Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm! van remény :) most készülök rendelni ebayról, de akkor Magyarországon nem is lehet kapni ilyen féknyereg javitot ?
veszel egy ilyet és befaragod: http://pcbonto.hu/portal/Budap...

vagy akár azt is lehet(ha van elég hely) hogy ilyenre kicseréled az összes visszajelzőt
van ezekből 12voltos is csak lusta voltam keresgélni
de akár négyzet alakú, kisebb-nagyobb, domború-sima van sok lehetőség
Sziasztok volna egy kérdésem tavasszal lánccserés lesz a gs 500-asom azt szeretném kérdezni hogy a neten nézelödve találtam rá patentszemes láncot a gyártó 75lóerőig ajálja érdemes e venni rá vagy inkább vegyek végtelenitett láncot?A válaszokat előre is köszönöm!
az komoly, nemsemmi, vagy átragasztom szépen szigetelö szalaggal :) ez nemsemmi, valami bontótól próbálok majd kunyizni, hátha van törött, vagy akármi, ilyen bontót tudtok e ?
Sehonnan.
Az a műszerfal házának egy darabja.
Vagy felhajtasz egy törött cuccot és kikunyizod a tulajból vagy veszel bontóban egy műszerfal házat vagy komplett órát.
Vagy valami barkácsolással csinálsz plexiből.
Ez utóbbi a legolcsóbb.
Esetleg újonnan veszel egy műszerfal házat.

6.-os jelű cover.45dodó +apró.
Valaki tudja hogy honnét tudnék szerezni ide egy kék búrát ?
Sajnos kényszerpihenőn volt a gs, elég sok nyűgöm van ez miatt, szelepfedél tömítést is cserélnem kell, egy.két nap állás után könnyezik kicsit, de megszűnik folyamatos (napi) használatnál .... Most cserélem a teleszkóp szimeringeket, bal oldali elszállt. Nem unatkozom, kicsit maximalista vagyok, de én még most is azzal járok-kelek. Évi 16-18000. km megy nálam a kétkerekűbe. Ami azt jelenti cak hóban nem járok, - 5 fokig vagyok hitelesítve
A nissin ezt osztotta.
Ok a mernokok.
En csak vegfelhasznalo vagyok.
jobb ez a porcelánszerű valami nem vezeti úgy a hőt
Aki rutinos.
Igen kemeeny kromacel dugo van benne.eggy mikrokarc sem volt.
az újakkal vigyázni kell mert nem fém a dugattyú aztán hamar megsérül
Siman kilottuk suritett levegovel a dugokat ugy hogy pattogott osszevissza.
A biblia fekfolyadekot lazan ment az egesz.sose volt utana gond vele.
egy 6 dugattyúsnál már tuti nem egyszerű, de egy-két dugattyúson kb 3 perc meló kiszedni
vissza is simán megy csak nem szabad erőltetni, én megkenem vékonyan vazelinnal a gumi részeket (de csak hogy fényes legyen a gumi) és a dugattyút is aztán úgy csusszan bele mint a 40es milfbe a szafaládé
A fékdugattyúkat a karmantyúk MÖGÖTT kell megtisztítani - meg az egész belsejét -, mert a porvédő hiánya miatt bement a por. Olyan finom, mint a púder, azért nem megy vissza. Viszont a feladat - kinyomni a dugattyúkat, sérülésmentesen visszanyomni nem egyszerű.
Komplett felujitot vegyel.csak porvedo nem eleg.
Fék dugattyúk meglettek tisztítva most jó, holnap megprobalok helyben szerezni alkatreszt, ha nem lesz rendelek ebayrol porvédőt. Fordulatszámmérőt szétkaptam holnap megyek izzót venni, szerintetek ilyen sima autós boltban kaphatok ilyet ?
Az már akkor nem új, és a 3 év tárolás tuti nem volt szakszerű
Nálam sohasem repedt egyik sem, pedig több szettet koptattam
Kitől kaptál ilyen öreget? Revolutionnél vedd, ott mindig idei és óccó
Ahogy Ini is írta: ha a porvédő szakadt, akkor tiszta mocsok van a karmantyúknál is. Azt bizony szét kell szedni, alaposan megtakarítani, majd új karmantyúkkal összerakni. Ergo fékolajcsere is lesz.
az ebayos ár nem is olyan rossz, majd megszokod, hogy a motorokhoz minden 3 szoros áron van - akcióban.
Megvolt az első döbbenetem, bejött a hideg, és fogy az olaj, és rájöttem, nem eszi a motor, hanem szórja az olajleeresztő csavarnál. Sajnos a menet van kikopva, lehet szétszedni, és keresni valakit, aki felhegeszti, vagy felpersejezi.... És zavaró, mikor melegítem ég le a kipufogóról a lecsöpögő olaj.
Másik érdekesség, sport demon elsőgumi teljesen kirepedezett, pedig majdem új, igaz a számok alapján 2011. 20. hetében gyártották...
ahol rongy a porvédő ott a karmantyú sem szűz
cseréld kompletten aztán ha nem jársz tengelyig sárban jó lesz legalább 10 évig
fékbetét csere előtt mindig pucold le a dugattyúkat, általában akkor sérül meg a porvédő ha koszosan van visszanyomva a dugattyú
Nem nagy dolog volt szerintem a szétszedése.

Ugye először lekötöd a bovdent, kitekered a két kis csavart és annyi az óra kint is van.

Az óránál a peremet szépen megnyitogatni az kicsit több időbe tellett de kis türelemmel sikerülni is fog, ha szépen le szedted a fedlapot akkor ugye alul van két kis csavar és ki is jön az óraszerkezet.
De gondolom egy izzócseréhez neked nem kell ennyire szétszedni.
Nálam ugye más téma volt a műszerek megvilágítása.
Az a bosszantó még nekem, hogy a kilóméter órámbanis ugyan ez a világítás van úgyhogy szedhetem szét majd azt is
nos , ilyen dugattyú porvédőt honnan tudnék szerezni fiúk? mert ebayon 8 ezer egy féknyereg felujito készlet, az azért elég húzos, tekinte hogy 2 gumi gyürü kell csak, vagy méreteket tudnátok mondani?
autóbontó
egy csomó mindennek ilyen a foglalata
szerintem még ingyen is beszerezhető