sportgépeket nem ismerem, de egyszer láttam egy olyan picikét(alacsony) hogy ha ráültem volna szinte leért volna a térdem
190 magas vagyok +130kiló színizom(sörhas, pizzahát) szóval meg kell gondolni mit teszek alám
kicsit még öregedek és kikopok a patakmederből akkor megveszem azt a gs-t
remélhetőleg addigra kisebb is leszek mert elég picike motor
múltkor vadkerten nézegettem egyet "élőben" ha meg lehetne szorozni 1.3al akkor lenne jó, nagyon kicsinek tűnt a ténéré mellett, haver banditja sokkal nagyobb térfogatú
Mondjuk nekem csak 1 lenne, ha kellett volna vkinek normális áron a GS, amikor megvettem a ciberét.
Egyébként meg ahogy mondod, sok szabadidő és sok lóvé kéne, ha az ember ki akarja használni a motorokat. Ha az embernek nem csak a moci a hobbyja, akkor mindig harapdálja vmelyik ujját. Ez van, mindent nem lehet 1xrre.
De az igazság az hogy két,három motort használni kéne.
Periknek is kettő van és egyikkel se megy sokat.
Szóval mielőtt nekiesik az ember jól meg kéne gondolni hogy mire van ideje.
Használod még a GS-t?
Szívem szerint én sem adnám el. A múltkor is Szlovákiában amikor új utakat vadásztam, bementem egy olyan faluba hogy 12 fokos emelkedő, keskeny töredezett kavicsos út és persze vagy ötször vissza kellett fordulnom. Egy GSXR-el már rég felborultam volna. Kell egy ilyen játszós motor is a kalandozásokra.
Metzeler Lasertec lett, az előző is az volt, elment 25.500 km-et, igaz már qrva kockás volt és középen nem nagyon volt minta. Azért az új guminak megvan a bája, egész jól lehet vele dönteni, ellentétben a kocással + a másik már nem csillapított szinte semmit a gödrökben-buckákon.
0-300.000 FT.
Konkrétan jövőbelátónak kéne lenni, hogy tudjuk, mi baja van a vasadnak, elég tág területet találtál ki.
A Motorozás nem olcsó, inkább szerelőre kérdezz rá, hova érdemes vinni. Ha alkatrész kell, akkor nézd át a webshopokat, én spec ebay-en rendeltem magamnak hengert, úgy jöttem ki a legolcsóbban.
190 magas vagyok +130kiló színizom(sörhas, pizzahát) szóval meg kell gondolni mit teszek alám
Valószínűleg párhuzamos világokban éltek, mert a Multistradára sok mindent lehet mondani, de azt hogy szar lenne, na azt tuti nem.
Meg hát Ducati, szóval jó nem lehet...
Csapattak vele egy joizut?
remélhetőleg addigra kisebb is leszek mert elég picike motor
múltkor vadkerten nézegettem egyet "élőben" ha meg lehetne szorozni 1.3al akkor lenne jó, nagyon kicsinek tűnt a ténéré mellett, haver banditja sokkal nagyobb térfogatú
Mondjuk nekem csak 1 lenne, ha kellett volna vkinek normális áron a GS, amikor megvettem a ciberét.
Egyébként meg ahogy mondod, sok szabadidő és sok lóvé kéne, ha az ember ki akarja használni a motorokat. Ha az embernek nem csak a moci a hobbyja, akkor mindig harapdálja vmelyik ujját. Ez van, mindent nem lehet 1xrre.
De az igazság az hogy két,három motort használni kéne.
Periknek is kettő van és egyikkel se megy sokat.
Szóval mielőtt nekiesik az ember jól meg kéne gondolni hogy mire van ideje.
Ha meg arra vágysz hogy mindkettő legyen nyújj a zsebbe és multistrada 1200.
Szívem szerint én sem adnám el. A múltkor is Szlovákiában amikor új utakat vadásztam, bementem egy olyan faluba hogy 12 fokos emelkedő, keskeny töredezett kavicsos út és persze vagy ötször vissza kellett fordulnom. Egy GSXR-el már rég felborultam volna. Kell egy ilyen játszós motor is a kalandozásokra.
Metzeler Lasertec lett, az előző is az volt, elment 25.500 km-et, igaz már qrva kockás volt és középen nem nagyon volt minta. Azért az új guminak megvan a bája, egész jól lehet vele dönteni, ellentétben a kocással + a másik már nem csillapított szinte semmit a gödrökben-buckákon.
Konkrétan jövőbelátónak kéne lenni, hogy tudjuk, mi baja van a vasadnak, elég tág területet találtál ki.
A Motorozás nem olcsó, inkább szerelőre kérdezz rá, hova érdemes vinni. Ha alkatrész kell, akkor nézd át a webshopokat, én spec ebay-en rendeltem magamnak hengert, úgy jöttem ki a legolcsóbban.