Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bonyolult volt szetszedni ? Nekem keken vilagit szeretnem gyarira visszalakitani
Izzót már találtam.
Szerencsére pont olyan való bele mint amilyen az autóm helyzetjelzője.

Ha jól gondolom akkor csak két darab T10-es foglalatra lenne szükségem ami ugye belemegy ebbe a gumi dugóba.

Valaki erősítse meg a gondolatmenetemet
A gumidugó az meg van ami az óra alján van a foglalatban.
Sziasztok Skacok.

Szét szedtem a fordulatszámmérőmet, mert ugye nem világított a műszerfal világítása.
Sajnos a képeken látható helyzet fogadott.
Ledek fbs-el felragasztgatva........ Magyar találékonyság itt is érvényesült.

A következő kérdés az hogy honnan tudok bele szerezni bele való foglalatot és milyen a gyári izzó ami bele való?

Segítségeteket előre is köszönöm.
jajj, köszi a gyors hozzászólásokat úgy látom ez egy jó társaság, annyi baj van hogy a porvédök teljesen rosszak, egyik elvolt szakava, másik fele meg kint lógott ugyhogy mind2 kivan véve, ezt kellene pótolni, valószinű hogy ekkor már megbetétezném az elejét hátulját, amúgy beton kemény jó a fék, nem levegős, csövek jók, minden jó.
amikor kiszeded a porvédőt meg a karmantyút a helyét pucold ki fémtisztára
nekem erre egy célszerszám van (bicikliküllő meghajtva és vésőszerűen kiélezve) avval kapargatom ki ha ezt nem teszed szorulni fog a dugattyú
a dugattyút meg a gumi részeket nagyon vékonyan kent be vazelinnal és úgy nyomd a helyére könnyen vissza kell mennie minden különösebb erőlködés nélkül
Lehet, hogy akkor a fékcsövedet sem árt már cserélni, ha a féknyergek is ilyen állapotban vannak.
Szolnok, Meder utcában van a Side by Side.
Évek óta csak hozzájuk járok, jófejek, jól dolgoznak és nem akarnak lehúzni se. Pl többféle alkatrész közül nem próbálják rádtukmálni azt, amin a legnagyobb a haszon, tényleg segítőkészek, azt kapod, amire szükséged van.
Ha sok a meló (nyilván ez most nem aktuális), vagy valamit előre meg kell rendelni, megmondják, mikorra vidd a vasat, hogy ne kelljen rá sokat várnod.
Jópár hete voltam legutóbb, Motul 5100 hónapok óta 10.000 a 4 liter (10w-40, 10w-50 vagy 15w-50), 7100 is akciós egy ideje náluk. Én korábbi nem túl jó tapasztalat miatt szerintem többet nem veszek Motul 5100 10w-40-et, de ha arra vágysz, szerintem jobb áron nem kapsz.
Ha szerelő kell (szelephézaghoz mondjuk), ragaszkodj Józsihoz.
Nyugodtan hivatkozz rám, ,,Attila a GS500F-fel".
Húúú meg haaaa...jó szar! :)
Nekem is bevált!
Érdemes tisztességesen megtakarítani,zsírtalanítani..
Jómagam a több rétegben történő fújást javaslom...vékony fújás,száradás,fújás száradás...(fordítva is kezdheted...de száradás legyen a vége

