Szét szedtem a fordulatszámmérőmet, mert ugye nem világított a műszerfal világítása.
Sajnos a képeken látható helyzet fogadott.
Ledek fbs-el felragasztgatva........ Magyar találékonyság itt is érvényesült.
A következő kérdés az hogy honnan tudok bele szerezni bele való foglalatot és milyen a gyári izzó ami bele való?
jajj, köszi a gyors hozzászólásokat úgy látom ez egy jó társaság, annyi baj van hogy a porvédök teljesen rosszak, egyik elvolt szakava, másik fele meg kint lógott ugyhogy mind2 kivan véve, ezt kellene pótolni, valószinű hogy ekkor már megbetétezném az elejét hátulját, amúgy beton kemény jó a fék, nem levegős, csövek jók, minden jó.
amikor kiszeded a porvédőt meg a karmantyút a helyét pucold ki fémtisztára
nekem erre egy célszerszám van (bicikliküllő meghajtva és vésőszerűen kiélezve) avval kapargatom ki ha ezt nem teszed szorulni fog a dugattyú
a dugattyút meg a gumi részeket nagyon vékonyan kent be vazelinnal és úgy nyomd a helyére könnyen vissza kell mennie minden különösebb erőlködés nélkül
Szolnok, Meder utcában van a Side by Side.
Évek óta csak hozzájuk járok, jófejek, jól dolgoznak és nem akarnak lehúzni se. Pl többféle alkatrész közül nem próbálják rádtukmálni azt, amin a legnagyobb a haszon, tényleg segítőkészek, azt kapod, amire szükséged van.
Ha sok a meló (nyilván ez most nem aktuális), vagy valamit előre meg kell rendelni, megmondják, mikorra vidd a vasat, hogy ne kelljen rá sokat várnod.
Jópár hete voltam legutóbb, Motul 5100 hónapok óta 10.000 a 4 liter (10w-40, 10w-50 vagy 15w-50), 7100 is akciós egy ideje náluk. Én korábbi nem túl jó tapasztalat miatt szerintem többet nem veszek Motul 5100 10w-40-et, de ha arra vágysz, szerintem jobb áron nem kapsz.
Ha szerelő kell (szelephézaghoz mondjuk), ragaszkodj Józsihoz.
Nyugodtan hivatkozz rám, ,,Attila a GS500F-fel".
Húúú meg haaaa...jó szar! :)
Nekem is bevált!
Érdemes tisztességesen megtakarítani,zsírtalanítani..
Jómagam a több rétegben történő fújást javaslom...vékony fújás,száradás,fújás száradás...(fordítva is kezdheted...de száradás legyen a vége
köszönöm a választ, szerintem akkor a nagyvasról rendelek, szakmai kérdéseim volnának :) az első fékem szorul, ha behuzom utána nagyon nehezen birom tolni, de ha megkocogtatom a féknyerget, utána javul, ugyhogy most hátsó fékkel gurulgatok, ma levettem, és a porvédök teljesen elértek, kukába valóak, ez a dugattyúnál volt ezeket szeretném pótolni, meg szerintem új betétek sem ártanának, nem egyforma vastagok, ezekeet is betudom gondolom a nagyvasról szerezni, a tárcsa vastagságát megtudnátok mondani arra is ráellenőrizni? igaz 1,5 év mulva megy müszakira de kiváncsi lennék rá, egy másik dolog, hiányzik a távolsági fényszóró vissza jelző búrája a kormányról, ezt szeretném pótolni, mert csak fehér izzót látok, az utolsó dolog a mocival kapcsolatban a fordulatszámmérő háttér világítása gyenge kék, amit szeretnék hagyományosra vissza alakitani, mert most felemás
Nagyvas nevű internetes áruházból minden beszerezhető, két nap múlva már hozzák is, vagy átveszed Bp.-en. Motul 5100 10W 40. Egy hete cseréltem én is, eddig mindig ez az olaj volt benne. A Nagyvasnál 3000Ft/ liter
Kötött valaki kötelezőt most a Grupamához?
