Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ééééén...............nem emlékszem rá.............de tuti neked van igazad és üldöztél.
Bocs hogy nem tartottalak annyira fontosnak hogy a számtalan megkeresést visszautasítottam.Szánom bánom hogy a gyeremteg lélekben kárt okoztam.

És igyekszem jövőre kielégíteni eme kívánságodat.Ha mindenképp alázás neked hogy megelőzöl valaki mást ám legyen nem állok ellent ezen vágy kielégítésének.

A nagy arc megérdemli a méltó jutalmat.
Engedem hogy megalázz.
Nem egyszer hívtalak, Te nem jöttél! Persze ha sokat mondogatod talán igaz lesz! Nem mindenkinél, de Nálad biztosan, aláználak már szívesen csak legyen rá alkalom! Majd egyeztessünk és megyek!
Arról lemaradtál, már az újon sincs, csak a bejáratás alatt kíméltem. A gyáriról is lekopott minden a jó idő beköszöntével, de március óta nem tettem fel új képet, akkor meg még cidri volt a Pilisben is, nem tetszett a Bridgestone annyira, hogy bevállaljam. Még idén feltolom a szezont, na utána lehet kóstolgatni!
A márciusi még bejárós..............akkor tuti nagyot fejlődtél.Gratula.Most már sokkal jobb vagy.
Elnézésedet kérem és kérek engedélyt elbujdokolni.
Amúgy sokkal jobb volt míg melóztál és nem volt időd beszólogatni.
Én eddig nem tettem de ha erre támad kedved felőlem ujra kezdhetjük.

Ha majd lesz közös gurulás terv majd jól elmész másmerre és szokás szerint csak a nagy duma marad.
Mert ha jönnél talán kiderülne hogy igazad is van és rossi bújt beléd............oszt mindenkinél gyorsabb,szebb,nagyobb,jobb amolyan Lovisabb vagy.
Majd tavasszal Tótiában leszedetem vele a majrécsíkot.
A bejáratós képekre gondolsz?! Mesélj még!
Kötve hiszem a majrécsíkjaidat látva de próbálkozni lehet.
Nem kell nagyobb, ha ezzel is bőven körbemotorozlak
Most kezdhetném hogy 650-en mindegy az a kis kraftot bármilyen gumi kibirja még a durex is......................................de akkor én lennék a kötözködő szemétláda.
Azért a Te géped teljesen más. A rá való futófelület szétdobta azt a kavicsdombot amin mi papesszal drifteltünk, nagyon nem egy kategória! Zolinak meg mindegy mi tapad a platón
Tapasztalva hogy néhány gyári gumi is mit művel (1-2 éves dottal és gyári hiba nélkül), tuti soha nem vennék túlkorosat. Csak ez kapcsol össze az úttal, Nehogy már az életén spóroljon az ember! "Ha nincs pénz banánra..."
Így is kell, jól tetted.
Csak a véreteket szívtam, bár jobban belegondolva, van benne igazság.
Én egyszer vettem 10-ért egy szett 12 éves gumit. Simán, gond nélkül elkoptattam, pedig még 2 évet nálam is állt.
Nyilván a gyári hiba más kategória....
Más világ van már.
Lehet a repedezett a sikk.
Volt nekem is ilyen...........és mivel nagyon láma vagyok a témához nem foglalkoztam vele.
Ha kopásjelzőt elérte kidobtam oszt jól éreztem magam tőle.
Ez sajna igaz, de mi az összefüggés?
A Dot szerint akkori évben készült, fél éves se volt amikor elkezdődött a repedezés, nem véletlen cserélték ki.
Túl öreg vagy.
Nem és nem értlek benneteket! A gumit koptatni kell, nem repedeztetni. Miért van egy guminak repedezni ideje?
Az ismerősöm Romániában lakik, így egy kicsit nehezebb volt érvényesítenie a garanciális igényét, ezért folytam bele a dologba. Nem voltak életveszélyesek a repedések de nem is természetes az, amikor a futófelületen néhányezer km után több helyen is repedések indulnak. Szerencsés volt a dolog annyiból, hogy korrektek voltak és cserélték.
Nekem is repedezik, de gumis szerint csak felületi.
Jövő tavasszal majd lecserélem, októberben a Tátra megkerülést ezzel a repedezettel jártam meg.
Amúgy nekem a régi BT45 is csak elöl volt gáz és ott is csak hidegebb időben, meg egyszer HRingen. A hátulja soha nem csúszott meg, kivéve amikor Kakucson megégettem és 140 körül agresszívebben váltottam sávot. Ez viszont nem a gumi hibája volt.
A GSXF-en a gyári BT020 ezerszer rosszabb, az már többször is indult meg alattam. Alig várom, hogy elkopjon...
Ez igaz, főleg, ha rendesen használod, 10-12ekm között ment el nekem is csuklótól függően. Szerintem viszont ez nem kevés, na nem is sok, az az arany középút. Cserébe mindig olyan, mintha az úthoz lennél ragasztva, nagyon megbízható!
Amit említettem az is 2011-12-es történet és sajnos a cseredarabon is megjelentek a hajszálrepedések, bár közel sem olyan mértékben mint az előzőn.
Az ajánlásokkal óvatosabb vagyok amióta a BT 023-at sikeresen rábeszéltem az egyik jó cimborámra. Teljesen elégedett voltam vele, engem is egy hondás ismerősöm győzött meg, ezzel szemben az akinek én ajánlottam nincs megelégedve vele...
Nekem ettől függetlenül a következő is az lesz.
2011-ben találkoztam vele először, akkor vettem én is. Nekem nagyon bevált. Aztán mivel bő két éve nem GS500-am van, nem tudom a többi hogy változott azóta. Volt fönt SportDemon is, a tapadása nagyon jó, de kopik is, mint az állat, alig ment el 10ezret és akkoriban egy 5ezressel több volt, mint a BT45.
Amivel lehet spórolni a gumin, az az, ha megelégszel az S-es sebességindexszel. Az is 190-ig van és sose fogsz annyit menni a GS-sel tartósan, de még pillanatokra se nagyon.
Mióta forgalmazzák az új generációs BT45-öt? Egyik ismerősömnek voltak vele gondjai, ezek szerint valószínű hogy még az előző szériából. Garanciában cserélték mert repedezett és az nem egyedi eset volt. Egyébként tapadás tekintetében rendben volt, sokan használták CB 500-on.
Sport Demon itt is.
Ugyanilyen állapotban voltak a Demonaim, mikor a mocit vettem + használtam kicsit. Idén kapott új szettet, a régi is jól tapadt, de a nem-kocka-alakú újakkal kanyarodni.. nem semmi!