A tdm et szodjatok aztan meg kepen sem lattatok... biztos jo szar motorok ha eleg gyakori a 100e km feletti futasteljesitmeny kotelezokkel... nagy dl eszi a kuplungot rangat, soroljuk ?
Kethengeres valasztek gs nel erosebb strapaallo olcso nemigen van.
Honda,kawa nem gyart ilyet a yam tdm meg eszi az olajat es nem egy megbizhato az otszelepes teknika.
Marad a dl/sv vonal.
Cserélni....persze az olyan egyszerű dolog. Aki ebben a kategóriában utazik annak számítanak a költségek.
A felsoroltakra nem vágyom, nekem a kéthengeresek hangja jobban tetszik.
Én is cserére gondolok, ha nem akarok nagyon fabrikálni,, igazán a fojtás sem érdekelne, de két személlyel már nagyon gyenge,,, sport kipufogórol valamit, tudnátok mondani, , persze elérhető áron
Sziasztok!
Új vagyok itt, nem rég lettem tulajdonosa egy GS500nak és máris segítséget szeretnék kérni :) "kis" hibával vettem 2hónapja, később kiderült, hogy még sem annyira kicsi. Erőtlen motor, koromfekete gyertyák, brutális fogyasztás. Alacsony fordulatnál fullad, majd 3500körül nem esik vissza a fordulat. Karburátor belseje kókányolt, ragasztott úszók, reszelt tűk, úszószintet nem lehet beállítani, mert össze vissza vannak hajlítgatva a lapocskák. A membránok sérülés mentesek. Eddig székesfehérvári szervízben istápolták, de szerintük jó így is a motor. Pár tippet szívesen fogadnék, illetve egy használható karbit is vennék, ha lenne eladó valakinek :)
Nálam is ez volt annó az F-el. Negyed óra csöpögés fedél alatt és már indult is pöccre. Szerintem a szembejövők verték tele, de lecseréltettem enduro kábelre és pipára, utána már nem volt gond
Teljesen rendben volt. Talán annyi, hogy esőben megáll. De rájöttünk, hogy a szélterelő pont a pipákra veri a vizet. Gondolom, Te nem jártál vele esőben.
Kimaradt.
Honda,kawa nem gyart ilyet a yam tdm meg eszi az olajat es nem egy megbizhato az otszelepes teknika.
Marad a dl/sv vonal.
A felsoroltakra nem vágyom, nekem a kéthengeresek hangja jobban tetszik.
Szokvanyosra.
Naked hornet.felidomos fazek.
Idomoskisbandit.
Esetleg magasaknak dlhatotven satobbi.
Itthon lehet olcsóbban szabadulnak tőle.
Gabben78 is kiszedte a fojtást, bár az övé nem tudom mikori volt.
Legalább lesz, aki segít a kollégának.
Újtordai is megoldotta, pedig az övé is F-es.
Új vagyok itt, nem rég lettem tulajdonosa egy GS500nak és máris segítséget szeretnék kérni :) "kis" hibával vettem 2hónapja, később kiderült, hogy még sem annyira kicsi. Erőtlen motor, koromfekete gyertyák, brutális fogyasztás. Alacsony fordulatnál fullad, majd 3500körül nem esik vissza a fordulat. Karburátor belseje kókányolt, ragasztott úszók, reszelt tűk, úszószintet nem lehet beállítani, mert össze vissza vannak hajlítgatva a lapocskák. A membránok sérülés mentesek. Eddig székesfehérvári szervízben istápolták, de szerintük jó így is a motor. Pár tippet szívesen fogadnék, illetve egy használható karbit is vennék, ha lenne eladó valakinek :)
Erdély ilyen, de mondjuk idén Andrisékkal végig jó időnk volt.
Tervezhetetlen, arrafelé kötelező az esőcucc