Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dettó ua. az enyém is. Imádom!
Hát nemtom. én simán elközlekedek a 600-as ciberébel akár 70-80-al is és még előzni is lehet vele. Az meg hülyeség, h ezek a gépek nem bírják + nem szeretik. Én pl. pont azt szeretem benne, h ha kell tötymörögök-nézelődök 80-100-120 között, de ha kapkodni kell a lábam, akkor akár 200-al is utazok.
600-as 4hengeresre írtam, hogy forgatni kell már ezelőtt is, azért nem írtam még egyszer. A nagyobb köbcentisekkel tényleg el lehet mászkálni alacsony fordulaton is, de ha valaki 80-100-al közlekedik jellemzően, és a fordulatszám tartományának csak a töredékét használja, annak szerintem túlzás ilyet venni, de mondom senkit nem akarok meggyőzni erről, mindenki olyat vesz magának, amilyet akar.
"Egy 4-hengerest forgatni kell.."?
Ember, ezt a 600-asokra mondtuk, ne általánosíts! A min. 1l-es gépek lentről is húznak, mint egy mozdony! Próbálj ki kicsit szélesebb palettát, és magad is meglátod! (pl.: CBR1000F, Z1000SX, 1250-es Bandit, 1000-es GSXR, BUSA... stb)
Az más kérdés, hogy ki mire használja a nagyvasát. Az általam ismert CBR fanok pl. pont azt szeretik, hogy nem kell pörgetni és mégis megy, a Busások meg 30p alatt tolják a Budaörs-Nagykanizsa távot, kinek a pap, kinek a papné, de nem a 4 hengeren múlik
A GS500 nem számít annyira nagy motornak, hogy azt érezd, hogy nincs kihasználva és ez zavaró lenne. Ráadásul 2hengeres és nem 4.
Egy négyhengerest forgatni kell és ha 70-90-el mész vele tartósan, akkor nyomatékszegény tartományban marad, ami nem ideális.
70-90 között közlekedni pl. egy Hayabusaval szerintem nem lehet túl nagy öröm, viszont pl. egy 250-es Jawaval vagy egy GS500-al kimondottan szórakoztató. Minden motort úgy érdemes használni, amire tervezték. Ha van egy motor, amelyiknek 250 a vége és az illető jellemzően 80-akkal jár vele, akkor az szerintem baklövés. Persze nem akarlak meggyőzni, ez csak az én véleményem.
Én az ETZ-k után a GS-500-al pontosan azt értékelem, hogy nem kell pörgetni. Nem vagyok egy rohanós, tehát tábla után fel a 6-ba és le a térképről. 70-90-es tartományban járok. Ehhez aztán -igazad van - nem lenne szükség negyvenvalahány lóerőre, nem beszélve a 70-130 lóerős teljesítményeket produkáló motorokról. De a motorozásaim mégis a teljesítményben rejlő tartalékoktól váltak élvezetesebbé és nyugodtabbá. Tehát én úgy gondolom, hogy ha egy nagyobb, gyorsabb, erősebb motort használnék, azon sem érezném problémának, hogy nem mindig aknázom ki a benne rejlő maximális lehetőséget. Ez egyfajta luxus. :-))
üdv.
http://www.tesztmotor.hu/tesztek/nc750_teszt_athenban_motorozasterapia


Az nc750 érdekes lehet.


