Most Hanoiban vagyok, ez egy elég nagy város (9 millió lakos csak itt), de a reptérről ide minden vörös agyag volt, mert építkeznek es maszk algák az úton a bivalyok... Íze, nem annyira picik, meg hozzád képest sem ;) rizs föl kis kalapos okkal is van, de majd hamarosan neki indulok es meglátom.
U.i.:
A béka is király volt es nem lett semmi bajom, bár így utólag a bőre elég gusztustalan volt. Mintha lecipzarozta a volna magáról a bekuci... Es mi a legdrágább kaja? A pizza bazeg:)
Nagyon durva, fel percenként látok valamit, amit nem hiszek el. Mar kaptam is felajánlást egy motorra, ha visszajövünk majd Hanoiba, el is viszem, csak meg meg kell szoknoma forgalmat, mert eszméletlen durva. Nincsenek felfestesek, ma a belvárosban láttam 3 lámpás kerezstezodest. Egy akkora kereszteződésben, mint a Bach csomópont, simán keresztül sétálgattak a motork, autók es buszok között, van aki konkrétan SMS-edzett közben, fel se nézett, majd ki kerülik. Javítom az előzőt, nem 125-250, hanem 110-150 a legtöbb vas, es a top, ami majd a fele az összesnek az a Honda Wave 110. Kb mindenkinek van robogoja es csak Hnaoiban 8-9 millióan élnek. Nagyon durván király a hely ;)
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy Gs500F (2004) motorom, sokat túrázok vele, és az egyik túrázáskor a fordulatszámláló mutató elkezdett himbálózni előtte pedig jó volt. Mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Cél hogy sikerül e kinyírni a generátort vagy nem.
Második cél beállítani az olajzót.
Félsikerrel.
A kínai fesszab amit 10-ért jött shengdonból vagy honnan a rákból KB 2 Km után elpukkant.
Szal idegből haza és csere a hazai mecseki félére.
Avval simán megvolt a 200 Km.
Az olajzó még mindig nem a legtutibb.Még mindíg teliveri picit de szerintem nem annak a hibája.
Valószínű túl rövid a láncvédő.
Fabrikálok egy toldót hozzá.
KB ez történt.Amúgy a jobbos kanyarokban fergeteges gyors lettem,fáj minenem és berozsdásodtam a két hónap kihagyás alatt.
Szal még mindíg nem megy a 10000-en 140-el kanyarodás 5-ben.
Csak te.
Én egy ilyen kalandtúrát nyomtam.
75 km/h átlagsebességet sikerült úgy mennem hogy 4-szer is megálltam. (tankolni, hugyozni, meg csináltam pár képet, aztán meg amikor elbasztam a lefordulót Bánk felé, végül Párkányon lőttem pár képet a bazilikáról)
Élvezetes kis utak vannak a Cserhát környékén, ha arrafelé laknék gyakran járkálnék rajtuk. Volt életveszélyes meg friss aszfaltos is.
Ja, Parassapuszta és Szob között csak ésszel menjen mindenki, mert azzal a morzsálódó fos műaszfalttal javították ki az utat. De nem ám foltokban, hanem komplett szakaszokon meg sávokon. Drifteltem is egyet. Szob előtt a kereszteződés konkrétan életveszély!
Ganja, köszi mégegyszer, viszont nem fér be egy csomagba 3 Kiscsaj, csak kettő, nem gaz?
...
Elsőre annyi, hogy mindenki úgy öltözik, majdnem, mint ataaa motorozáshoz, tehát rövid gatya, póló és papucs. A forgalom 98%-a motor, 125-250 robogó. A sisak kötelező, de kurvara leszarjak, gordeszkas, lovaglo, meg valami fos sisakokat hordanak. A forgalom horror, nem hittem el... Egy óriási Toyota terepjáró vitt be a Hanoiba es egy szabály van, erősebb kutya baszik!
Az alap: 4- en ülnek a robogón, közben szoptat a hátsó anyuka, pörkölik a disznót a járda szigeten, bivalyok legelnek az autóút szélén, persze félig beolognak a savokba. Ja Bocsi, nincs sáv. A duda azt jelenti, hogy jövök a villongások szinten. Mindenki 40-el megy, de folyamatosan, nincs dugó, csak négyzetméterenként 8 motor.
