Nagyon a szívemből szóltál.Hányszor van,hogy egy hajszálon múlik,vagy akár egy kanyart úgy veszünk be,hogy utána elengedjük a gázt,és csak annyit mondunk magunkban:köszönöm...
Tisztában vagyunk a képességeinkkel,mégis,néha próbára tesszük önmagunkat,és feszegetjük a határainkat.
Sajnos bármelyikőnkkel megtörténhet,hogy egyszer túlvállaljuk magunkat,de ezzel a ténnyel tisztába is vagyunk,viszont egy ilyen szomorú hír hallatán mégis elgondolkozunk,kicsit magunkba szállunk...Legyen könnyű a föld a motorostársunknak...
A pontból fordult ki a főútra, és B pontban történt a baleset.
Folyamatosan pakolta a fokozatokat, szóval volt sebesség... B-nél lement az útról, megdobta egy földkupac, és hát ott tele van minden tereptárgyakkal (átemelőcső, betonárok,korlát,stb..) Esélye sem volt.
Rendszeresen járt tréningre és pályázni. Milliószor végigment ezen a szakaszon. Nem volt tapasztalatlan, csak most valami kihagyott egy pillanatra...
Sajnos ahogyan motorozott, benne volt a pakliban. Mindig mondtam én is neki, hogy ésszel! Néha elgurult a gyógyszer és szeretett tempósan menni, mint itt is páran, ezért is tépem a pofám mindig (amiért le is vagyok ugatva). Faterja mondta, hogy úgy indult el, hogy az idén már lehet nem motorozik többet, és ezt még kihasználja az egyetem előtt. Sajnos tényleg az utolsó motorozás volt...
Igen, igen hasonló, én a Banditot is szeretem. Azért ez jobban tetszik, szebbnek találom, és kezesebb is, nagyon kitalálták. A Blokk karaktere hasonló, hogy pontosan melyik a jobb, azt egy egymásutáni próba után lehetne inkább megmondani, mert annyira nagy különbség nem lehet köztük. Mindenesetre érdekes lenne így összehasonlítani. Ezt te megtudod tenni, ha teszteled a Bandit után. Írd meg majd a tapasztalataidat, ha tesztelted. Én kb 4 éve mentem Bandittal.
Ma eltemettük a 28 éves barátomat, aki múlt kedden esett motorral. Emberileg mindig rendben volt a szénája, motorosként pedig hasonló mentalitású volt, mint itt néhányotok.
Jusson eszetekbe, amikor picit több adrenalinra vágytok, hogy senki sem golyóálló. Tapasztalt, képzett motoros volt. Sok 10e km-en keresztül kísérte a szerencséje, de eddig tartott...
Próbáltam ma a Honda NC750SA-t. Nem érzem, hogy jobb lenne a NC700-nál. Szerintem furcsa szerzet ez a motor.
A másik motor a Honda CB650 FA volt, amit nagyon vártam. Kiváló irányíthatóság jellemzi, minden a helyén van. Gyakorlatilag 2000-től meggyőző erővel jól használható. Élmény vele menni. Ha egyszer még elcsábulok 4 hengeresre, ilyet veszek. Érdemes kipróbálni. Én a Honda Dreamnél teszteltem. A Hondának szerintem a CB500-al és most a 650-el sikerült megújulnia, ütős motorok. És állítólag baromi jó a fogyasztásuk is.
Erre úgy látszik egyre jobban figyelnek a gyártók, legutóbb az én motorom is meglepett: 170km-re fogyasztott 7litert.
A szerpentin alján a kereszteződésnél pont szemben van a hotel Hüttenwirt,többször aludtam már ott,kaja sem rossz. itt..
Sanyiék reggel ki,du 3-4 körül szállás elfoglal,csomagok le,onnan el a szlovén határig Bad Eisenkappel felé a kanyargóson,vacsira vissza,addigra Zoli is pont csatlakozik,van kérdés?
Tisztában vagyunk a képességeinkkel,mégis,néha próbára tesszük önmagunkat,és feszegetjük a határainkat.
Sajnos bármelyikőnkkel megtörténhet,hogy egyszer túlvállaljuk magunkat,de ezzel a ténnyel tisztába is vagyunk,viszont egy ilyen szomorú hír hallatán mégis elgondolkozunk,kicsit magunkba szállunk...Legyen könnyű a föld a motorostársunknak...
múltkor én is majdnem megdöglöttem, azóta kerülöm
Részvétem.
Nyugodjon Békében!
Folyamatosan pakolta a fokozatokat, szóval volt sebesség... B-nél lement az útról, megdobta egy földkupac, és hát ott tele van minden tereptárgyakkal (átemelőcső, betonárok,korlát,stb..) Esélye sem volt.
Rendszeresen járt tréningre és pályázni. Milliószor végigment ezen a szakaszon. Nem volt tapasztalatlan, csak most valami kihagyott egy pillanatra...
Sajnos ahogyan motorozott, benne volt a pakliban. Mindig mondtam én is neki, hogy ésszel! Néha elgurult a gyógyszer és szeretett tempósan menni, mint itt is páran, ezért is tépem a pofám mindig (amiért le is vagyok ugatva). Faterja mondta, hogy úgy indult el, hogy az idén már lehet nem motorozik többet, és ezt még kihasználja az egyetem előtt. Sajnos tényleg az utolsó motorozás volt...
Mi történt,okulásképpen?
Ez a motorozás igazi árnyoldala...sajnos benne van...
Jusson eszetekbe, amikor picit több adrenalinra vágytok, hogy senki sem golyóálló. Tapasztalt, képzett motoros volt. Sok 10e km-en keresztül kísérte a szerencséje, de eddig tartott...
A másik motor a Honda CB650 FA volt, amit nagyon vártam. Kiváló irányíthatóság jellemzi, minden a helyén van. Gyakorlatilag 2000-től meggyőző erővel jól használható. Élmény vele menni. Ha egyszer még elcsábulok 4 hengeresre, ilyet veszek. Érdemes kipróbálni. Én a Honda Dreamnél teszteltem. A Hondának szerintem a CB500-al és most a 650-el sikerült megújulnia, ütős motorok. És állítólag baromi jó a fogyasztásuk is.
Erre úgy látszik egyre jobban figyelnek a gyártók, legutóbb az én motorom is meglepett: 170km-re fogyasztott 7litert.
Csond van meg eso lehet ahogy neztem.
Sanyiék reggel ki,du 3-4 körül szállás elfoglal,csomagok le,onnan el a szlovén határig Bad Eisenkappel felé a kanyargóson,vacsira vissza,addigra Zoli is pont csatlakozik,van kérdés?