Az olajszűrő-házban van kivehető alkatrész? A régi szűrő kivételekor egy ugyanolyan lemez volt hozzátapadva a szűrő hátsó lemezéhez, mint a szűrő vége. Ez benne van gyárilag? Vagy ennyire hülye vagyok, hiszen az előző olajcserét már én csináltam?
Tisztelt Fórumozók!
Milyen méretű az olajleeresztő csavar. Megyek olajat cserélni és nem akarok lesarkítást, barmolást, stb. Ja, és alátét ha nincs a csavar alatt , az baj?
simson az faca jó gumival lábtartóig lehet dönteni
2 éve versenyeket rendeztünk munkatársammal a körforgalomban, 8-9 kör alatt rá tudtam egy kört verni
neki babettája volt
Pedig a simson egesz motorszeruen viselkedik,megtanit lenduletbol,helyes ivvalasztassal gurulni,kis odafigyelessel a dobfeket is be lehet jol hangolni,persze meg ekkor sem osszemerheto egy normalis tarcsafekkel.
En schwalben tanultam,amilyen kigyozast az elo tud adni,plane a hatulra kotozott 11 kgos pb gazpalackkal,arra keves motor kepes!
Hátt,vehettem volna de Aprilia SR50 után valahogy rémisztően gyásznak tűnt nekem főleg a megállás.
A 3 alkalomból 2x majdnem felkenődtem valami kocsira vele.
Én 2005 óta Simsonoztam.
2012. Augusztusában megcsináltam a korlátlan jogosítványt.
Majdnem két és fél évig gyűjtögettem, hogy meg tudjam venni a kis GS500-amat
Ő tőle szereztem be a gyári hátsó lámpát és egy pár gyári első indexet. Nagyon jó állapotú alkatrészeket ad.
Már beszéltem vele.
Jövő hónapban ahogy lesz fizetés, rendelem is meg tőle az alkatrészt.
Ja hogy körkörösen szarrákoptatták.
Valahogy mikrométerrel mérj rá a legmélyebb barázdára.
Ha ott vékonyabb mint az előírt minimális.
Gyanítom hogy így lesz.
Akkor cseréld le.
És egyúttal ha biztos vagy a futott km valós mértékében akkor sürgősen ellenőrizd nem e ragadt be a féknyerged.
A másik tipp hogy az előző tulaj a féken állva motorozott.
Milyen méretű az olajleeresztő csavar. Megyek olajat cserélni és nem akarok lesarkítást, barmolást, stb. Ja, és alátét ha nincs a csavar alatt , az baj?
6ezerért vihető kompletten.
2 éve versenyeket rendeztünk munkatársammal a körforgalomban, 8-9 kör alatt rá tudtam egy kört verni
neki babettája volt
En schwalben tanultam,amilyen kigyozast az elo tud adni,plane a hatulra kotozott 11 kgos pb gazpalackkal,arra keves motor kepes!
A 3 alkalomból 2x majdnem felkenődtem valami kocsira vele.
2012. Augusztusában megcsináltam a korlátlan jogosítványt.
Majdnem két és fél évig gyűjtögettem, hogy meg tudjam venni a kis GS500-amat
Már beszéltem vele.
Jövő hónapban ahogy lesz fizetés, rendelem is meg tőle az alkatrészt.
Elnézést kérek, ha egy kicsit rosszul fogalmazok.
Jó pár eltöltött Simson-os év után ez az első komolyabb motorom.
Valahogy mikrométerrel mérj rá a legmélyebb barázdára.
Ha ott vékonyabb mint az előírt minimális.
Gyanítom hogy így lesz.
Akkor cseréld le.
És egyúttal ha biztos vagy a futott km valós mértékében akkor sürgősen ellenőrizd nem e ragadt be a féknyerged.
A másik tipp hogy az előző tulaj a féken állva motorozott.