Vagy ez...vagy a króm
köszönöm a választ, szerintem akkor a nagyvasról rendelek, szakmai kérdéseim volnának :) az első fékem szorul, ha behuzom utána nagyon nehezen birom tolni, de ha megkocogtatom a féknyerget, utána javul, ugyhogy most hátsó fékkel gurulgatok, ma levettem, és a porvédök teljesen elértek, kukába valóak, ez a dugattyúnál volt ezeket szeretném pótolni, meg szerintem új betétek sem ártanának, nem egyforma vastagok, ezekeet is betudom gondolom a nagyvasról szerezni, a tárcsa vastagságát megtudnátok mondani arra is ráellenőrizni? igaz 1,5 év mulva megy müszakira de kiváncsi lennék rá, egy másik dolog, hiányzik a távolsági fényszóró vissza jelző búrája a kormányról, ezt szeretném pótolni, mert csak fehér izzót látok, az utolsó dolog a mocival kapcsolatban a fordulatszámmérő háttér világítása gyenge kék, amit szeretnék hagyományosra vissza alakitani, mert most felemás
Nagyvas nevű internetes áruházból minden beszerezhető, két nap múlva már hozzák is, vagy átveszed Bp.-en. Motul 5100 10W 40. Egy hete cseréltem én is, eddig mindig ez az olaj volt benne. A Nagyvasnál 3000Ft/ liter
Szolnok megyei vagyok
Kötött valaki kötelezőt most a Grupamához?
Kaptam egy e-mailt hogy rosszul kalkulálták ki a fizetendő összeget, így kicsit drágább lesz.
Persze nem voltam így köteles elfogadni és ajánlottak helyette egy hasonlóan olcsót. (KÖBE)
Állítólag most még a gyalogtúrákat sem ajánlják a hegyekbe.
Gyalog kidöglök mint a fene.
Hétvégén ki jön egy kis unalmas Dobogókő kanyarra?
Monnyuk a 4 literest anno 10-ért vettem mind motulból mind repsolból mind asszem ipone-ból is ugyananennyi lett volna +-pár száz.Akkor mért ne legyen motul.
Azóta meg mindíg marad pont annyi hogy ne kelljen az olajtémán túl sokat rágódnom.
Nekem a Castrol ActEvo is bevált. Én csak azt használom, sosem volt vele gondom és ritkán jutok hozzá 2000 Ft felett.
Szűrő Hiflofiltro vagy Champion legyen. (ezekhez adnak O gyűrűt is) Alig több mint 1000 Ft-ból megvannak. Egyszer vettem egy harmadik fajtát is, de ahhoz nem adtak tömítést.
Légszűrőnek is Hiflofiltrót ajánlom. Kicsit orrhangú lett tőle a motor a gyári szűrő után, de ez csak 3500-4000 Ft, a gyári meg 10 000 felett van. A Hiflo. is teszi a dolgát!
Azt meg nem tudom hogy a környékeden ezeket hol lehet beszerezni a legolcsóbban, lehet majd a többiek adnak erre is tippet.
Szerintem a Motul egy túlárazott olaj, akármelyik szintetikus olaj jó lesz a gs-be, az én mocimba a múltkor 1600 ft/L -es Eni olaj volt teljesen megfelelő minőségű az is csupán mert szintetikus.
Sziasztok, tegnap vettem egy `95 os GS 500 e- t szép gyári állapotú, csak a kipufogója herélt. Kérdésem: eladó szerint mielőtt használatba venném cseréljek olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, gyertyákat, szelephézagokat ellenőriztessem. Olajból ő Motult mondott, miből milyet és ha webáruházból beszerezhető akkor honnan ami reális áron van ?
Pedig szerelés kell hozzá......

Leveszed a kiputt....jól ledrótkefézed.....utána hőálló festékkel lefújod.
Ha van kéznél hőlégfúvó akkor rohadt egyszerű a dolgod, mert maxon (550 fok) jól felmelegíted a csővet, és ahogy ráfújod már szinte meg is szárad azonnal. De ha nem veszed le, akkor egyrészt nem tudod megpucolni rendesen, másrészt a festék se fog kanyarba támadni:-)


Ellenben ha huzamosan vizet kap, akkor természetes dolog, hogy elkezd majd lepattogni.....így évente lehet megismételni.

esSO-na valóban sokáig bírta - nekem jó ha egy szezont.....
Az AKMT-s oldalon van leírás.
Én anno leszedtem, ledrótkeféztem, majd Motip 650 fokig hőálló sprével lefújtam - rányomtam az egész flakont, főleg a torok környékére. Ez sztem akril, mert rögtön száradt. Ennyi.
Majd jönnek a hszek, hogy szart se ér, leég, de nekem 2 év után is szép volt még.
Hát, ha van valami jó módszeretek a kipufogó festésére, ne kíméljetek. De kizárólag " szerelés mentes" megoldás érdekel. :-))
Szóval attól tartok, hogy elmarad, ecsettel meg csak nem fogok nekiesni. / Habár a mostani állapotnál még az is jobban nézne ki./
Csak óvatosan a tőcsavarokkal.
Ezt láttam hirtelen azon a szép motoron. De ezek után nem nézem meg alaposabban.