Az ST-vel max állóhelyzetben eshetett volna el.. pár karccal de néha még nélküle is meg lehet úszni egy ilyen felborulást. Ezzel a félcsopperfélrobogóval meg majd simám menet közben fog talajt fogni.
Kész kínszenvedés és lemondás lehet ezzel a géppel elmenni olyan helyekre ahol nem csak mutatóban vannak kanyarok. Macko onroados tesztjében két nagy hátrányt is kiemelt (nyilván ezt elmondta Datynak is a másik oldalon) a motorral kapcsolatban. 170 centi körüli embernek jó max a hátsó ülés, mert nem valami jó az utaslábtartó helyzete, ezt pedig csak tetézi, hogy a futóműve nem igazán tud mit kezdeni a kelet európai utakkal, ami nem csak az irányíthatóságra, hanem a komfortra is rányomja a bélyegét..erősen.
...és, hogy jót is mondjak.. a csúnyácskára sikerült NC család talán legkevésbé csúnya tagja a fejidomos CTX.
Ez ugyan nem az onroados videó, hanem egy kaliforniai.. de itt látszódik, hogy meddig lehet ezzel a motorral nyújtózkodni.
Volt még szerviz is... a kötelezőn kívül is. Tuti meg van a félmilla... de hogy ezért még nem is motorozott vele szinte semmit, az a vicc. Ha használja még 1 szezont, beletesz összesen 15k körül, akkor se kapott volna érte kevesebbet szvsz.
Még nem adta el... lesz az több is. Pénzügyileg elég furcsa döntéseket hoz járművek tekintetében, azt már megfigyeltem. De amíg van lé, addig van vigasság is.
Amikor Daty jött az ülésmagasság értékekkel akkor kicsit felszívtam magam és lemértem, milyen magas is a Divi.. már nem tudom melyik ajánlott gépet dobta vissza azzal az ürüggyel, hogy 790mm az ülésmagassága. Na a Divi gyári adata 795 mm.. de az enyém a drága egyedi nyergével megvan 810-820 is. Jelentem eddig egyetlen egyszer sem borultam vele fel aszfaltozott környezetben, pedig attól tartok nem vagyok magasabb Datynál.
Szóval szerintem ez az ülésmagasság kérdés csak üres duma.. belebolondult szerintem a 3 literes fogyasztás ígéretébe, a pirossal meg valami tuti nincs rendben (még az is lehet túl feltűnő.. ki tudja, de az biztos, hogy nem a valós eladási okot kommunikálja kifelé)
Ne is mond, ugyanígy jártam tavaly. Teljesen belefeletkeztem a dologba, előzgetem az autókat, mondom mi a faszér indexel meg lassít, biztos lefordul valahova. Kielőzöm őket, és akkor vettem észre hogy mi van. Csikorgó gumik, de hamar kapcsoltam hogy megállni semmi esély, inkább továbbengedtem le az OMW kúthoz vezető útra.
Ha jött volna valaki akkor ki kellett volna térnem, le az útról valami dzsindzsába...
Ja es esztergombol kifele a suzoki utan az egyenesben meghajtottam csak ugy rendesen oszt ugy magamba felejtkeztem hogy a vegen majd becsusztam a oeresztezodes kozepeig elso kereken.
Jo ez a power a lamaknak.
Véletlenségből nem töfögtél ma reggel a Bajcsy-n, meg estefelé Fót és Mogyoród között? Mintha valami vörös-narancs jellegű Triumph-szerűség jött volna a másik sávban...
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Igy eleg ez is.
Kész kínszenvedés és lemondás lehet ezzel a géppel elmenni olyan helyekre ahol nem csak mutatóban vannak kanyarok. Macko onroados tesztjében két nagy hátrányt is kiemelt (nyilván ezt elmondta Datynak is a másik oldalon) a motorral kapcsolatban. 170 centi körüli embernek jó max a hátsó ülés, mert nem valami jó az utaslábtartó helyzete, ezt pedig csak tetézi, hogy a futóműve nem igazán tud mit kezdeni a kelet európai utakkal, ami nem csak az irányíthatóságra, hanem a komfortra is rányomja a bélyegét..erősen.
...és, hogy jót is mondjak.. a csúnyácskára sikerült NC család talán legkevésbé csúnya tagja a fejidomos CTX.
Ez ugyan nem az onroados videó, hanem egy kaliforniai.. de itt látszódik, hogy meddig lehet ezzel a motorral nyújtózkodni.
http://youtu.be/iR8C472DuD0
Kb tenyleg felmilla lehet.
Es annyi jo motort vehetne.
Motorozzon ott az egesz tortenet.
Es hetvegen nala a feher automata borzalom.
Aszongya ugy tol mint a bandit.
Lazán kapcsolódó olvasmány.
Szóval szerintem ez az ülésmagasság kérdés csak üres duma.. belebolondult szerintem a 3 literes fogyasztás ígéretébe, a pirossal meg valami tuti nincs rendben (még az is lehet túl feltűnő.. ki tudja, de az biztos, hogy nem a valós eladási okot kommunikálja kifelé)
Nincs nagy motor csak lama motoros.
Szegény, alacsony neki a motor... mit szóljon akkor Dipshit?
Ez kb felmilla ha az atirast is nezem.
Nem semmi a pali.
Viszont a vevo kurvajol jart.
Ha jött volna valaki akkor ki kellett volna térnem, le az útról valami dzsindzsába...
Mocskosul tol a negyvennyoc paci.
Csak nem me kezdoknek es nőknek ajanjak.
A minap godollon is jott szembe egy fekete.......csodalkoztam is hogy atfestettek vagy mifene.
Jo ez a power a lamaknak.
Ezek szerint "már a nosztalgia sem a régi..."
Egesznap ket szekrennyel harcoltam godollon.
De semmi se biztos........lehet magamon kivul voltam.
Amugy sokaig arultak egy matt naracs r est aa szlovakuton.......de reg nincs hirdetve igy lehet megvettek es hasznaljak.
Az fincsi volt sok draga carbon kiegeszitovel.