Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tdm et szodjatok aztan meg kepen sem lattatok... biztos jo szar motorok ha eleg gyakori a 100e km feletti futasteljesitmeny kotelezokkel... nagy dl eszi a kuplungot rangat, soroljuk ?
Na ja.
Kimaradt.
A kawa er-6 is kéthengeres.
Kethengeres valasztek gs nel erosebb strapaallo olcso nemigen van.
Honda,kawa nem gyart ilyet a yam tdm meg eszi az olajat es nem egy megbizhato az otszelepes teknika.
Marad a dl/sv vonal.
Cserélni....persze az olyan egyszerű dolog. Aki ebben a kategóriában utazik annak számítanak a költségek.
A felsoroltakra nem vágyom, nekem a kéthengeresek hangja jobban tetszik.
Nem.
Szokvanyosra.
Naked hornet.felidomos fazek.
Idomoskisbandit.
Esetleg magasaknak dlhatotven satobbi.
Egy háromhengeresre gondoltál?
A megoldas egy motorcsere
Én is cserére gondolok, ha nem akarok nagyon fabrikálni,, igazán a fojtás sem érdekelne, de két személlyel már nagyon gyenge,,, sport kipufogórol valamit, tudnátok mondani, , persze elérhető áron
Ebay-en láttam németen karbit 75-110 euroért.

Itthon lehet olcsóbban szabadulnak tőle.
Az alkatrész vagy a motorbontó topicban kérdezz utána, biztos, hogy többeknek is van karbija. Szerintem cseréld le a francba, az a legegyszerűbb.
Én is halottam a ragasztásról , de annak a karbinak fekete a teteje, az enyém pedig szürke,, a formálja is más,,
Azt hiszem fúvóka méret is eltér...
Gabben78 is kiszedte a fojtást, bár az övé nem tudom mikori volt.
Tudomásom szerint pont 2004-től kevés a ragasztás, mert a karbiban is vannak változások.
Úgy tudom ő ragasztotta a furatokat a karbi tolattyúkban, de majd elmeséli ha erre jár.
Ahogy gondolod, nekem mindegy...... én így tudom.
Legalább lesz, aki segít a kollégának.
Érdekes, mert nekem 2005-ös, papír alapján 25 kW-os GS-em van, de gyanítom mégsem fojtott.
Újtordai is megoldotta, pedig az övé is F-es.
Nem lehet kinyitni 2004 utánit, csak karbicserével.
Sziasztok!
Új vagyok itt, nem rég lettem tulajdonosa egy GS500nak és máris segítséget szeretnék kérni :) "kis" hibával vettem 2hónapja, később kiderült, hogy még sem annyira kicsi. Erőtlen motor, koromfekete gyertyák, brutális fogyasztás. Alacsony fordulatnál fullad, majd 3500körül nem esik vissza a fordulat. Karburátor belseje kókányolt, ragasztott úszók, reszelt tűk, úszószintet nem lehet beállítani, mert össze vissza vannak hajlítgatva a lapocskák. A membránok sérülés mentesek. Eddig székesfehérvári szervízben istápolták, de szerintük jó így is a motor. Pár tippet szívesen fogadnék, illetve egy használható karbit is vennék, ha lenne eladó valakinek :)
Syasztok 25kw- ost nyitnák, segitséget kérek, 2004 gs 500... köszönöm.
Ismerős szitu
Erdély ilyen, de mondjuk idén Andrisékkal végig jó időnk volt.
Tervezhetetlen, arrafelé kötelező az esőcucc
Nos, ez is lehet, sőt valószínűbb, mint az eső. Ugyanis 10 centi víz hömpölygött keresztül az úton és jöttek szemből, akik televertek vízzel. Térdig.
Nálam is ez volt annó az F-el. Negyed óra csöpögés fedél alatt és már indult is pöccre. Szerintem a szembejövők verték tele, de lecseréltettem enduro kábelre és pipára, utána már nem volt gond
Nem sok esőt látott..és pucolni sem vízzel szoktam
Teljesen rendben volt. Talán annyi, hogy esőben megáll. De rájöttünk, hogy a szélterelő pont a pipákra veri a vizet. Gondolom, Te nem jártál vele esőben.