Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, a hátsó rugóstagom ereszti az olajat a csillapítása egyenlő a nullával. Javítható? Vagy érdemes venni bontottat? Ha igen hol? Vagy azt is hallottam,hogy van ahol felújítják el kell küldeni.

Gondolom egy új az nagyon zsebbe nyúlós lehet. Köszi előre is a válaszokat!
Nagyon crossos és keskeny az ülése, és magasan ülsz mint egy lovon. Nem a kényelemről szól, de nagyon technikás a filing, élvezetes, pontos, precíz irányíthatósag, brutál nyomaték, minőségi alkatrészek, gyönyörű. Összességében nagyon ott van.
A Gladius szerintem jobb motor és feketében jól is néz ki. Szebb a hangja, kényelmesebb az ülése / az enyémen comfort ülés van /, az mt 07-en elkeskenyedik mint egy bicikli nyereg és előbb utóbb mindig előre csúszol, a hátsó ülés pedig csak design elem és a hátsó sárvédő sem védhet túl sokat. Nyomatékosabbnak is érzem, jobb az üléspozíció és mégiscsak V2 és nem sor2. Egyébként ennek is kxrva jó a fogyasztása 4-5l között, afölött szinte művészet etetni vele. Jellemzőbb a 4l vagy picivel afölött és nem túl óvatosan. Különben a Gladius használtan alíg van és ha van, akkor is pár hét alatt elviszik, méghozzá drágán: 4-5 éves motorokat 1,2-1,3 körül, miközben újonnan 1,7-ért meg lehet venni. Meglepő, mert pl. emlékszem, hogy a 4 éves FZ6-omat 950.000-ért vettem, ami kevesebb mint félár, akkor az ilyen korú Gladiusnak 8-850 között kéne most menni.

Én is 2 évig vadásztam rá, de végül baromi nagy mázlim volt, mert 1 millióért megtudtam venni 100000Ft értékű extrákkal. Bár most ez a Benelli megizgatott, hogy talán jobb választás lett volna ugyanennyiért.
Ezeket hosszu tavra vedd es olyt amit nem unsz meg fel ev alatt.es nem kezdesz mas utan vagyodni.
Akkor nem lesz draga.
Nezd meg daty kolegat........ossze vissza veszi a motort es ket honap utan mondvacsinalt okok miatt adja el.
Mert magas......en mondtam anno hogy ha csak egy makszemnyi esely van hogy nem jon be neki az st akkor ne vegye meg mert radszarad.

De megvette.most meg eladja.pedig kurvajo sporttura gep.
Csak a magyar japanorientalt piacon nem fogja eladni max makkal.
Csontiéktól nem vennék semmit!
Az már más árkategória, meg nem is néz ki olyan jól. Fura az ülése, olyan mint egy cross motoré...
Amúgy biztos jó gép, de kár hogy 14 literes tankokat pakolnak az MT-kre! Így aztán könnyű kilókat spórolni a töltött tömegből...
Végre, legalább egy fejidomot dobnak rá!
Mikorra várható amúgy?
Inkább 09-re. Bár annak meg 2,9-re.
Ez pont olyan klón mint a Cagiva Raptor...pl. fényévekkel jobb futómű mint ez SV 3-4 paci többlet....állat kinézet...és már nem gyártják...nincs hozzá semmi....de ha mégis akkor brutál drágán..
Csesszék meg! Pont arra gyűjtök!
Eleg sok autoban a kivitel tolunk.
Szoval a motoroknal is az a helyzet hogy olcsobb nalunk mint kinn.


De en most a magyar motoros altal megvett kozepszert kersnem.erosebb mint a gs de ugyanugy sokat elmegy.
Ami kethengeresben keves van.negyhengeresbol nagyobb a valasztek.
Érdekes belegondolni, hogy meg is tudtam volna venni. Fura, tudom,hogy a Benelli a jobb motor, de mégse bánom. Vagy mégis?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/benelli/benelli_tnt_1130_a_legjobb_aro
n-8084413

Ez se rossz.
Ha megvalositjak akkor ez az mt09x lesz vagany motor szerintem, mint a kistiger. Ilyen gepeket kellett volna gyartsanak 5eve hogy en most tudjak venni egy hasznaltat.

Bar a 3henger az nem 2 :(
€-ban valószínűleg változatlan maradt...
Az MT-07 árát 1.7-ről felvitték 1.830-ra.
Az pontosan 48 ló, mint a GS500. Maximum nyomatékosabb. Mondjuk akkor se kéne, ha utánam vágnák...
Akkor már MT-07
Egyébként elindult a vezérhangya...kár hogy nem 4-5 éve hozták ki, mert akkor használtan lehetne venni 800 000 - milla között.
én is hagy belevau... pl. a Honda NC700- sorozat. Kéthengeres, erősebb, keveset fogyaszt, stb.
A guzzik sem a megbizhato es olcso kategoriaba esik.
Tehat kb 4-600 max 700 as kategoria magyar kozepszer felhasznalo fejevel gondolkodva.
Ooooo az enyem a legszarabb.
Nem is lehet egy lapon emliteni semmivel.
Szal kernem nem tenni.
En senkinek nem ajanlom kb keteve.

Szal maradjunk a japo negyesnel.


Bmw nem olcso kethengeres alternativa.mar megvenni.
Moto Guzzi V7 Classic. Mondjuk megvenni nem olcsó... de a Guzzik még 10-15 évesen is drágán szoktak menni, valószínűleg kisebb értékvesztése van (3-5 év használat alatt), mint egy ER-6-nak vagy egy TDM-nek lenne.
Akkor a bmw-k szarok mert megeszik ezrenkent a deci olajat a mienk orajaban 90korul van, ami ha meg nem volt tekerve akkor legalabb 1x atfordult. Ismerek 30-40 tdm et es erdekes egyiket sem kell hetente szerelni. De ennyi erovel a tiede is szar mert megbomlott a toltesrendszered tdm egy olaszok altal eloszeretettel hasznalt.szaladgalos motor volt anno, azok meg itt vannak most nalunk es persze hogy szarok... ha arra a feherre gondolsz galeriak alapjan arrol inkabb ne beszeljunk mert teljesen feleslegesen lett ralocsolva a penz
De tudod mit vegyük bele a pakliba.

TDM,DL/sv,ER6/versys.Ez KB 4 egész tipus.
Sornégyből meg van 10-15 féle.

Valaki több kéthengeres olcsó gép ami erősebb mint a GS500 és olyan olcsó fenntartani?
Láttam galériát teljes felújításról talán 40e nél.Itt.A tieteken is volt asszem rendesen.

És van itt valaki aki ezt vette és ő is sok olajfogyasztással küzd.