akinek épp lent van az ülése meg tudná mérni milyen széles rajta a műbőr?
a legszélesebb adat érdekelne, de akár más motor típus is érdekelne
tudok szerezni max 60 centi széles "hulladék" műbőröket aztán érdekelne hogy van-e értelme vele foglalkozni pl nekem a ténéré ülésén még 50 sincs a bőr szélessége
köszi!
9285 km-el vettem, júniusban. Én vagyok a harmadik tulaj, az első azért adta el mert nem volt pénze fizetni a hitelt, az előttem lévő pedig a nála töltött idő alatt kb 1500. km-t tett bele, mert kisbabájuk született (A páros női tagjának szánták, de a fenti okok miatt nem használta). Szóval, elég megkímélt a paripa. :)
Köszönöm szépen a segítséget! :) Szerintem azt az utat választom akkor, hogy most a kötelező dolgokat cserélem a többi pedig marad, mivel a fék fog, a telónak semmi baja, a motor hangja kifogástalan, nem füstöl nincs szelephang, nem csattog nem durrog. :) A fogyasztásom pedig nagyon jó, eleinte meg is voltam lepődve rendesen, mert bizony az ETZ is csipegetett így, mint a GS, sőt, inkább többet...
Ezektől a "motor 2007-es, 12.000 km van benne" dolgoktól kapok frász.
Mianyavajának vesz az előző tulaj bármilyen motort amit utána sosem használ.
Ezt sosem értettem.
Ha jól megy, jól fogyaszt, nincs rossz hangja, teló nem ereszt és működik rendesen, akkor talán én se bántanám a kötelezőkön kívül. (olaj-olajszűrő, lev.szűrő).
Bár hozzáteszem, h idővel szelepellenőrzés nem ártana, ugyanis a régieken elvileg 6000 km-enként kéne, de szerintem az túlzás. A fékolajat ill. a telóolajat is ajánlják 2 évente lecserélni, de szerintem ez is túlzás. Oszt néha karbiszinkron sem tesz rosszat neki, bár én még soha nem csináltam-tattam, pedig az enyémben már 80e km van. A többiek biztos meg is rónak érte.
Azért ha most a 12e szerviznél ezeket nem csinálod meg, akkor szerintem a 18-nál már érdemes foglalkozni ezekkel is.
Igen, légyszűrőt nem igazán tartalmaz a motor, légszűrőt annál inkább! Meg is vettem már a cuccot, szóval azt cserélem mindenképp. Szerintem én is ezt a gyakorlatot alkalmazom amit írsz, mivel a 12.000 km nem túl sok, és az előző tulaj is hasonlóan vigyázott rá, mint én. A láncot lehetőségem szerint 500-1000 km-ként fújom, én úgy néztem, hogy jó állapotban van, szerintem a következő szezont simán ki kell neki bírni.
Szia, bár én még szűk egy hónapja vagyok gs 500 tulaj , de szerintem ami jó ahhoz ne nyúlj, tekintek itt a karbira,teleszkópra. A szelephézag állításra én is kíváncsi vagyok volt tulajom nekem említette hogy tavasz előtt nézessem meg, de egyáltalán nincs szelep hangja, egyenlőre hagyom. Jó tanácsként azt hiszem mondhatom hogy a légyszűrő helyett a légszűrőt azt cseréld ki mindenképp mert gyárilag 6 ezer km-enként tisztítani kell, 12 ezrenként pedig cserélni. szóval te pont ott vagy, ajánlott olajszűrőt is cserélni rendbetételkor, láncoddal mi a helyzet? azt tisztogatod ?
Néhány tavaszi javítással kapcsolatos kérdésem lenne. Kötelező szerviz mellett (olaj, gyertya, légyszűrő), cserére érettek a gumik is, koruk miatt. Érdeklődnék, hogy a link-ról milyen tapasztalatok vannak. Itt néztem ugyanis egész jó áron a gyárilag is rajta lévő Bridgestone gumit. 47.980 ft, kiszállítással együtt, párban. Szerintem jó ár, egy egész jó gumiért. További kérdésem lenne még, hogy a kötelező szerviz mellett érdemes-e a karburátort megnézetnem, szelephézagot állíttatnom, teleszkópot szétszedni, olajat cserélni + szimeringet. A motor 2007-es, 12.000 km van benne, 2014. nyár elején került hozzám. Igazából minden tökéletesen működik rajta, semmivel nincs bajom, a felül leírtakat mindenképp cserélem, csak az érdekelne a többivel foglalkozzak-e, vagy ráérek még később is. Köszönöm előre is a segítséget. :) Ákos
Majd lesz valami, de most a sportdobnál fontosabb dolgok is vannak.
Pl.: Fékbetétek cseréje, olaj+olajszűrő+levegőszűrő csere, lassan a gumik is cserések.
Úgyhogy mindent a maga idejében.
Ha majd találok egy valamilyen occó gyári rendszert akkor beruházok rá és majd alakítom ahogy akarom.
