Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked nem új kormány, hanem kormánymagasító kell.
Jogos, köszi mindenkinek! Jobnam belegondolva viszonylag h*lyeség volt a kérdés.
Elso korben megnezem a helyi Shox-ban...

(...bár lehet maradok a babetta kormanynal, de akkor mar a pedalokat is felrakom vhova :) )
pazazz,h.hawk...stb
Úgy tudom az ETZ kormány formára és méretre is megegyezik a GS kormánnyal.
Esetleg Babetta kormány?
Teljesen szubjektiv mi lesz a legjobb neked.
Javaslom motorral gurulj el egy olyan botba ahol van tobb fele es probald a motorhoz mi a jo neked.
Es ha megtalaltad vedd meg.
Tema: kormany

Koszonom a valaszokat! Tehat ha jol ertem:
-ETZ kormany felmegy magaban, nem kell hozza semmit cserelni
-Cserebe a formaja kb. azonos a gyari, nem csutka gs kormannyal :(
-Renthalnak utana nezek

Atfogalmazom a kerdest: tudtok meg ajanlani bevallt kormanyt, ami jo GS 500-ra, es a gyari turakormanynal (talan ez a neve?) magasabb, es szelesebb (nincs annyira visszahajlitva a markolatnal)

Koszi!
Nekem is ilyen van fenn én nem érzékelek különbséget a régi meg az új között
Egy jól irányzott ütés a porvédőn betámasztott kis lapos csavarhúzón és kinn is van,fordítasz és processz ujra majd mosol.
ezek is zártak voltak rs kivitel csak a blokkba nem kell zárt csapágy ;)
és ez egy mezőgazdasági boltból volt ott nem tartottak 1000féle csapágyat
ha tudsz szerezni eredeti japán ntn-t az a tuti
de a koyo is teljesen jó
kerékbe sima illesztésűt vegyél ez a c3-c4 csak a blokkba kell
nem a koyo lenne a legjobb?
én most kizárólag zárt csapágyat keresek, abból nem lehet kiszedni a kenőanyagot, de nem is szeretném. Remélem, jó lesz.
pl a renthal 809 vagy 2 centivel magasabb a "sima" kormányoktól
a gerecsénél vannak méretek is a különféle kormányokról
igaz ez nem etz kormány árkategória, és amennyire az etz-re emlékszem attól alacsonyabb lehet mind de egy magasítót alácsapva lesz egy faja színes alu kormányod (10x annyiért mint a gagyi krómozott etz)
szerintem meg a hamis skf a sok
az a baj hogy az skf sok felé gyárt és már a boltos sem tudja megkülönböztetni mit is kap
az xt kerekében tesztnek most ez van, de volt közte bolgár gyártás is
mondjuk a teszt nem sokat ér mert megszűnt gyorsan az skf bolt kiskőrösön
ha lenne lehetőségem akkor inkább ntn csapágyakat tennék mindenhová
hozzátenném hogy a dt80asom is fag csapágyakkal lett felújítva, és az a simson is amivel épp most járok(néha) és hibamentes
igaz ezeknél ki lett mosogatva a kenőanyag
A markolatokat kell rögzíteni.
A két lyuk mihez szükséges? Egyébként mentél már ilyennel vagy neked is ilyen kormányod van? Sokkal kényelmesebb? Megéri lecserélni? Köszi.
Miért, nem lyukas a két vége?

sorry
Nem kell semmit cserélni hozzá csak 2db lyukat kell ráfúrni.
Ez a téma engem is érdekelne. Ha valaki már próbálta ossza meg tapasztalatait. Köszi
Na vazz....ennyit a nagy konspirációról....
Az SKF-től sokan nincsenek elájulva.
No, ha már márka is szóba került akkor a másik vacak az ennél nevesebb gyártó.....
Sziasztok!

Probléma: 2005-ös GS500, normál (nem csutka kormányos), de kicsit kényelmetlen nekem a kormánya. Egy kicsit magasabb, és egyenesebb (kevésbé "visszahajlított") kormány sokkal kényelmesebb lenne. Ajánlottátok az MZ kormány-t
http://www.mofaker.hu/termek/K...

Kérdés:
-Az MZ kormány magasabb, kevésbé visszahajlított mint a gyári, nem csutka kormány?
-A kormányon kívül mit szükséges még cserélni ha ilyet tennék fel? (Fékcső, gáz/kuplung bovden?)
-MZ kormányon kívül van még esetleg valamilyen bevállt kormány?

Köszönöm!
Te leírtad a tapasztalatodat, hiszek neked, itt pedig a marketing:

http://fag-csapagy.hu/marka/

pedig rekicellnél már vagy 5-6 éve ki volt írva hogy jövőre kész lesz
akkor volt olyan az út hogy egy ember ment a kocsi előtt aztán görgette félre a nagy köveket