Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor az első gumid is hosszú életű lesz.
Apropó, Revolutionból úgy tűnik sikerül újítanom egy Road2-es hátsót, szállítással együtt 34 e alatt.
Nem is értem miért nyúltak hozzá? Ott viszonylag jó volt az út eddig is, vannak sokkal kutyább utak.
Majd jol nem tofogok arra.
Ugyis szoknom kell ezt az ize......motort hogy megy.
Kesz elvezet volt ma menni dogozni........raszoktam a stoppiekra........akkorakat fekezek hogy allandoan emeli a farat.
A hulyefasz meg megall a harmason hogy udvariasan beengedja a masik hulyefaszt.
En meg gebeszkedek hogy bambulasbol megalljak.
Na mindegy jol leterrorizaotam mindenkit.
Valamit tényleg kéne csinálniuk,mert ez így veszélyes.De azon a környéken most elég rossz lett a helyzet,nem nagyon lehet döntögetni a kanyarokban.(én nem mertem)
Nem, tényleg halál! Valószínűleg ha lemorzsálódik róla az a réteg akkor egyszer jó lesz (jövőre ) de addig is el kéne söpörni róla a lemálott kavicskupacolt...vagyis a faszt, miket beszélek...csinálják meg rendesen aztán kész!
Ez nem a magyar útjavítás, hanem az ottani. Azért kéne megkeresni hogy ki felel érte és az alsógatyóját a fejére húzni. Felénk full aszfaltozások folynak, ahol mag javítanak ott azzal a gyurmás cuccal tömik be a repedéseket mint a jobb helyeken.
Probaod elkapni ataa.-t.
A GS arról híres,hogy csak úgy száguld
Mer mindig csak a szaguldas.......
Jogos.Én kérek elnézést!
Legközelebb megállok előtte,és áttolom a kanyarban
Nem kene gyorshajtani.
Na,azt a Szob előtti kanyart én is kipróbáltam ma.Hát,aki csinálta,azt végighúznám rajta.40-nel vettem be a kanyart,de nem győztem korrigálni,csupa kavics az egész út... Ez a magyar "út"javítás... Döbbenet.Viszont szép volt az idő...
Óóóó, hajrá!
Ha a "nagycsöcsűre" gondolsz, akkor az a légszűrőházból jön. Nekem akkor csöpögött belőle, amikor az egyik karbiban nem zárt rendesen a tűszelep és egyrészt állandóan beköpte a gyertyát és leállt a henger, másrészt a benya átkerült a légszűrőházba és ezen a csövön távozott.

De majd az okosabbak jól megmondják, de nagyjából annyi, h az összes folyadék ami vmiért bekerül a légszűrőházba az ezen keresztül távozik és nem tud felgyülemleni benne.
Üzemanyag túlfolyócső, de az airbox-hoz is van köze, mert azt hiszem azon keresztül folyik túl a cucc. Ha a végén az a metszett gumi sapka el van tömődve és nem szivárog át rajta a benya, akkor össze is tud gyűlni az airboxban.
Tisztelt Fórumozók!
A blokk jobb oldalánál kivezetett legvastagabb csőről mondjon már információt valaki. Honnan, mit, miért? :-)) Komolyan kérdezem, ma egyik - hozzám hasonlóan tájékozatlan - ismerősöm kérdésére csak hümmögtem valami légszűrőházról, meg kartelgázról minden meggyőződés nélkül. Majd közöltem vele, hogy nem kell nekem mindent tudni.:-) ..Azért érdekel. Időnként kevés benzin szokott onnan csöppenni, de a lényeget nem tudom. Ha nevetséges vagyok a kérdésemmel, el is hajthattok.

Mire jön a jó idő, áprilisba már ismét a nyeregben!
Egy ideig...?
Miért, gyesre mész?
Szió!
Igen ismét járogatok (volt egy bő hónap kiesésem), aztán az évadzáró lesz szerintem az utolsó utam egy ideig...
Szeretem, nagyon hamar "átszoktam" rá a GS-ről, sokat számított a boszniai túra, az alatt a 4 nap alatt rázódtunk össze igazából.
Brigi
De azért motorozni jársz gondolom!?
Mi az eddigi tapasztalat az SV vel?
kösz az érdeklődést, de hosszú... a lényeg, hogy össze kell húzni magam , amíg levegőhöz jutok, a nagy matekozás közbe...
Mi történt?

( én is csak olvasom a fórumot. bank , és az állambácsi kicsit átrendezte költségvetésem, ezért a hobbymotorozás egyenlőre felfüggesztve. méltán híres műszaki tudásomat meg nem váltom aprópénzre mostanság , de figyellek benneteket !)

Folyamatosan követem a fórumot!
Az egy más dolog, hogy mostanában nem volt hozzászólásom.
Hát lehet hogy csak az UH-1-es helikopterhez viszonyítva kicsik.

Én annó az alámondásos US filmekből tájékozódtam mikor bejöttek.
Ha látsz kiállított B52-es roncsot fényképezd le.

http://youtu.be/CxENJ2LwecY