vagy akár azt is lehet(ha van elég hely) hogy ilyenre kicseréled az összes visszajelzőt
van ezekből 12voltos is csak lusta voltam keresgélni
de akár négyzet alakú, kisebb-nagyobb, domború-sima van sok lehetőség
Sziasztok volna egy kérdésem tavasszal lánccserés lesz a gs 500-asom azt szeretném kérdezni hogy a neten nézelödve találtam rá patentszemes láncot a gyártó 75lóerőig ajálja érdemes e venni rá vagy inkább vegyek végtelenitett láncot?A válaszokat előre is köszönöm!
az komoly, nemsemmi, vagy átragasztom szépen szigetelö szalaggal :) ez nemsemmi, valami bontótól próbálok majd kunyizni, hátha van törött, vagy akármi, ilyen bontót tudtok e ?
Sehonnan.
Az a műszerfal házának egy darabja.
Vagy felhajtasz egy törött cuccot és kikunyizod a tulajból vagy veszel bontóban egy műszerfal házat vagy komplett órát.
Vagy valami barkácsolással csinálsz plexiből.
Ez utóbbi a legolcsóbb.
Esetleg újonnan veszel egy műszerfal házat.
Sajnos kényszerpihenőn volt a gs, elég sok nyűgöm van ez miatt, szelepfedél tömítést is cserélnem kell, egy.két nap állás után könnyezik kicsit, de megszűnik folyamatos (napi) használatnál .... Most cserélem a teleszkóp szimeringeket, bal oldali elszállt. Nem unatkozom, kicsit maximalista vagyok, de én még most is azzal járok-kelek. Évi 16-18000. km megy nálam a kétkerekűbe. Ami azt jelenti cak hóban nem járok, - 5 fokig vagyok hitelesítve
egy 6 dugattyúsnál már tuti nem egyszerű, de egy-két dugattyúson kb 3 perc meló kiszedni
vissza is simán megy csak nem szabad erőltetni, én megkenem vékonyan vazelinnal a gumi részeket (de csak hogy fényes legyen a gumi) és a dugattyút is aztán úgy csusszan bele mint a 40es milfbe a szafaládé
A fékdugattyúkat a karmantyúk MÖGÖTT kell megtisztítani - meg az egész belsejét -, mert a porvédő hiánya miatt bement a por. Olyan finom, mint a púder, azért nem megy vissza. Viszont a feladat - kinyomni a dugattyúkat, sérülésmentesen visszanyomni nem egyszerű.
Az már akkor nem új, és a 3 év tárolás tuti nem volt szakszerű
Nálam sohasem repedt egyik sem, pedig több szettet koptattam
Kitől kaptál ilyen öreget? Revolutionnél vedd, ott mindig idei és óccó
Ahogy Ini is írta: ha a porvédő szakadt, akkor tiszta mocsok van a karmantyúknál is. Azt bizony szét kell szedni, alaposan megtakarítani, majd új karmantyúkkal összerakni. Ergo fékolajcsere is lesz.
az ebayos ár nem is olyan rossz, majd megszokod, hogy a motorokhoz minden 3 szoros áron van - akcióban.
Megvolt az első döbbenetem, bejött a hideg, és fogy az olaj, és rájöttem, nem eszi a motor, hanem szórja az olajleeresztő csavarnál. Sajnos a menet van kikopva, lehet szétszedni, és keresni valakit, aki felhegeszti, vagy felpersejezi.... És zavaró, mikor melegítem ég le a kipufogóról a lecsöpögő olaj.
Másik érdekesség, sport demon elsőgumi teljesen kirepedezett, pedig majdem új, igaz a számok alapján 2011. 20. hetében gyártották...
ahol rongy a porvédő ott a karmantyú sem szűz
cseréld kompletten aztán ha nem jársz tengelyig sárban jó lesz legalább 10 évig
fékbetét csere előtt mindig pucold le a dugattyúkat, általában akkor sérül meg a porvédő ha koszosan van visszanyomva a dugattyú
Ugye először lekötöd a bovdent, kitekered a két kis csavart és annyi az óra kint is van.
Az óránál a peremet szépen megnyitogatni az kicsit több időbe tellett de kis türelemmel sikerülni is fog, ha szépen le szedted a fedlapot akkor ugye alul van két kis csavar és ki is jön az óraszerkezet.
De gondolom egy izzócseréhez neked nem kell ennyire szétszedni.
Nálam ugye más téma volt a műszerek megvilágítása.
Az a bosszantó még nekem, hogy a kilóméter órámbanis ugyan ez a világítás van úgyhogy szedhetem szét majd azt is
nos , ilyen dugattyú porvédőt honnan tudnék szerezni fiúk? mert ebayon 8 ezer egy féknyereg felujito készlet, az azért elég húzos, tekinte hogy 2 gumi gyürü kell csak, vagy méreteket tudnátok mondani?
vagy akár azt is lehet(ha van elég hely) hogy ilyenre kicseréled az összes visszajelzőt
van ezekből 12voltos is csak lusta voltam keresgélni
de akár négyzet alakú, kisebb-nagyobb, domború-sima van sok lehetőség
Az a műszerfal házának egy darabja.
Vagy felhajtasz egy törött cuccot és kikunyizod a tulajból vagy veszel bontóban egy műszerfal házat vagy komplett órát.
Vagy valami barkácsolással csinálsz plexiből.
Ez utóbbi a legolcsóbb.
Esetleg újonnan veszel egy műszerfal házat.
6.-os jelű cover.45dodó +apró.
Ok a mernokok.
En csak vegfelhasznalo vagyok.
A biblia fekfolyadekot lazan ment az egesz.sose volt utana gond vele.
vissza is simán megy csak nem szabad erőltetni, én megkenem vékonyan vazelinnal a gumi részeket (de csak hogy fényes legyen a gumi) és a dugattyút is aztán úgy csusszan bele mint a 40es milfbe a szafaládé
Nálam sohasem repedt egyik sem, pedig több szettet koptattam
Kitől kaptál ilyen öreget? Revolutionnél vedd, ott mindig idei és óccó
az ebayos ár nem is olyan rossz, majd megszokod, hogy a motorokhoz minden 3 szoros áron van - akcióban.
Másik érdekesség, sport demon elsőgumi teljesen kirepedezett, pedig majdem új, igaz a számok alapján 2011. 20. hetében gyártották...
cseréld kompletten aztán ha nem jársz tengelyig sárban jó lesz legalább 10 évig
fékbetét csere előtt mindig pucold le a dugattyúkat, általában akkor sérül meg a porvédő ha koszosan van visszanyomva a dugattyú
Ugye először lekötöd a bovdent, kitekered a két kis csavart és annyi az óra kint is van.
Az óránál a peremet szépen megnyitogatni az kicsit több időbe tellett de kis türelemmel sikerülni is fog, ha szépen le szedted a fedlapot akkor ugye alul van két kis csavar és ki is jön az óraszerkezet.
De gondolom egy izzócseréhez neked nem kell ennyire szétszedni.
Nálam ugye más téma volt a műszerek megvilágítása.
Az a bosszantó még nekem, hogy a kilóméter órámbanis ugyan ez a világítás van úgyhogy szedhetem szét majd azt is
egy csomó mindennek ilyen a foglalata
szerintem még ingyen is beszerezhető