Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, a hátsó rugóstagom ereszti az olajat a csillapítása egyenlő a nullával. Javítható? Vagy érdemes venni bontottat? Ha igen hol? Vagy azt is hallottam,hogy van ahol felújítják el kell küldeni.
Gondolom egy új az nagyon zsebbe nyúlós lehet. Köszi előre is a válaszokat!
Nagyon crossos és keskeny az ülése, és magasan ülsz mint egy lovon. Nem a kényelemről szól, de nagyon technikás a filing, élvezetes, pontos, precíz irányíthatósag, brutál nyomaték, minőségi alkatrészek, gyönyörű. Összességében nagyon ott van.
A Gladius szerintem jobb motor és feketében jól is néz ki. Szebb a hangja, kényelmesebb az ülése / az enyémen comfort ülés van /, az mt 07-en elkeskenyedik mint egy bicikli nyereg és előbb utóbb mindig előre csúszol, a hátsó ülés pedig csak design elem és a hátsó sárvédő sem védhet túl sokat. Nyomatékosabbnak is érzem, jobb az üléspozíció és mégiscsak V2 és nem sor2. Egyébként ennek is kxrva jó a fogyasztása 4-5l között, afölött szinte művészet etetni vele. Jellemzőbb a 4l vagy picivel afölött és nem túl óvatosan. Különben a Gladius használtan alíg van és ha van, akkor is pár hét alatt elviszik, méghozzá drágán: 4-5 éves motorokat 1,2-1,3 körül, miközben újonnan 1,7-ért meg lehet venni. Meglepő, mert pl. emlékszem, hogy a 4 éves FZ6-omat 950.000-ért vettem, ami kevesebb mint félár, akkor az ilyen korú Gladiusnak 8-850 között kéne most menni.
Én is 2 évig vadásztam rá, de végül baromi nagy mázlim volt, mert 1 millióért megtudtam venni 100000Ft értékű extrákkal. Bár most ez a Benelli megizgatott, hogy talán jobb választás lett volna ugyanennyiért.
Ezeket hosszu tavra vedd es olyt amit nem unsz meg fel ev alatt.es nem kezdesz mas utan vagyodni.
Akkor nem lesz draga.
Nezd meg daty kolegat........ossze vissza veszi a motort es ket honap utan mondvacsinalt okok miatt adja el.
Mert magas......en mondtam anno hogy ha csak egy makszemnyi esely van hogy nem jon be neki az st akkor ne vegye meg mert radszarad.
De megvette.most meg eladja.pedig kurvajo sporttura gep.
Csak a magyar japanorientalt piacon nem fogja eladni max makkal.
Az már más árkategória, meg nem is néz ki olyan jól. Fura az ülése, olyan mint egy cross motoré...
Amúgy biztos jó gép, de kár hogy 14 literes tankokat pakolnak az MT-kre! Így aztán könnyű kilókat spórolni a töltött tömegből...
Ez pont olyan klón mint a Cagiva Raptor...pl. fényévekkel jobb futómű mint ez SV 3-4 paci többlet....állat kinézet...és már nem gyártják...nincs hozzá semmi....de ha mégis akkor brutál drágán..
Eleg sok autoban a kivitel tolunk.
Szoval a motoroknal is az a helyzet hogy olcsobb nalunk mint kinn.
De en most a magyar motoros altal megvett kozepszert kersnem.erosebb mint a gs de ugyanugy sokat elmegy.
Ami kethengeresben keves van.negyhengeresbol nagyobb a valasztek.
Ha megvalositjak akkor ez az mt09x lesz vagany motor szerintem, mint a kistiger. Ilyen gepeket kellett volna gyartsanak 5eve hogy en most tudjak venni egy hasznaltat.
Moto Guzzi V7 Classic. Mondjuk megvenni nem olcsó... de a Guzzik még 10-15 évesen is drágán szoktak menni, valószínűleg kisebb értékvesztése van (3-5 év használat alatt), mint egy ER-6-nak vagy egy TDM-nek lenne.
Akkor a bmw-k szarok mert megeszik ezrenkent a deci olajat a mienk orajaban 90korul van, ami ha meg nem volt tekerve akkor legalabb 1x atfordult. Ismerek 30-40 tdm et es erdekes egyiket sem kell hetente szerelni. De ennyi erovel a tiede is szar mert megbomlott a toltesrendszered tdm egy olaszok altal eloszeretettel hasznalt.szaladgalos motor volt anno, azok meg itt vannak most nalunk es persze hogy szarok... ha arra a feherre gondolsz galeriak alapjan arrol inkabb ne beszeljunk mert teljesen feleslegesen lett ralocsolva a penz
Tanácsot szeretnék kérni, a hátsó rugóstagom ereszti az olajat a csillapítása egyenlő a nullával. Javítható? Vagy érdemes venni bontottat? Ha igen hol? Vagy azt is hallottam,hogy van ahol felújítják el kell küldeni.
Gondolom egy új az nagyon zsebbe nyúlós lehet. Köszi előre is a válaszokat!