Kaptam egy e-mailt hogy rosszul kalkulálták ki a fizetendő összeget, így kicsit drágább lesz.
Persze nem voltam így köteles elfogadni és ajánlottak helyette egy hasonlóan olcsót. (KÖBE)
Monnyuk a 4 literest anno 10-ért vettem mind motulból mind repsolból mind asszem ipone-ból is ugyananennyi lett volna +-pár száz.Akkor mért ne legyen motul.
Azóta meg mindíg marad pont annyi hogy ne kelljen az olajtémán túl sokat rágódnom.
Nekem a Castrol ActEvo is bevált. Én csak azt használom, sosem volt vele gondom és ritkán jutok hozzá 2000 Ft felett.
Szűrő Hiflofiltro vagy Champion legyen. (ezekhez adnak O gyűrűt is) Alig több mint 1000 Ft-ból megvannak. Egyszer vettem egy harmadik fajtát is, de ahhoz nem adtak tömítést.
Légszűrőnek is Hiflofiltrót ajánlom. Kicsit orrhangú lett tőle a motor a gyári szűrő után, de ez csak 3500-4000 Ft, a gyári meg 10 000 felett van. A Hiflo. is teszi a dolgát!
Azt meg nem tudom hogy a környékeden ezeket hol lehet beszerezni a legolcsóbban, lehet majd a többiek adnak erre is tippet.
Szerintem a Motul egy túlárazott olaj, akármelyik szintetikus olaj jó lesz a gs-be, az én mocimba a múltkor 1600 ft/L -es Eni olaj volt teljesen megfelelő minőségű az is csupán mert szintetikus.
Sziasztok, tegnap vettem egy `95 os GS 500 e- t szép gyári állapotú, csak a kipufogója herélt. Kérdésem: eladó szerint mielőtt használatba venném cseréljek olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, gyertyákat, szelephézagokat ellenőriztessem. Olajból ő Motult mondott, miből milyet és ha webáruházból beszerezhető akkor honnan ami reális áron van ?
Leveszed a kiputt....jól ledrótkefézed.....utána hőálló festékkel lefújod.
Ha van kéznél hőlégfúvó akkor rohadt egyszerű a dolgod, mert maxon (550 fok) jól felmelegíted a csővet, és ahogy ráfújod már szinte meg is szárad azonnal. De ha nem veszed le, akkor egyrészt nem tudod megpucolni rendesen, másrészt a festék se fog kanyarba támadni:-)
Ellenben ha huzamosan vizet kap, akkor természetes dolog, hogy elkezd majd lepattogni.....így évente lehet megismételni.
esSO-na valóban sokáig bírta - nekem jó ha egy szezont.....
Az AKMT-s oldalon van leírás.
Én anno leszedtem, ledrótkeféztem, majd Motip 650 fokig hőálló sprével lefújtam - rányomtam az egész flakont, főleg a torok környékére. Ez sztem akril, mert rögtön száradt. Ennyi.
Majd jönnek a hszek, hogy szart se ér, leég, de nekem 2 év után is szép volt még.
Hát, ha van valami jó módszeretek a kipufogó festésére, ne kíméljetek. De kizárólag " szerelés mentes" megoldás érdekel. :-))
Szóval attól tartok, hogy elmarad, ecsettel meg csak nem fogok nekiesni. / Habár a mostani állapotnál még az is jobban nézne ki./
Szerencsére pont olyan való bele mint amilyen az autóm helyzetjelzője.
Ha jól gondolom akkor csak két darab T10-es foglalatra lenne szükségem ami ugye belemegy ebbe a gumi dugóba.
Valaki erősítse meg a gondolatmenetemet
Szét szedtem a fordulatszámmérőmet, mert ugye nem világított a műszerfal világítása.
Sajnos a képeken látható helyzet fogadott.
Ledek fbs-el felragasztgatva........ Magyar találékonyság itt is érvényesült.