Mindenféleképp marad a gyári rendszer rajta mert hibátlan állapotú.
ha enyém is egyben lenne, semmi pénzért nem nyulnék hozzá! ráadásul azén kedves volt tulajom olyan szépen vette le a króm lemezt róla hogy csak a blokk felöli utolso 2 csavar fogja a vége vele nem, ergo zörög mint a szar, de mivel olyan hangos a motor így nem hallani :) egyszóval és tuti nem veszek másik rendszert ha sport dob kerül majd rá, de te ne nyulj hozzá szerintem se :)
Az a baj, hogy sajnálnám kettévágni ezt a rendszert, olyan jó állapotban van. Inkább keresnék egy ilyen leömlőt vagy "olcsón" egy leharcolt rendszert és azt alakítanám át olyanra amilyenre én szeretném. http://www.ebay.com/itm/04-Suz...
Már mért lenne átverős?
Teljesen jól lehet értelmezni.
Ha nem mész gyorsforgalmi fizetősön nem veszel matricát.
Ha csak néha,nyaralni,országból gyorsan kifelé,vagy csak messzire mert kell stb akkor egy 1500-as 10 napos.
Ha a nulláson többször,ingázás szinten egyébként nem nagyon vagy csak mondjuk 3-4-5x havonta hétvégi házba,mamához,motoros talira a gyorsforgalmikon stb akkor megyei 5000.-es ha az ország egész területén mindenfelé havonta 2-3-4x akkor egészéves országos 43e-ért.
Ha mindez együtt és csakazértis elvből nem adunk pénzt az államnak mert rablók.......................na akkor hagyj fel minden reménnyel.
a legszélesebb adat érdekelne, de akár más motor típus is érdekelne
tudok szerezni max 60 centi széles "hulladék" műbőröket aztán érdekelne hogy van-e értelme vele foglalkozni pl nekem a ténéré ülésén még 50 sincs a bőr szélessége
köszi!
Mianyavajának vesz az előző tulaj bármilyen motort amit utána sosem használ.
Ezt sosem értettem.
Bár hozzáteszem, h idővel szelepellenőrzés nem ártana, ugyanis a régieken elvileg 6000 km-enként kéne, de szerintem az túlzás. A fékolajat ill. a telóolajat is ajánlják 2 évente lecserélni, de szerintem ez is túlzás. Oszt néha karbiszinkron sem tesz rosszat neki, bár én még soha nem csináltam-tattam, pedig az enyémben már 80e km van. A többiek biztos meg is rónak érte.
Azért ha most a 12e szerviznél ezeket nem csinálod meg, akkor szerintem a 18-nál már érdemes foglalkozni ezekkel is.
Néhány tavaszi javítással kapcsolatos kérdésem lenne. Kötelező szerviz mellett (olaj, gyertya, légyszűrő), cserére érettek a gumik is, koruk miatt. Érdeklődnék, hogy a link-ról milyen tapasztalatok vannak. Itt néztem ugyanis egész jó áron a gyárilag is rajta lévő Bridgestone gumit. 47.980 ft, kiszállítással együtt, párban. Szerintem jó ár, egy egész jó gumiért. További kérdésem lenne még, hogy a kötelező szerviz mellett érdemes-e a karburátort megnézetnem, szelephézagot állíttatnom, teleszkópot szétszedni, olajat cserélni + szimeringet. A motor 2007-es, 12.000 km van benne, 2014. nyár elején került hozzám. Igazából minden tökéletesen működik rajta, semmivel nincs bajom, a felül leírtakat mindenképp cserélem, csak az érdekelne a többivel foglalkozzak-e, vagy ráérek még később is. Köszönöm előre is a segítséget. :) Ákos
http://www.ebay.com/sch/i.html...
Nincs véletlen valakinek GS 750 -hez felesleges karbija? ?
Pl.: Fékbetétek cseréje, olaj+olajszűrő+levegőszűrő csere, lassan a gumik is cserések.
Úgyhogy mindent a maga idejében.
Ha majd találok egy valamilyen occó gyári rendszert akkor beruházok rá és majd alakítom ahogy akarom.
Mindenféleképp marad a gyári rendszer rajta mert hibátlan állapotú.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Az a baj, hogy sajnálnám kettévágni ezt a rendszert, olyan jó állapotban van. Inkább keresnék egy ilyen leömlőt vagy "olcsón" egy leharcolt rendszert és azt alakítanám át olyanra amilyenre én szeretném.
http://www.ebay.com/itm/04-Suz...
Teljesen jól lehet értelmezni.
Ha nem mész gyorsforgalmi fizetősön nem veszel matricát.
Ha csak néha,nyaralni,országból gyorsan kifelé,vagy csak messzire mert kell stb akkor egy 1500-as 10 napos.
Ha a nulláson többször,ingázás szinten egyébként nem nagyon vagy csak mondjuk 3-4-5x havonta hétvégi házba,mamához,motoros talira a gyorsforgalmikon stb akkor megyei 5000.-es ha az ország egész területén mindenfelé havonta 2-3-4x akkor egészéves országos 43e-ért.
Ha mindez együtt és csakazértis elvből nem adunk pénzt az államnak mert rablók.......................na akkor hagyj fel minden reménnyel.
https://ematrica.autopalya.hu/
http://www.nemzetiutdij.hu/Dij...