Most már a Bridgestone BT45 is nagyon jó és legutóbb olcsó is volt. Most fogalmam sincs, hogy mennyi, de az új generációs BT45 semmiben nem marad el a SportDemontól.
Revolution Motornál vegyél rá 2014-es gyártású új szettet, nagyon meg leszel elégedve, garantálom
Metzeler, Bridgestone, Heidenau mind megcsúszott nálam, a Pirelli soha és 1-2km után már 100%-osan terhelhető (bemelegszik).
Az hogy az előző tulaj csak egyenesen ment és rohadt sokáig rajta hagyta a gumi szempontából irreleváns.
Kicsit több kanyargással és időbeni gyorsabb lekoptatással meg lehet a repedezést is meg a kockásodást is gátolni.
Az a bajom vele, hogy az előző tulaj a hátsót eléggé kockára koptatta.
Az első meg tiszta repedés meg a profil mélysége is kicsi sztem.
Elől a profil mélység 1,4mm
Hátul a profil mélység 1,2mm
...el tudtad olvasni...értelmezted is..és reflektáltál....tehát a normának valahol csak megfeleltem......ha ez nem normális akkor mire föl röhögsz ki mást?
az fbs simán kibírja a légűtéses motorokban lévő hőt és olajat
nekem a szelepállító ablakocskák voltak evvel beragasztva(fene a kezét aki bekente) és olyan jól tartott hogy szét kellett verni mire ki tudtam tekerni
szóval az fbs nagy kirájjj
csak ne találkozzak többet vele ilyen helyeken
Az elmúlt két szelepállítást kibírta a tömités, legközelebb viszont úgy fogok hozzá hogy előtte megrendelem az újat. Pasztával vigyázni kell, felejtős az FBS és hasonló barkács célú anyag. Van kimondottan erre való (fekete) olaj és hőálló tömítőpaszta ami viszont nem arra való hogy a hibás tömítést kiváltsa, én pl csak a vezérmü tengely végeinél a 90fokos törésnél szoktam egy leheletnyit rátenni mert az kritikus pont, új tömítést is bontottam már vissza emiatt mert ott nem zárt pontosan.
Taníts mester
Szép volt.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Metzeler, Bridgestone, Heidenau mind megcsúszott nálam, a Pirelli soha és 1-2km után már 100%-osan terhelhető (bemelegszik).
Kicsit több kanyargással és időbeni gyorsabb lekoptatással meg lehet a repedezést is meg a kockásodást is gátolni.
Az első meg tiszta repedés meg a profil mélysége is kicsi sztem.
Elől a profil mélység 1,4mm
Hátul a profil mélység 1,2mm
Eddig mondjuk bajom nem volt a gumival
Lassan majd gumit is kellene cserélnem a gépen.
Jelenleg Pirelli Sport Demon van rajta elől és hátul.
Ti milyen gumit használtok/ajánlanátok?
Nem tud vki esetleg egy bontott műszerfal keretet?
nekem a szelepállító ablakocskák voltak evvel beragasztva(fene a kezét aki bekente) és olyan jól tartott hogy szét kellett verni mire ki tudtam tekerni
szóval az fbs nagy kirájjj
csak ne találkozzak többet vele ilyen helyeken
http://www.bike-parts-suz.com/...
hátsó:http://www.bike-part
s-suz.com/...
A csatlolt képeken ha minden igaz akkor a GS500-as első és hátsó betétjeit láthatjátok.
Csak egy megerősítést kérek, hogy biztos ezek azok