Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkabb fostorgos turista.
Lancolajzon is allitgatni kell.
Tatásan...de szerény a Szardínia TT bajnok.
Meglátom.............még tankolnom is kéne.

Amúgy a CTX700d-t is kipróbálnám.

És én csak tatásan megyek.............szinte állok.
Aztán ha nem is lesz tesztvezetés, még mindig ott a kanyargós.
Népszerű a szakasz.
Ha jössz, hozd a GoPro-t!
Az jó lehet, ha nem fogadnak annyi regisztrációt hogy túllógjanak az időn és a végére ezért marad egy kis üresjárat. Álmodozni lehet...
Szerintem rohadt kis esély van rá hogy odaérjek.
1,5 óra.
Ha 2-kor indulnék akkoris 3:30.
Minimum.
Na kértem időpontot holnapra a Yamahánál. Kíváncsi leszek be tudnak e még szúrni valahova.
Sziasztok!

Eladó kettő farokidom matrica és egy tankpad: kepesmotor
Attól nem eszik kevesebbet ....az állandó alulváltás, erőltetés semminek nem tesz jót, de van ismerősöm is nem is egy akik szintén így vezetnek.....
Recsegj ide, aztán én is lehet odatolom a képem.
Holnap ha emberi idoben vegzek mennek.
Bar nuncs sokesely.
Felegy utan irany kartal ha masfel ora alatt vegeznek meg lenne egy ketoram.
Szerinem pont negyre esnek. Oda.
Azért csinálják, hogy minél kevesebbet fogyasszon. :)
Hát az előzetes regisztrációról lemaradtam, de majd megpróbálom személyesen.
Hűűű! Köszi!
Jön rá valaki? Én megülném az MT-07 és 09-et is.
Rossz idő esetén 28-án (vasárnap) lesz.
Járd az esőtáncot 20-án...
Szombat...........beszoptam ezt is.
Te meg mennyé szombaton MT-09-et tesztelni.Tatabányára.

Mennék én de beszoptam egy szállítást és nem érek oda.

Referálj.
Szia!
AKMT 20-án lesz.
Válaszoltam neked.
Értem.
Évadzáró mikor lessz?
SV ügyileg lenne pár kérdésem.

Ma végre készen lett a központi háttsó rugóstak Karászy mesteréknél (17eft.) Holnap visszaszerelem, és kipróbálom.
Ahol most vagyok, mindent tulvaltanak es ez a normalis. Egy 2 literes benzines toyotaval jottunk es a faszi 1300-nal elvaltja, nem hiszitek el, sirt a lelkem, de itt eza normalis, moroga motor, meg rangat a difi, de elvaltja. A motorok pofognek, alig van fordulat, 40-el mennek, de ez eleg nekik. Agyfaszt kapok tuluk, de nekik ez normalis.
Na akkor örülök. A GS-t azért kedveltem, mert már a 3-5000-es fordulaton is élvezetesen lehet motorozni vele, amit a motor hangjából is kiválóan meg lehet ítélni, viszont az FZ6-nál nekem legalább is ez 7000-10000 közé esett. Ezen a fordulaton pedig ritkán forgott a motor, hiszen mindig nem forgatja az ember, ahhoz sem volt kedvem, hogy mondjuk külön ezért tartósan csak 3.-ban vagy 4.-ben motorozzak, viszont, amikor 4-5000 körül mentem velem vele, mindig hiányérzetem maradt, úgy éreztem nem ideális ez a fordulat a számára. Ebben őrlődtem, aminek a vége az lett, hogy a végén eladtam. De Még egyszer mondom, ettől még jók a 4 hengeresek, csak nekem nem vált be.
Igaz, ami igaz, én is úgy tudom, hogy a motorok az optimális nyomaték-tartományban érzik jól magukat. / A 2T-s időszakomból ez a fontos alapvetés most beugrott / . Kopások, fogyasztás, stb. Ezért is kérdezősködtem a GS vásárlása előtt itt a fórumon, hogy tartós tötyörgés jó lesz-e ennek a gépnek. A tapasztaltak azt mondták, hogy semmi baj nem lesz, legfeljebb nem fogyasztani, hanem termelni fogja a benzint. Ezen vagyok azóta is. :-))) Néha azért motorozgatás közben belém hasít a gondolat, hogy talán egy CBF 250, vagy egy YBR 250 is elég lett volna nekem? Csuda tudja, egyikkel se mentem, a GS-sel sem korábban. Ez már így van.
Tehát, alapvetően azt hiszem egyetértünk.
A váltó nem dísznek van.............használni kell.
És megy az gyökkettővel meg 240-el is.
Szeretném tisztázni nincs semmi bajom semmilyen motorral, a 4 hengeresekkel sem. Motor függő vagyok. Nekem is volt FZ6-om és nagyon szerettem, azzal is jó volt motorozni bármilyen sebességgel. Csak annyi, hogy a 2hengeres motorokat jobban kedvelem, ezért vettem GS-t, most pedig Gladiust. Szóval senkinek a motorját nem akarom herotozni, meg hülyeség is lenne, mert már bizonyítottak és népszerűek. Még egyszer bocs.