Sziasztok , tudom hogy 10w40 es olaj kell azt is hogy 2.6 l , meg a volt tulaj motult javasol, meg mindenhol ezt latom , jo hire van, a kérdésem motul 5100, vagy 6100 ast kapjon ? Az utobbi a jobb nem ?
Az se mindegy, milyen. Vettem egyet az egyik barkácsáruházban, és belekapott a menetszél, kb azonnal kicsatolta. Elég idegesítő, ahogy ott lobog.
Aztán vettem egyet a Te**o-ban, ilyen hálós az anyaga az egésznek, prímán átfúj rajta a menetszél, a helyén marad, nem zavar. Volt vagy 400 forint.
Deca***onban van elvileg bringás párezer forintért, talán kevésbé "gáz", ahogy kinéz.
Van direkt motoros is, az még másfél-kétszer annyi
Végre valaki. Van ahol már kötelező, tavaly nálunk is volt erről szó, hogy kötelező lesz, de egyenlőre még elvetették. Lehet, hogy nem trendi, de sötétben főleg köd, eső stb. esetén ha gyengébb a motor világítása (nem ritka) akkor hamarabb észrevenni a fényvisszaverést mint a lámpa tompa pirosát.
Vagy akkor már inkább legyen rajtad mindig. Mióta beköszöntött az ősz, rajtam mindig van, a haverok röhögnek, de ha csak egyvalaki emiatt vesz észre, már megérte.
Okmányok, EÜ-csomag (jó szav.idővel) és külföldön láthatósági mellény, mégpedig úgy elhelyezve, hogy azt a motorról való leszállás nélkül fel tudd venni (pl. tanktáska). Nem vicc!
Hasonló problémám volt a közelmúltban. A túlfolyón sok benzin kifolyt, az indítás szívatóval nem ment, csak a gáz ráhúzásával lehetett indítani. Sajnos kiderült, hogy a csapom is hibás, de ezt tetézte a karbi problémája is. Orvosolva lett egy új benzincsappal, egy karburátor szereléssel/ o gyűrű cserék/. Járulékos probléma, hogy a benzin túlfolyása következtében a blokkba is jutott, megemelve jócskán az " olajszintet". Tehát következnie kellett egy műsoron kívüli azonnali olajcserének is. Ez volt, de most már minden rendben. Remélem.
21.000 km van a blokkban... nem visszatekert órás! Annyi gondja volt a motornak hogy csúsztak vele egyszer és az idomokat újra kellett festeni, meg egy új tank kellett rá mert behorpadt... de a blokkja patika... a Suzuki szervizben is megmondták anno még Májusban...
Pontosan emiatt mondtam az előző oldalon, hogy legkésőbb minden tankolás után meg kell nézni azt a szintet... Ez az Achilles-sarka a GS-nek, az alacsony olajszint. Először a kiegyensúlyozó tengely szokott elszállni, nézesd meg, ha nem hajtókarcsapágyas, lehet, hogy ,,szerencséd" lesz. Ha viszont az, egy jó állapotú ,,új" blokkal anyagilag jobban jársz.
Ha túlfolyt volna, akkor szivatóval be sem indul, annyira tele van. Áltában nem kellene elmásszon az alapjárat, de ha újraállítod az kilőve. A benya honnan folyt?
Engem is érdekelne, hogy melyik olaj a legjobb a Gs500-ba.
Aztán vettem egyet a Te**o-ban, ilyen hálós az anyaga az egésznek, prímán átfúj rajta a menetszél, a helyén marad, nem zavar. Volt vagy 400 forint.
Deca***onban van elvileg bringás párezer forintért, talán kevésbé "gáz", ahogy kinéz.
Van direkt motoros is, az még másfél-kétszer annyi
Akkor beszerzek egy eü csomagot meg egy láthatósági mellényt.
Elfér a motorban az ülés alatt.
Megtudjátok nekem mondani, hogy mik a kötelező tartozékok?
Gondolok itt izzókészletre, A-s elsősegélycsomagra?
Az utóbbién van egy fura alakú műanyag kupak.
Melyikből folyt?
alulról a blokktól kis műanyag csöveken sztem az direkt vmi túlfolyó lehet