Idézet a cikkből:"A nagyobb hengerűrtartalom és a növelt teljesítmény (amely most 48 lóerőről és 60 Nm-ről, 55 lóerőre és 68 Nm-re nőtt, miközben a maximális értékekhez tartózó fordulatszám nem változott. A maximális nyomatékot 4750-nél, a maximális teljesítményt 6250 fordulatnál adja le. Ennek eredményeképpen nemhogy nőtt volna a fogyasztás, hanem csökkent és így már elméletileg 27,9 kilométer helyett 28,9 kilométert tehetünk meg egyetlen liter benzinnel. "

NC700-al mentem, sokkal nyomatékosabbnak érződik mint egy 600-as sornégy, csak nagyon hamar leforog, aztán leszabályoz, ami zavaró és még veszélyes is. Nekem biztos nem kéne emiatt, meg mert nehéz is, és 120-felett pedig elerőtlenedik a motor. Aki 120-ig használja, márpedig a többség így megy :) / hiába képzeli magát Jacomo Augistini-nek :)/ és a fogyasztás lényeg és az alacsony fordulati nyomaték fontos, itt jobb mint egy 600-as sornégy, annak jó lehet. Itt Magyarországon ezzel a sok szar úttal, meg trafival max. 120-140 a realitás, de abból is sokszor inkább 100 lesz, mert egyszerűen nincsenek akkora távok, az ember szeret nézelődni, spórol a fogyival stb.

Tapasztalatom az, hogy a motorok teljesítményük töredékét adják le a magyar utakon és alacsony fordulaton, ami valahogy olyan szofti dolog, ezért olyan motor kell , ami legalább ilyenkor legalább kellő nyomatékot biztosít.
Ezért szeretem még a kisebb motorokat is mint pl. 250 Jawa, mert jobban ki kell használni a teljesítményüket, emiatt elevenebbek élettel telibbek, ugyanannál a sebességnél mint egy nagy motor, egyszerűen azért, mert olyan a szituáció, hogy dolgozniuk kell, nem úgy mint egy nagy motornak, mondjuk 80-90-nél.
Ehhez hasonló motorom van, többszörös six days győztes, arányaihoz képest nagyon nyomatékos, szinte mindenhol felmegy 4-ben, egy élmény.... és elég hozzá 80-nal menni, felesleges hajhászni a sebességet, amire valójában nem is lenne szükség sokszor. A végsebessége különben 110.
Egy felezett jazz blokk.eleg kedvetlen mosogepszeru hangal.
Meg jo hogy dsg t raktak ra.
Igy nem motorkent nem hasznaljak.
Robogonak jo lehet.
0-100 a 23. perctől. Tegnap ezt a videót is megnéztem a témában.. hát ez a gép úgy tol mint a bandit.. csak éppen a bandit negyedgázon mehet úgy, mint ez forszírozva. Egyébként még mindig rettentően unalmas motornak tűnik számomra.
Ha nem huzza persze.
Bar asszem o szeretett hatban otvrnnel bluttyogni.
Az 1250 is 6 másodperc alatt van százon?
Egy 3 éves, 150ezret futott autóért reális a félár.
Amúgy nézz szét a mobile.de-n egy kicsit, fognak meglepetések érni, akár az új árat illetően is.
Inkabb mondjatok valami jot a ctx700 d rol.
Nem mondom, hogy a hitel az ördögtől való, de meg kell gondolni, hogy mire és mennyit vesz fel az ember. Azt sose értettem, aki 3milliós motort megvett még 5-6 éve 10% indulóra 10 éves hitelre. Viszont ha valakinek megvan a fele, akkor nyilván ki tudja gazdálkodni a másik felét is. Ha neki megéri az a kis plusz pénz, amennyit kifizet kamatra a másik feléért, csak hogy előbb meglegyen, miért is ne?
Ja, és ez ininek is szól természetesen..
Huh meg van mindenem.
Nem vagyom kulonosebben semmi ujabb dologra.
Gastra mostugyan bekrepalt kicsitde ha jo akkor ugyanoda visz mint egy avensis a motorbol is vehetnek speedet de meg ezen is van felcenti majre.
Raerek cserelni addig csak osszeszedem a penzt.
Gondolom egy páran már ismerik, akik nem annak pedig:

http://traffihunter.hu/
A 3-4 éves, flottában üzemeltetett autókat jellemzően az új ár fele körüli (kevésbé megbecsült márkákat alatta, jobban megbecsülteket némileg fölötte) áron szórják ki a németeknél 100-150k kilométerrel.

