Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pasztabol barhogy vigyazol tul sok fog kerulni belure.Es kikemenyedve kesobb leszakdozva elkerulhet nem kivant helyekre.
Ha eldugit egy olajjaratot cseszheted.
A konyv nekem szelepfedel tomitesre nem ir pasztat.
Cseret ir.Gs nel lehet mashogy.
Az enyémen volt vmi, lehet előttem vki úgy rakta össze, vagy gyárilag van rajta, azt nemtom.
A pasztat hanyagolnam.Inkabb uj tomites.
Enyém is 99-es, én tavaly tavasszal ellenőriztem és visszaraktam a régit, de annak semmi baja nem volt, legközelebb valszeg rakok bele egy újat, nem lehet akkora költség. Meg mondjuk az sem baj, ha be van kenve pasztával.

paszta
Rossz az nekem is van, de ha gondolod beszélhetünk róla, hogy ideadod az akkut és 7-8eFt-ért odaadom a motorakkut, bár egyszerűbb ha Te viszed el az ócskáshoz és kapsz érte pár ezret, aztán megveszed az akkut tőlem :)
Term3szetesen! Rényleg kicsit furcsán fogalmaztam meg magam , eszem ágabán nincs hozzányulni, csak most rendeltem nagyvasról es mivel majd megy szelep állításra igy gondoltam megkérdezem h tömítést kell e venni hozzá, de hát na majd eldől :)
Ha nem volt még 4Tmotorod akkor inkább bízd szakemberre ezt a munkát.
A helyzetjelző 5W-os ...A 3.4W az a műszerfalba való.
van 2 rossz akkum, szerintem ér 2-3 ezret az ócskásnál
Autóakku csere is érdekes lehet. Nem kell, hogy új legyen.
Egyetértek :)
Ha nem túl öreg és rendesen van leszedve akkor visszarakható, tehát ez vagy vagy, leszedésnél derül ki sajna.
Ez hatalmas.Rég nevettem ilyen jót
sziasztok, milyen intervallumonként szoktak szelepeket állítani a gs500 nál enyém 95 9s, 55 ezret futott, a volt tulaj mondta hogy szezon elött csináljam ezt meg, a kérdés, a szelepfedelem nem ereszti az olajat, jól tömít, de mivel még soha életemben nem volt 4t motorom így nemtudom hogy a szelepfedél tömítés az többször használható?
Könyve szerint igen, könyve szerint igen...
A helyzetjelző mindenkinél 3,4W-os?
Kicsit gyengécskének találom.
A helyzetjelző mindenkinél 3,4W-os?
Kicsit gyengéscskének találom.
Én a ciberével pontosan 2x.

A GS-el csak menet közben dőltem el.
Hopp, elkéstem.
Én túúúúúúúúdóóóóóóóóm!

Én meg olyan srácot láttam, aki a bukóját rárakta tükrére és egy 10 fokos garázslejárón dőlt el.
Egyszer nekem is sikerült, de nem megálláskor, hanem induláskor.
én csináltam már olyat..nem is egyszer
Én meg olyan lányt láttam, akinek leért a lába, de ha megállt mégis feldőlt. Találjátok ki kire gondolok!
Varaderora egyébként én a gyári vagy gyárihoz hasonló kézvédőt ajánlanám http://www.motostyling.hu/cont...

Plusz egy téli motoros kesztyűt, vannak nagyon jók https://www.louis.at/katalog/s... Én ha veszek legközelebb akkor a linken látható "3 ujjasat" fogom választani.
Nekem csak azért lett muffom mert ehhez a motorhoz nem ehet felszerelni kézvédőt mert nem enduro és a kialakítás miatt neki ütközne kormány fordításnál az idomnak.
Ja meg hát kormányfűtés sem árt!
Mindenféle kézmelegítő nem lesz rá jó, rá kellene próbálni. A másik meg amit a kolléga is mondott hogy nagyobb sebességnél behúzza a féket sajna. Nekem egyébként ilyen van https://www.louis.at/artikel/l...
Én úgy oldottam meg ezt a karbehúzódást ( mert ugye ezek robogókra vannak) hogy látszik oldalt egy varrás annak az elejére hátuljára raktam egy kis lukat, majd egy dísztárcsa merevítő "drótot" (ezek vannak a dísztárcsák hátulján) ketté vágtam és mivel az szép félkör alakú át tudtam rajta erőszakolni, így merev lett az oldala!