A következő kérdés az hogy honnan tudok bele szerezni bele való foglalatot és milyen a gyári izzó ami bele való?
Segítségeteket előre is köszönöm.
nekem erre egy célszerszám van (bicikliküllő meghajtva és vésőszerűen kiélezve) avval kapargatom ki ha ezt nem teszed szorulni fog a dugattyú
a dugattyút meg a gumi részeket nagyon vékonyan kent be vazelinnal és úgy nyomd a helyére könnyen vissza kell mennie minden különösebb erőlködés nélkül
Évek óta csak hozzájuk járok, jófejek, jól dolgoznak és nem akarnak lehúzni se. Pl többféle alkatrész közül nem próbálják rádtukmálni azt, amin a legnagyobb a haszon, tényleg segítőkészek, azt kapod, amire szükséged van.
Ha sok a meló (nyilván ez most nem aktuális), vagy valamit előre meg kell rendelni, megmondják, mikorra vidd a vasat, hogy ne kelljen rá sokat várnod.
Jópár hete voltam legutóbb, Motul 5100 hónapok óta 10.000 a 4 liter (10w-40, 10w-50 vagy 15w-50), 7100 is akciós egy ideje náluk. Én korábbi nem túl jó tapasztalat miatt szerintem többet nem veszek Motul 5100 10w-40-et, de ha arra vágysz, szerintem jobb áron nem kapsz.
Ha szerelő kell (szelephézaghoz mondjuk), ragaszkodj Józsihoz.
Nyugodtan hivatkozz rám, ,,Attila a GS500F-fel".
Nekem is bevált!
Érdemes tisztességesen megtakarítani,zsírtalanítani..
Jómagam a több rétegben történő fújást javaslom...vékony fújás,száradás,fújás száradás...(fordítva is kezdheted...de száradás legyen a vége
Vagy ez...vagy a króm
Kaptam egy e-mailt hogy rosszul kalkulálták ki a fizetendő összeget, így kicsit drágább lesz.
Persze nem voltam így köteles elfogadni és ajánlottak helyette egy hasonlóan olcsót. (KÖBE)
Azóta meg mindíg marad pont annyi hogy ne kelljen az olajtémán túl sokat rágódnom.
Szűrő Hiflofiltro vagy Champion legyen. (ezekhez adnak O gyűrűt is) Alig több mint 1000 Ft-ból megvannak. Egyszer vettem egy harmadik fajtát is, de ahhoz nem adtak tömítést.
Légszűrőnek is Hiflofiltrót ajánlom. Kicsit orrhangú lett tőle a motor a gyári szűrő után, de ez csak 3500-4000 Ft, a gyári meg 10 000 felett van. A Hiflo. is teszi a dolgát!
Azt meg nem tudom hogy a környékeden ezeket hol lehet beszerezni a legolcsóbban, lehet majd a többiek adnak erre is tippet.
Leveszed a kiputt....jól ledrótkefézed.....utána hőálló festékkel lefújod.
Ha van kéznél hőlégfúvó akkor rohadt egyszerű a dolgod, mert maxon (550 fok) jól felmelegíted a csővet, és ahogy ráfújod már szinte meg is szárad azonnal. De ha nem veszed le, akkor egyrészt nem tudod megpucolni rendesen, másrészt a festék se fog kanyarba támadni:-)
Ellenben ha huzamosan vizet kap, akkor természetes dolog, hogy elkezd majd lepattogni.....így évente lehet megismételni.
esSO-na valóban sokáig bírta - nekem jó ha egy szezont.....
Én anno leszedtem, ledrótkeféztem, majd Motip 650 fokig hőálló sprével lefújtam - rányomtam az egész flakont, főleg a torok környékére. Ez sztem akril, mert rögtön száradt. Ennyi.
Majd jönnek a hszek, hogy szart se ér, leég, de nekem 2 év után is szép volt még.
Szóval attól tartok, hogy elmarad, ecsettel meg csak nem fogok nekiesni. / Habár a mostani állapotnál még az is jobban nézne ki./