Nem hiszem hogy a magyar realitás most, vagy akár a következő évtizedekben az lesz, hogy az új- és használt autó piacot pusztán a belföldi eladásokból kéne fedezni... ez csak valami torz vágyálom lehet. Egyszerűen nem olyan termelékeny a magyar, hogy ezt meg tudja finanszírozni.

A "hanyatló" nyugaton lesz mindig elég levetett jármű, reális áron ami itt keleten ki tudja majd elégíteni az igényeket, anélkül, hogy ehhez túl kelljen vállalnia magát az embernek.

Egyébként sem értem, hogy átlagbélának minek kell új autó, ha megy vele évi 10, nagyon max 20ezer kilométert... miközben még a fogyasztást is számolja, 10 forintos üzemanyag áremelést megelőző napon meg sorban is áll a kútnál. Ilyen alacsony futással bármilyen használt, az új ár töredékéért beszerzett, az értékvesztése nagyját már letudó autó nagy megelégedéssel üzemeltethető. Mindenféle pénzügyi idegeskedés nélkül..ha tényleg a valós igények és lehetőségek szerint lett kiválasztva az adott jármű.

Aki pedig használja annyit, hogy megérje (vagy pedig jócskán az átlag és/vagy a medián jövedelem fölött keres) az pedig továbbra is meg fogja venni az újat, és magasról tenni fog rá, hogy 5 évesen az új ár felét sem éri a verda.. mert vagy leírja, vagy csak simán nem számít..mint ahogy a cipőjét sem addig hordja amíg ki nem lyukad, aztán azért meg még pénzt se kap ha megunja.
én már egy csomó mindennel beszoptam úgy hogy tőlem teljesen független okok miatt szűnt meg a bevétel, szóval én már csak úgy vagyok hogy ha van a zsebben akkor vásárlok ha nincs nem
Nekem nem volt gond.
Tudtam hogy azt az x torlesztot osszeszedem havi 2-3 szerelesbol,konyhaosszebol.
Mire lejat bejott a valsag es lofasz se volt.
nekem a bukócsőre sem indultak be, szóval az olajozó nem hinném hogy feszültséget keltene
a cikket értem, nálunk is ez van nem érti meg a nej sem hogy a hitel nem jó dolog
lehetetlen beleverni a fejébe hogy ha most nincs x összeg félretenni, akkor hogy lesz utána x+kamat befizetni
Amugy faszsag is ez az eladasmania.
Nem azert veszem hogy eladjam.
Hanem hogy hasznaljam.
Csak az ember nemnormalis es hulyen dont oszt szabadulna.
Ilyenkor jarnak jol a daty vevoi.
En ha veszek meggondolom es kitartok sokaig



Apropo eljot az a fura pillanat hogy motort kell vizsgaztanom.
Aki csinalt ilyet lancolajzora beragnak vagy nem?
Ez kb. a 2009-es évjáratig igaz. Mivel utána aki új autót vett, az nem adja már el 5 évesen se, alig van használt és ha van is, bizony nem féláron... De leginkább nem vettek az emberek új autót. A nagy és gazdag nyugaton pont ugyanez a trend, már ott is csak az öreg hulladékok olcsók.
Egyébként a cikk inkább azokra az emberekre utal, akik villogásból inkább megveszik hitelre az újat, sokszoros ráfizetéssel, holott nem tehetnék meg. Nem véletlenül bukott be annyi autó- meg motorhitel.
ebben csak az a hiba hogy ha senki sem vesz újat(és ha már véletlen vesz nem adja el 5-6-8 évesen) akkor nem lesz "olcsó" használt gépjármű
és azért az már vicc hogy egy 3-5 éves autó felét sem éri mint egy új
nagy baj van a világgal, meg a fejekben.......