Léghűtéses motornál normális az olajfogyás. Attól is függ mennyire húzod neki. Nekem egy olajciklus alatt szép lassan elfogyaszt egy plusz flakonnal (rendszeresen nézem és töltögetem utána) de nekem ez simán belefér.
Elsőre szimplán szétégett a generátor............hogy most a fesszab nyírta ki azt vagy fordítva gőzöm sincs és lényegtelen is.
Majd tekercseltettem egy céggel a leégett cuccot és lőttem egy kínai R1 fesszabot.
De a generátor tekercselés szarul sikerült,kéthete eljutottam szentendréig és ujra nem töltött.
Gari,vissza és ujracsinálták a hét közepére.
Most benn csücsül az új fesszabbal a motorban.
Kiváncsi vagyok meddig birja.
Ha nem sokáig kell egy új generátor.
És beépítettem egy láncolajzót.
Ez a 2. nekifutás.
Minek a gondmentes motor ha lehet bonyolítani is?
Sziasztok. tud valaki olyan faridomot, ami kicsit sportosabban néz ki mind a 2000-es évjáratú gs-nek, de viszont könnyen, maximum apró átalakítással fel lehet passzontani rá. segítségeteket előre is köszönöm :)
Meg fogom nézni a gyertyákat, köszönöm a tanácsot. Megnéztem a túraútvonalakat az adatlapodnál. Te azért már elég haladó vagy a túrák terén is.
Jut eszembe: Olajcsere óta minimális / 1 mm-es / olajfogyást tapasztalok a pálcánál. 2800 kilométert mentem vele azóta. Ez normális? Fogyhat az olaj, vagy baj van valami?
Jó kis karika, mi is szoktunk arrafelé járni!
Akkor a tiéd az átlagosnál is jobban fogyaszt, ne is nyúlj hozzá a keverékarányhoz. Majd a gyertyákat nézd meg cserénél, hogy nem túl fehéres e. Az túl ritka keverékre és magas hőfokra utal (oxigéndús).
Van esetleg valami ötletetek, hogy mitől merül le állandóan az akksim?
Eddig betudtam, hogy régebbi és ezért idén nyáron cseréltem. aztán megint minden jó volt. Viszont most pár hetet külföldön töltöttem, és sajnos kint parkírozott addig a motor az udvarban, mikor be akartam indítani nem indult, érződött hogy gyenge az akku megint. Nem hagytam a parkoló állásban sem.
A Magas-Tátra túra során az Alföldről indulva: Eger-Ózd / Bánréve/-Rozsnyó- Dobsina-Poprád-Javorina, Tátralomnic kempingben alvás. 2. nap: Ótátrafüred-Csorba-tó- irány az Alacsony-Tátra felé Liptovsky Hradok /Liptóújvár?/ Certovica /Ördöglakodalma-hágó/- Chopok/ felvonóig/-Tale - Breznóbánya - Losonc - Fülek- majd Salgótarján és hazamotorozás az Alföldre. Közel kilencszáz kilométeres gyönyörű kör volt. A tankolástól-tankolásig szoktam mérni. A tartalékra mindig négyszáz kilométeren túl kell átkapcsolnom. Ahogy mondtam, öreges tempóban szoktam motorozni és az említett túrán sem rohantunk. Tartósan 80-90-es tempó maximum. A hegyi szakaszokon meg nézgelődős a tempó. / Bár az Alacsony-Tátra kanyarvadászoknak is ideális lehet./
Az a Magas-Tátrás kör hogy volt?
Mennyinél hajtottad át tartalékra amikor a 3,1-et mérted, és hogyan méred a fogyasztást.
Nekem a legjobb olyan 3,5-3,6 volt és akkor 383-nál hajtottam át tartalékba. (F-es és 20 l a tank 4,3 a tartalék)
Április óta van meg a GS-500 motorom. Mostanra háromezer kilométert motoroztam vele. Kizárólag túrázni és kikapcsolódós rövidebb, hosszabb motorozásokra használom. Városi használat nincs benne. Megjártam a Bihar-hegységet, Magas-Tátrát, Alacsony-Tátrát eddig. A sebesség nem mámorít, :-)), így a nyugodt tempó híve vagyok. Eddig is 3,5-3,7 literes fogyasztásokat mértem, de most, az utóbbi szlovákiai túrán 3,1 literre jött ki. Létezik ez, vagy rosszul mértem? A túra közben egy shell kúton drágább benzint tettem bele, lehet, hogy az is hozzájárult?
...hááát hosszú útra ne indulj ameddig nincs tesztelve....
..a trélermumus kíséri utadat
Remélem Krissal hoz csüngőhasú malacot!
Majd tekercseltettem egy céggel a leégett cuccot és lőttem egy kínai R1 fesszabot.
De a generátor tekercselés szarul sikerült,kéthete eljutottam szentendréig és ujra nem töltött.
Gari,vissza és ujracsinálták a hét közepére.
Most benn csücsül az új fesszabbal a motorban.
Kiváncsi vagyok meddig birja.
Ha nem sokáig kell egy új generátor.
És beépítettem egy láncolajzót.
Ez a 2. nekifutás.
Minek a gondmentes motor ha lehet bonyolítani is?
Tesód is jöhet a trélerrel!
Mi a baja? Már régóta vergődsz vele...
De lehet jó lenne zsebbe egy másik generátor.
Ataa délelőtt nem jártál Büdöspesten?
M1-M7 Kifelé valaki megelőzött...aztán az Outlet kihajtónál lejött a pályáról..
...lehet ,hogy Isti volt?
Nyahh Krissal holnap már üvöltheti ,hogy jóóóóó reggggelt Vietnaaaaam
Jut eszembe: Olajcsere óta minimális / 1 mm-es / olajfogyást tapasztalok a pálcánál. 2800 kilométert mentem vele azóta. Ez normális? Fogyhat az olaj, vagy baj van valami?
Akkor a tiéd az átlagosnál is jobban fogyaszt, ne is nyúlj hozzá a keverékarányhoz. Majd a gyertyákat nézd meg cserénél, hogy nem túl fehéres e. Az túl ritka keverékre és magas hőfokra utal (oxigéndús).
Eddig betudtam, hogy régebbi és ezért idén nyáron cseréltem. aztán megint minden jó volt. Viszont most pár hetet külföldön töltöttem, és sajnos kint parkírozott addig a motor az udvarban, mikor be akartam indítani nem indult, érződött hogy gyenge az akku megint. Nem hagytam a parkoló állásban sem.
Mennyinél hajtottad át tartalékra amikor a 3,1-et mérted, és hogyan méred a fogyasztást.
Nekem a legjobb olyan 3,5-3,6 volt és akkor 383-nál hajtottam át tartalékba. (F-es és 20 l a tank 4,3 a tartalék)
Én asszem olyan 4 körül szoktam fogyasztani városban. 12-13 litereket tankolok úgy 300 km-re nagyjából.