Most sort iszom es nem hiszem el, mennyi ember el itt, este 20:58 van es 35 fok, 96%-ős páratartalom, mindenki mosolyog és Géczi jól érzik magukat, miközben a szemetet a járdára dobják es normális, ha tóba pisilsz 500 ember között.
U.i.:
Ma békát ettem, csilivel, ha nem írok, fosni vagyok.
Sziasztok,
Tegnap BP. XVIII. kerületben egy sötétkék civilnek látszó oktáviából (KVH956) akcióztak (nem mértek, hanem büntették aki nem jót csinál pl. rossz helyen áll stb.) a rendőrök. Ilyet még nem láttam errefelé...
A béka is király volt es nem lett semmi bajom, bár így utólag a bőre elég gusztustalan volt. Mintha lecipzarozta a volna magáról a bekuci... Es mi a legdrágább kaja? A pizza bazeg:)
Szerintem érdemes lenne a kábeleket végigellenőrizni.
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy Gs500F (2004) motorom, sokat túrázok vele, és az egyik túrázáskor a fordulatszámláló mutató elkezdett himbálózni előtte pedig jó volt. Mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Csak a szokásos nyannyeres fostorgás.
Cél hogy sikerül e kinyírni a generátort vagy nem.
Második cél beállítani az olajzót.
Félsikerrel.
A kínai fesszab amit 10-ért jött shengdonból vagy honnan a rákból KB 2 Km után elpukkant.
Szal idegből haza és csere a hazai mecseki félére.
Avval simán megvolt a 200 Km.
Az olajzó még mindig nem a legtutibb.Még mindíg teliveri picit de szerintem nem annak a hibája.
Valószínű túl rövid a láncvédő.
Fabrikálok egy toldót hozzá.
KB ez történt.Amúgy a jobbos kanyarokban fergeteges gyors lettem,fáj minenem és berozsdásodtam a két hónap kihagyás alatt.
Szal még mindíg nem megy a 10000-en 140-el kanyarodás 5-ben.
Én egy ilyen kalandtúrát nyomtam.
75 km/h átlagsebességet sikerült úgy mennem hogy 4-szer is megálltam. (tankolni, hugyozni, meg csináltam pár képet, aztán meg amikor elbasztam a lefordulót Bánk felé, végül Párkányon lőttem pár képet a bazilikáról)
Élvezetes kis utak vannak a Cserhát környékén, ha arrafelé laknék gyakran járkálnék rajtuk. Volt életveszélyes meg friss aszfaltos is.
Ja, Parassapuszta és Szob között csak ésszel menjen mindenki, mert azzal a morzsálódó fos műaszfalttal javították ki az utat. De nem ám foltokban, hanem komplett szakaszokon meg sávokon. Drifteltem is egyet. Szob előtt a kereszteződés konkrétan életveszély!
Ma mindenki fázott motorozás közben vagy csak én?
...
Elsőre annyi, hogy mindenki úgy öltözik, majdnem, mint ataaa motorozáshoz, tehát rövid gatya, póló és papucs. A forgalom 98%-a motor, 125-250 robogó. A sisak kötelező, de kurvara leszarjak, gordeszkas, lovaglo, meg valami fos sisakokat hordanak. A forgalom horror, nem hittem el... Egy óriási Toyota terepjáró vitt be a Hanoiba es egy szabály van, erősebb kutya baszik!
Az alap: 4- en ülnek a robogón, közben szoptat a hátsó anyuka, pörkölik a disznót a járda szigeten, bivalyok legelnek az autóút szélén, persze félig beolognak a savokba. Ja Bocsi, nincs sáv. A duda azt jelenti, hogy jövök a villongások szinten. Mindenki 40-el megy, de folyamatosan, nincs dugó, csak négyzetméterenként 8 motor.
Most sort iszom es nem hiszem el, mennyi ember el itt, este 20:58 van es 35 fok, 96%-ős páratartalom, mindenki mosolyog és Géczi jól érzik magukat, miközben a szemetet a járdára dobják es normális, ha tóba pisilsz 500 ember között.
U.i.:
Ma békát ettem, csilivel, ha nem írok, fosni vagyok.
Tegnap BP. XVIII. kerületben egy sötétkék civilnek látszó oktáviából (KVH956) akcióztak (nem mértek, hanem büntették aki nem jót csinál pl. rossz helyen áll stb.) a rendőrök. Ilyet még nem láttam errefelé...