Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

BÚÉK mindenkinek!
BÚÉK mindenkinek
BUÉK és mostani benzinárakat jövőre.
Mindannyiunknak Boldog Új Évet Kívánok!
Sok jóból jó sokat...
BUÉK!

Nem divatkérdés ez sajnos, hanem ugyanúgy commercial, mint minden más esetben. A cserés cuccokból van profit, nem a tartósakból.
Pedig tényleg jó lenne. A divatmajmok még azt is benyelnék, hogy nem is láncos!
Akarom mondani RC8-as.
Valaki próbált már grafitos lánckenést?
Egyik KTM R8-as videón láttam hogy a lánc egy grafit "sínben" tutott, és az biztosította a kenést.
Áttétel is számít.............szerintem...........és néha figyelem más gépét............csapkod az mint a kígyó,.
A lánc annyira pörög arányosan,mint amennyivel mész,mondjuk a 251-es etz-vel 140-150-et lehetett menni,de olyankor meg már csak simán kifeszül a lánc sztem........egyébként pont az etz gumis,bakelites megoldása lenne az igazi,olcsó és könnyű.Persze ezt is csak normál rugózás tartományú motoron tudnám elképzelni,krossz,enduró kizárva.
Inkább a fordulat,egy panncsi nem pörgött ennyi ha ledobták valahonnan akkose.,
Bármelyik, a régi gépeknél sem lógott kevésbé no meg a csapkodás nem a motor milyenségétől, erejétől függ, a mostani gépeknél is ugyanaz van mint régen, áttétel, lengővilla hossz meg ilyenek.
Hááát már én is túl vagyok azon, hogy a motoromnál a menőség legyen a fő szempont, inkább az amit mondasz.
Azért megnézném azt a tokozást ami kibirja azt a csapkodást amit művel egy 13000-en pörgő mai motor.
De legalább árulnának utólag felszerelhető tokozást,és mindenki el tudná dönteni,hogy kell e neki,én pl. biztos vennék rá,letojnám ha nem menő!
T10-es izzó 3w-os.
Én az Auchanban vettem.
Így van, nem véletlenül voltak hosszú élettartamúak a régi tokozott és rendesen olajozott láncok csak ugye a tokozás nem menő a láncot pedig védeni kell valahogy így lettek a tömítő gyűrűk.
Végig olvasva a láncos gyötrelmeinket akár az is leszűrhető, hogy ezekkel az akármilyen ringes láncokkal csak a baj van . Nem akadályozza meg víz bejutását csak a kenőanyagét...... akkor meg minek....A simába talán még a kenőanyag is bejut....Najó a gyűrűs csendesebb.
Aztán meg a palaolajat is el kell majd adni valakinek.
Szerintem már rég van, csak ugyibár az olaj qrva nagy biznyák.
kotorászok a neten de nem találok csak occ-s villamos gépet
a csávó kocsija is avval ment valami régi porsche volt átalakítva
meg mutogatta is hogy egy cella sajnos még jó drága 9 dollár volt de olcsóbb lenne ha sokat gyártanának stbstbstb
amúgy a robbanómotoros cuccok is szinte mind a versenyeken alakultak ki
szóval ha az arabok nem a tengerbe építkeznének faszságokat hanem evvel foglalkoznának már lenne jó technológia
A versenyzős és az általános legbutább paraszt által üzenbiztosan 20-25 évig működtethető cucc közt egy szakadék van........jó nagy.
volt egy 2004es film a discoveryn ott mutatták a percek alatt feltölthető cellát egy drag verseny apróján készült a film, ott versenyeztették a villanyost a benzinessel
Eléggé látom a kémiai akkuk határait.
Lehet fokozni még ritkább alkáli elemekkel meg fémekkel de akkoris lesz egy gyakorlatilag 100-200 Km hatótáom amit félnap feltölteni,és rohadt nehéz.