Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olajfüggő a dolog, de a GS a legtöbb olajból bizony csipeget ha haladósan mész. Nekem a Castrolból egy ciklus alatt plusz egy flakonnal bevág, de ez nem hiba, hanem feature.
Van akinek full szintetikussal hasonló tempónál egyáltalán nem fogy az olaj.
Tapasztaltál gyengülést, főleg végsebességben? Ha csak az olajfogyás növekszik akkor lehet egyre jobban hajtod a vasat.
Keresd meg Krissalt, mintha neki lenne tapasztalata ilyesmiben. Amikor még GS500-am volt, nálam is a Repsol 10-50-es olaj került bele, azt nem ette egyáltalán. Óraállásra tényleg nem szabad adni, az nem mérvadó. Ha igaz, akkor az enyémben pl. szűk 130 ezer van, és nem gondolnám, hogy szét akar esni (függetlenül attól, hogy ez már nem GS500).
Nem a hahu-s kilométerfutásokból kell kiindulni.. azok csak a néhány éves járműveknél lehetnek mérvadóak.

Ahogy az autók sem esnek szét ahogy elérik a 300k-t úgy a motorok sem térdelnek le 100k-nál... csak valahogy a nép egyszerű gyermekei ezt nem igazán hiszik el. (mondjuk ha visszatekert órás romokon szocializálódtak, akkor ez nem is csoda.. bár aki vakon hisz a km óra állásban, az meg is érdemli)
Nos, ha tényleg csak a fordulatszámmérőt szedted szét, akkor csak valamelyik kábelét a 3-ból nem jól tetted vissza. Ugyan évjáratonként lehet eltérés a színezésben, de a nálam lévő leírás szerint a narancs a +, a fekete-fehér a test, és a fekete-piros a jel, ami a gyujtás elektronikus egységéből jön. Akármelyik kontakthibája okozhatja a tünetet. A világítást a fekete-fehér és a szürke közé kell kötni. Ha a világítást javítottad azért ellenőrzésként mérjél rá a feszültségre. Feladott gyujtásnál az akkufesz(környéké)t kell mérned. Ha nem, akkor a vezetékezésbe korábban be van építve valami a ledek kiszolgálására. Azt ki kell szedni a teljes helyreállítás érdekében.
Tisztában vagyok vele. Egy gyakori típust néztem meg tudatosan futott km szinten eladóba. Kb minden CB600F ~~30000km-t futott kortól függetlenül. Külföldi lapokon láttam 100k feletti motorokat, csak mint mondtam a GS-ből itthon sem sok van ilyen. Ebből jött, hogy közel lehet a futás végéhez, én is éve 20k-t rakok bele. Jövőre meg lesz a 100k az fix.
Most őszintén milyen motorról hallasz itthon 100.000-res futásokat? Semmiről , mivel a jó magyar ember km-t és évjáratot vesz, és már az interneten eldönti mit vesz meg. Vannak fent tízen X éves motorok tucatszám amik csak 40.000 valós kilométert mentek . Az olasz motoroknak a 99 % visszatekert, ami bejön kintről motor mind érdekes módon 30-50 között futott, évjárattól függetlenül, és nem az olaszok olyan kedvesek hogy ezeket csak nekünk tartogatják.
A lényeg hogy biztos vagyok bent hogy sok motor van ami bővel 100 felett van már, az órába meg 50 pl.
Csak egy ötlet. Volt nekem hasonló, ha követed a kábelét a ford.mérőnek a blokk elején belemegy ugye, na nekem az egyszer ott kilazult és hasonló tünetet produkált és csak kézzel szorítottam vissza.
Próbáld ki a Repsol moto rider 15-50-es olajat. Kis csipegetés belefér amúgy. De kezdj egy kompresszióméréssel majd tavasszal, ha annyira izgat. Lehet, hogy max gyűrűzni kell.
Dehogynem. Tibkin motorja is túl van rajta.
1. Ez nem tekert.
2. Nem noname olajat kap.
Egy olajcsere alatt bele megy vagy 500ml maxhoz viszonyítva.
Tavasszal kap karbi szinkront, új tömítéseket, szelephézag àllítàst. Én évi 20.000-et letolok vele lazàn.
az olajfogyás nem természetes, én teleteszem a ténérébe a legolcsóbb 1000forintos olajat aztán amikor mentem vele 5-6 ezret leengedem
és mivel megbízom a motorban nem nézegetem a szintet
a motor is értékeli a bizalmam mert nem szívat meg(bár ha beszívat neki sem lesz jó mert megy a kohóba (és ha épp csoppert öntenek belőle akkor igen csak megszopja )
Dehogynem, csak nem a visszatekerős magyar piacon kell keresni. Az amcsi "testvérfórumon" keresd meg gsJack-et, ő 80.000-et tett az első GS-ébe, az akkor összetört, vett egy másikat, most jár vele 101.000-nél.
Ja, ezek MÉRFÖLDBEN vannak.
Olajfogyasztást ott tök normális dolognak tekintik. Én is. Léghűtéssel jár, minden napi elindulás előtt, vagy max minden tankolás után szintellenőrzés, ennyi. Ha nagyon zavar a dolog, használhatsz 20w-50-es viszkozitásút, talán mérsékli valamennyire. Nyilván nem ötezer forintos olajat kell bele pocsékolni
Annyi volt a történet, hogy szétszedtem mert valami állat bele kókányolt egy ledes világítást a gyári helyett. Kiszedtem a ledes kis sz.rokat és szépen vissza tettem mindent ahogy volt.
Sziasztok!

