 db-ból van, ergo mindenképp el kell vágni a csövet. Onnantól kezdve lehet fixre hegeszteni a sportdobot - nem célszerű, jó, ha szerelhető vizsgára, stb -, vagy akár bilinccsel is megoldható.
Ehhez hasonló módon fel lehet fogatni a GS500-nál is egy sportdobot?
Halvány gőzöm sincs mit változtattal ennyi idő alatt.
De ahogy a GS-t ismerem talán a belső rotor színén kívül semmit.
Majd jön valaki hozzáértő és megszakérti.
na , ez jó link :) és maga a Suzuki kínálja, és pont ilyen kell nekem, mondjuk 1995 ösre, nem az ujjabbakra, ez nem gáz ?
sajna így adják el a motorokat manapság...
Ez sajnos felhasználói hiba.

Viszont a jó hír hogy UK-ből van relatíve olcsón féktárcsa.
mai nap folyamán töltök fel videót sportmotorra, és megmutatom :) így vettem én sem vágtam volna szét semmi pénzért mellesleg ;)
És így milyen hangja lett a gépnek?
Mondjuk a gyári dobot azt szeretném meghagyni :D
mielőtt összerakod az új cuccokat akkor takarítsd ki a fékeket
az összes vájatot amiben a gumik vannak fémtisztára vakargasd ki
nekem erre van egy célszerszám: bicikliküllő kiélezve és meghajtva
hát ettől féltem :) 60+ ha betéteket is veszek :) nemsemmi, legutobb néztem 4 mm van ráirva, csak megint amennyi félét olvasok annyi féle lehetsőség, na mind1 4.3 at mértem asszem, de a betétek is kukák, mert rossz porvédövel használták és egyfolytában fogott a fék, lötyög is a tárcsa, szóval teljesen kuka az egész, ha uj tárcsa jön akkor betét is nincs mese, pedig jól fog a fék, nem húz félre, jelenleg még porvédő nélkül, de megvan már rendelve az is. müszaki több mitn egy évig van, ha érzem hogy rakoncátlankodik az elsö fék akkor muszály leszek, felujitani az első féket ;)
a nem gyári is agyrém: egy sima 220as brembo tárcsa 22 ezer
aminek a legyártása max 5 ezer
Mondjuk én szeretem a gyári dobnak a hangját is, csak kicsit halk

Szeretem a nyitottabb sor2 hangját
Erre én is kiváncsi vagyok, mert jelenleg herélt gyári dobom van és nem igazán nyeri el a tetszésemet, mondjuk jobb mint a gyári halk, de ezekre a válaszokra én is kiváncsi leszek.
Sziasztok!

Sportdob beszerzésen agyalok.
Kinek milyen dob van a gépen?
Milyen felfogatású lenne jó rá?
Jövő hét szombaton meg tudnám nézni ha addig nem késő.
Viszont nem nagyon érteni hozzá...
Ha megmondod mikre figyeljek oda, akkor azokat alaposan szemügyre veszem.
Bocs, még józanodom. Látom tárcsa kellene, nem betét
Ataaa!
Nagy kérés lenne, hogy megnézd nekem ezt a Skodát?
A minimum vastagság ugyanaz mint a maximum vékonyság?
Ra van írva a minimum vastagsag.
Ha barazdas akkot a legmelyebbet merd
Leggyakoribb a4,5 mm minimum vastagsag.
Lehet kinai ebay es tarcsat venni de vannak rosz tapasztalatok konnyu vetemrdett darabba futni.
Itthon is bontott meg ebayes bontott is veheto itthonit ellenurizheted.
Es a bontott is vetemedhat.
Gari uj aratol dobsz egy hatast.
A legolcsóbb megoldás a Róna Kft. Viszed a régit, újrateszik és kész. Legutóbb valami 4eFt-ot fizettem. Haver 1000-es CBR-ét is megfogja, pedig az több mint 300kg, a GS-re is elég
Ha meg rászánod a €-t: motoralkatresz.eu
B.U.É.K. ! Első féktárcsa meddig kophat? Van kompatibilis modell a Suzukinál? Honnan szoktatok másikat venni?