Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először is Gratulálok a csemetéhez! :) Másodszor:
Egy problémám van, kb két hete indítás után hallok némi zörejt a blokkból, ma meg már üzemmeleg motor mellett is hallani. Szóval valószínűleg hengerfej + dugattyú - vagy gyűrű - probléma. Ennek mennyibe kerülhet a reparálása? Hol jutok hozzá legolcsóbban az alkatrészekhez? Szerelőhöz mindenképp elvinném, csak amelyiket ismerem, az sem a legolcsóbb.
Jó egészséget kívánok
Gratulálok!
Gratula!
Gratulálok,kívánom,hogy sok örömötök legyen egymásban!
Anyával beosztják a hátsó ülést.
Zsófia
Gratulálok ! és "ÉK"-nek is !

most már van egy igazi, házi használatú szmájlid:
Gratulálok.
Fiú vagy lány?
Gratula!
Néztél már neki valamilyen motort?
Gratulálok. Jó is az
Hali!

Nagy-nagy gratula!
Jó egészséget mamának, és babának is!
Off.
Tegnap APUKA lettem.
On.
Most nem motorral voltam, de van egy pár út, ami elég fasza volt.
Megjöttetek Erdélyből?
Képek, videók? Útvonal?
Az a beszarás, h pont most akartam ugyanezt bepastolni.
Nekem akkor csinált ilyet, amikor eldugult a hidegindító fúvókája. (Ki kell tisztítani és jó lesz). Ezért van az, hogy jól megy/ jól fogyaszt, mert a hidegindító csak néhány percig megy, és utána nem. Tehát bőven van ideje a kosznak kirakódnia a nyugodt helyeken.
Nézd meg a légszűrődet, lehet egy döglött egér van benne...
Olyan mintha túl dús lenne a keverék. Ha nem lett hozzányúlva akkor valószínűleg kevesebb levegőt kap.
Amikor kicsit rárántod a gázt akkor mielőtt odaérne a nafta, nyit a pillangószelep, több levegőt kap és egy pillanatra ideális lesz a keverék...vagy valahogy így.
Tisztelt Fórumozók!
A motorom néhány napja nehezen indul szívatóval. Eddig azonnal elkapta, kicsit tartottam rajta a szívatót, majd szépen visszaengedve ketyegett tovább. Most sok forgatásra sem , inkább visszatolt szívatóval kicsi gázzal tudom kis próbálkozások után indítani. Mi lehet ez? Jól megy, jól fogyaszt, de ez azért az eddigi állapot után idegesít. Várom a véleményeket és a segítséget.
Üdv.
Hali. Köszi a segítséget. A durrogó hanggal kapcsolatban akkor megnyugodtam, ezek szerint ez normális a GS 500-nál. Közben a zörgőhangnak meg lett a forrása. A hátsókerék bal oldalán lévő szögletes fémrész hátulja zörgött, meglazult a csavar, amivel a hátsókereket kell egy síkba állítani az elsővel és ez miatt zörgött, meghúztam kicsit a csavart és már jó is lett. Kicsit túl paráztam a dolgokat... :D
Ha arra gondolsz, hogy (általában hidegen, de néha néha melegen is) 2000 környékén tartva a gázt, döccen egyet mintha kimaradna egy ütem és visszaesik kb 500-at a fordulat, akkor az akár milyen hihetetlen de "normális". Az enyém is csinálta a kezdetektől fogva (9700-al vettem).
A másodikat is tapasztaltam a sajátomon, pedig nem lazult le semmilyen csavarom. Vagyis egyszer igen. A lánckerék takaró dekli egyik csavarja kilazult. Szerencsére pont a váltókar alatti, így nem pottyant ki, csak még erősebben halottam azt a (és itt most egy új fogalmat vezetek be a titing után) PRITTYEGŐ hangot.
Amúgy az lehet hogy a szelepeknek a hangja. Néha a hézagokat is meg kell nézetni.
Azt a "pukkanó" hangot nekem is szokta. Tnap lettem rá figyelmes amikor hidegen indítottam és melegítettem, gázra csinálta 1-2x. Nem hinném, hogy baja lenne tőle, ahogy itt olvasgattam vannak érdekes hangjai, viselkedései a GS-nek, együtt kell vele élni. Ettől ilyen egyszerű és nagyszerű
Hali.

Kb 3 hónapja vettem a GS 500-asomat. 2003-as, most lépte át a 60000-es óra állást a napokban, kb 2500 km-t mentem eddig vele. Még kezdő motoros vagyok, pár hónapja van csak jogsim. Amikor elkezdtem vezetni nem vettem észre semmi szembetűnő hibát, viszont most az utóbbi hetekben feltűnt pár furcsaság. 1-2-es fokozatban 1500 és 2000-es fordulat között, amikor elindulok vagy lassan megyek (több mp-ig vagyok ebben a tartományban) gyakran ilyen pukkanó hangot ad ki a motor, mint egy apró durranás. A gyertyákat ellenőriztem, azokkal nincs gond, nem tudom van-e hozzá köze de az alapjárat 1000-1500 között szokott lenni. A másik furcsa dolog viszont a napokban tűnt fel, amikor megyek a motorral olyan hang jön a tank/blokk felől menet közben, mintha valami csavar mondjuk ki lenne lazulva és csörögne a rázkódástól. Amikor egy helyben járatom nincs gond vele, alacsony sebességnél sem, viszont nagyobb sebességnél (40 km/h +) akkor már feltűnik ez a csörgés és fogalmam sincs mi lehet ez. Valakinek nincs esetleg tippje? A legjobb az lenne, ha egy hozzáértő megtudná nekem nézni, kipróbálná, menne egy kört vele és megnézné, mi lehet a gond, miket kellene cserélnem/javítani. Enyingen (Fejér megye) lakom, ennek a 100 km-es körzetében elmennék a bátor jelentkezőhöz :) Hálás lennék a segítségért. Köszönök mindent előre is.

Üdv, István
Az jo.
Bar en nehezen kezdtem.
Ket honap volt csak a derekam ami azota is szar.