A fordulatszámmérőm miért csinálja ezt?

Mi lehet a baj?

http://youtu.be/hJSQsdrXF_o
Majd tavasszal. Nem hallani 100k-s gs-t.
A futott km még nem indokolja és az olajcsipegetés sem, először egy tisztességes állapotfelérésen gondolkoznék, vannak itt az oldalon is remek szakemberek. A szervizes motorgenerál megfizethetetlen főleg gyári alkatrészekből. Esetleg olajváltás is segíthet, olvass utána a xado-nak.
Ha veszel ket raklap olajat akkor is olcsobban jossz ki mint egy kereskedes felujitasi rat rakoltod.
A motor ruhaval sj 4000 kameraval es harom ev benzinnel kevesebbet er.
Bebaszna, ha 80e km-ként motorfelújítást kéne csinálni.
Futott km, meg csipegeti az olajat.
Enyémben is 80e km van (1999-es), de eszem ágában sincs felújíttatni. Egy gramm olajat nem eszik, simán utazik 120-140-et, ha kell akkor beleszalad a 180-ba is (mondjuk kell egy kis idő neki ). Persze valszeg nem olyan már, mint 10-12e km-nél, mikor vettem. Nem szoktam sűrűn méregetni a fogyasztást, de 4-4,3 között eszik.

Tavasszal valszeg lesz egy vez.lánc csere, mert ha minden igaz az szól, kap még majd egy karbiszinkront + szelepállítást ha kell.

Miért is akarod felújíttatni?
Szia! Milyen tüneteket tapasztaltál ami efféle gondolatokat ébresztett?
Az még épp csak ifikor a GS-nek.
ráadásul márkaszervizben
Hát ez aztán fura egy kérdés, de az biztos hogy a motor árának a duplája lenne, egy motor csere sem biztos hogy megáll a végére a motor árában. 80.000 km semmi egy gs-nek szóval nem értem miért kéne felújítani?
Üdv! Mennyire horror áron mehet márkaszervizben egy 2003-as GS motor felújítása? Lassan belenyal a 80.000km-be. Vagy van lehetőség komplett motorcserére egy másikból? Az mivel jár papírozás terén?