Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igazándiból az az egyező bennük hogy egy egész más technológiát kell alkalmazni
annyi előnye volt a dvd-s történetnek hogy részletekben már megvolt a technológia csak össze kellett dolgozni
bár már az akkuk terén is van remény már 10 éve is volt olyan technológia ami percek alatt feltöltötte a cellát
Az adatattárolás miniatürizálása és a mai akkutechnológia forradalmian új módszere közt igen nagy a különbség.
ki tudja
amikor még vhs kazettán kívül semmi képi adathordozó nem volt már akkor arról álmodoztam hogy milyen jó lenne egy akkora kütyü mint a kazettatok és lehessen nézni rajta a videókat
és van......fele olyan vastag, és nem is nagy pénz......bár eltelt vagy 20 év
szóval hátha bejön a villanymotor is
Azt már nem éled meg.
nem kötöttpályás villanyost, hanem villany hajtotta endúró az álmom
olyan ami elmegy 200km távot meg max 2 óra a töltése
persze az alap hogy ne legyen több mint 100kiló és a vételárért ne kelljen minden vesét eladni a családban
nem kell fa, nagyon kicsikére kellene vágni hogy beférjen a konvektor kéményén az égéstérbe
De előtte építeni kell egy sínpárt az nem túl lopakodó művelet.
Vagy ha magad lopsz el bírsz csendben suhanni.
én inkább egy faja villanyost vennék közel 0 hanggal
ki tudnám lesni a fatolvajokat
na majd meglátom a nagyon milyen lesz, már 2 éve rajta van az inkább aszfaltos
Vegyé gardánt..............az jobb.
Mert hamarabb cseréled mint az átlag túrázó....a láncok mire csereérettek mind rozsdás belül (hisz ezért kell cserélni és ezért jó az olajozó, az folyamatos kenést ad, a spray meg egyáltalán nem megy be oda. )
A terepmotorozás a 6ezres lánccsere ciklussal meg teljesen más világ.
Nem értelek, ez még a gyári láncszett volt, így elég időt kapott berohadni, aki ismer az tudta hogy a közelébe nem engednék magasnyomású mosót.
ez nem a csere előtti mosáskor rozsdásodott be
nekem terepen a kicsiknek széteszi a homok a lánc görgőit olyan mértékben hogy szinte lepotyognak
de a csapoknál a gumi alatt van zsír igaz nem fehér mint gyárilag de nem rozsdás
Éreztem hogy támadási felület lesz... tisztítottam én is időközönként, de ki az a hülye aki csere előtt lepucoválja a kukaérett láncot?
Mutatom milyen most, pedig nincs tisztogatva ami látszik is ha közelebbről megnézed, erről beszéltem amikor "öntisztulást" emlegettem, ha jól van eltalálva az olajozó és nem terepviszonyok között van használva akkor sokkal kevesebb gond van a tisztításal mint amikor a ragacsos láncsprayt használtam.
Ja és a következő kérdésre a válasz: nem olajos a hátsó gumi!
a láncos képhez egy "ne fürgyé le" felirat kellene
pont ilyet csinál a magasnyomású vele
Milyen tipusu izzó kell bele? Hol kapni?
Ne hagyd magad összezavarni Fisi A lánc idővel nyúlik, persze nem úgy mint a bugyi gumi hanem a csapok "lógása" adódik össze, ami miatt aztán kialakul a lánccsapkodás, ehhez a fogaskeréknek nem sok köze van. Az enyémen 41ezernél volt cserélve a teljes szett, az első fogaskeréken látszott a kopás de nem volt vészes, a hátsó meg olyan volt hogy vétek volt lecserélni. Ez még az olajozó előtti láncszett volt. Ebból kiindulva ha folyamatos a kenés nehogy már 40ezernél első fogaskereket kelljen cserélni, bár tény hogy az a szett leggyengébb ponja (olajzós rendszernél).
Ezek a fotók akkor készültek amikor cseréltem a láncszettet, első képen a 41ezret futott lánckerék látható, második képen viszonyításnak az új, nem mondanám hogy annyira nagy lenne a különbség, pedig akkor még nem volt olajozóm. Harmadik képen a berohadt oválisra kopott csap látható, oda nem jutott el a kenőspray hiába fújkáltam. Az "O" gyűrűk gumi alkatrészek amik vegyi, mechanikai valamint hőhatásnak is ki vannak téve és csak idő kérdése a fáradásuk ami során kiengedik a csapok kenőzsírját, onnantól indul a lánc nagymértékű károsodása, ezt kompenzálja a minimális de állandó olajfürdő amitől a hosszabb élettartam várható.
Tokkal vonoval azert kell mert a szar ugralo kopott lanckerek ha csak lancot cserelsz felre koptatja a jo lancot.
Viszont ha jo a lancod mert nem rozsdas,nem beallt szarkupac minek cserelned?
De a lanckerek csak kopik.
Tehat csereled.
én egyből 2 elsőt rendelek hozzá aztán amikor nem felejtem el cserélem
olyan 1000-2000km között
így már volt olyan szettem ami elment 6 ezret is
Csak elso lanckereket kell cserelni,van aki 100e kmt ment egy lanccal es 3 elso lanckerekkel.
Ezt értem, csak akkor azt nem, hogy mire jó ez az egész, ha van egy hű de hosszú élettartamú lancod, aminél kb. ugyanúgy 40 ezer km-t ként lánckereket kell cserélni? Ami ugye a nagy könyv szerint tokkal - vonóval együtt cserélendő.. Ergo, ebben a formában], ennek nem sok értelme van.
Az olaj nem a lánc és lánckerék kenésére kell főképpen hanem a görgők alá jutva a csapokat keni azért lesz sokkal hosszabb a lánc élettartama, a spray csak felületkezel és tömít, de ha már a csapoknál nincs kenőanyag oda nem jut be míg az olaj igen a meghalt gyűrűk mellett.
Ne hasonlítsd a hobbiból,ügyes emberek által összeépített felszerelést a profitorientált cél szerkezetek árával mert nagyon nem egy kategória,mint a delfin és a berber oroszlán.