Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi.
Tegnap este beraktam a gátlót, ma jól megjárattam autópályáztam kicsit, tuti jó stabil lett, már nem liftezik fel le a hátulja.
Az évadzárót semmiképp nem szeretném kihagyni, remélem semmi nem jön közbe.
köszi! :-)
Sziasztok!
Ma végre jó idő volt és rá is értem gondoltam el megyek egy nagyobb túrára. Nem is volt semmi gond, csak amikor 140km után megálltam pihenni és aztán nem indult a gép. 1-2 fordult az önindító aztán már csak kattogott. Betoltam, szerencsére hazaértem vele, de itthon már az index sem működött, a lámpa is alig, szóval elszállt a töltésem.
Visszaolvastam a fórumon, hogy valszeg feszszab., de akku vagy generátor is lehet. Kérdés, hogyan állapítom meg? Holnap szerzek akku töltőt, feltöltöm és egy multimétert. Ha jól olvastam, akku be a helyére, motor beindít és így mérek feszültséget az akksin aminek alapjáraton ~13.8V, fordulaton ~15V kell lennie.
A generátort, hogyan ellenőrzöm? Csak lehúzom a vezetéket a feszszab előtt, beindítom és a 3 fázist egymással kimérem aminek 20-100V között kell lennie?
Akksin egyenáramot, generátoron váltóáramot mérek ugye?
Én meg ma vettem petróleumot.



Amúgy ja...................rev.mot jó,euro drága,szar az élet,nekem kurvamessze vannak de ez van,olcsón szerelnek a közelben,kompenzál,ebben az évben nem kell gumi,jövőre lemegy az ojro 200-ra és hawaii dizsi szánsájn lesz.
Gyálra fát vágni Jöhetsz, ha van kedved!
Jó hogy maradtam a Bódis talin, nyertem egy 500ml-s bogároldót és egy 500ml-s lánctisztító spray-t
Én a Revolution-tól vettem egy Road2-es hátsót házhoz szállítással együtt 33400-ért.
Holnap valaki valamerre?
Thorpee ezt meg Neked írom, ez a Revolution: Revolution Motor
Szerintem erre gondol: MBM
Kinek a pap, kinek a papné. Ha 315-el számolom az €-t, akkor 500Ft különbség van a két cég között (jogos, az MBM javára), viszont a Revolutionnál nem kell min. 4-5 napot várni, max 1-2-t!

Én úgy vagyok vele, hogy a Revolutiontól még mindig pár hetes dottal kaptam a gumikat, nagyon rugalmasak, jól dolgoznak és meg lehet bennük bízni.

Az MBM-el nincs tapasztalatom, de legközelebb majd gumicsere előtt szólj, hogy mérlegelhessek
Melyik az MBM?
Lovi sajnos már nem igaz, h a revolution a legolcsóbb a fasza euro miatt. Én most a hátsót Érden az MBM-nél vettem. Tök normális volt a srác, lehet a ciberére az elsőt is ott veszem majd, olcsóbbat mondott, mint ami a honlapjukon van.
Ráadásul Metzeler vettem hátra a gs-re, S-es indexűt rendeltem 24-ért és H-sat raktak fel (szereléssel 27e volt), ami alapból 4 rugóval drágább. Vagy elnézték, vagy nem volt S-es és szart rá a srác. Mondjuk a raktárkészlet alapján volt nekik S-es is.
Grrrrrrrrrrr.


Akkor lemosom a lancot.
Ha robogókat vagy csoppereket akarsz próbálni 1000 Ft-ért akkor ne hagyd ki.
Az MT-k már a hét közepén be voltak táblázva.
Akkor nincs ertelme mennem?
Pirelli Sport Demon-t nagyon tudom ajánlani, gyári méretben és persze csakis újat. Szerintem a GS-re ez a legtutibb, több szettet is eldörzsöltem annó, nagyon megbízható A legjobb árat a Revolution Motornál találod (minden márkából).
Ha kitaláltad, hogy milyen gumi kell, légyszi emailben írd le pontosan és szerzek neked akár használtat, akár újat is! Számlát is tudok adni..

honda4022@gmail.com
Most nekem is 120/70 van fent. Annyi a különbség hogy a 110-essel gyorsabban reagál a kormánymozdulatokra, meg a 120-asnak nem tudod úgy kihasználni a széleit a torzulás miatt.
Ha teheted 110-est vegyél, de ha csak 120-ban van olyan ami neked kell, az sem rossz.
Sziasztok!
Első gumi csere előtt állok. Most 120/70 van fent valami régi rossz michelin. Érdemes maradni 120/70-nél vagy legyen a gyári 110/70?
Ki mit tapasztalt vagy egyénre válogatja?
Köszi előre a válaszokat
Akkor marad Cegléd!
Áhh, esélytelen volt!
Tavasszal már akkor kell regisztrálni amikor meghirdetik.
Egyik srácnak nem jött meg a dzsekije, így majdnem én mehettem soron kívül a 07-el. Be is regisztráltam, de a végén csak megjött.
A motor nem ottani, csak a tesztre kapták őket így más időpontban sem alkalmas a teszt.
Nem sietős, kímélős, nézdigélős, kirándulós, takarékos, átlagos, jellemző. :)
Elég merész ezt így konkrét értékkel meghatározni...
Szerintem 5000 körül ideális.
Engem úgy oktattak hogy benzinmotornál lendületesen kell felgyorsítani és aztán finoman tartani a tempót. Az egészséges fordulattartomány 2/3-ánál kell felváltani.
Annyit fogyaszt a gép amekkora mértékben és amennyi ideig nyitva van a gáz.
Ráadásul a benzinmotort simán ki lehet nyírni ha alacsony fordulaton kínozzuk.
Ettől függetlenül én sem szoktam kipörgetni az összes sebességi fokozatban, de nem is kínzom 3000 környékén.
Szerintem van fogyicsökkentő hatása, ha nincs forgatva egy motor, és viszonylag hamar felváltanak, de persze csak mértékkel. Más dolog, hogy a szegényebb országokban ebből össznépi sportot csinálnak, és túlzásba viszik, nem gyorsítanak rendesen, alul váltanak, csigáznak, amivel tényleg többet ártanak a motornak mint használnak. Valaki itt írta, hogy nagyon sokan a nagy banditot is így használják, és emiatt sok meghibásodás is adódott már. Egyébként mint már írtam, én sem szeretem, ha egy motort nem ideális fordulaton használnak.