Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos nincs sok motoros ismerősöm még a környéken, így nem is értesültem róla
Barcikai motoros napok, vagy a túró tudja, hogy minek hívják eredetileg. Minden évben van ilyen 2-3 napos party a strandon. Nincs nagy hírverése a dolognak, de hogy sokan vannak rajta, az biztos.
Miért mi volt ott? Nem hallottam semmiről
Jöttél volna te is inkább barcikára gurulni. Volt sok hülye motoros, meg felvonulás, meg hasonló nyalánkságok!
Ja és a 83-as úton ma mentem először. Van benne egy pár jó kanyar
Engem a nagynyomasu moso.
Gatyaig vizes lettem.
Én a Bakonyba ugrottam ma el. Ott kicsit szitált, de mindig valahogy kitértem az eső elől. Hazafelé Környe után viszont nagyon elkapott. (utolsó 7-8 km)
Ma voltam motorozni Eger felé, jól el is kapott az eső..
Viszont legalább eszembe jutott képet csinálni a moccról
A töltés pedig a csatlakozók csiszolása és kontakt spray után megjavult. Olcsón megúsztam
Egy logo valami internetes izének.
Képernyő nemolyan balfelső sarkán soktam látni.
Mi az a sportmotor? Valami betegség?
Javaslom esőnapokon ezen úriember videóinak a nézeését.

Sok gyakorlati tapasztalta van gixxeres túrában.

http://youtu.be/WvPTwaAAlm8
Sportmotoron nekem a csuklóm és a tarkóm szokott kegyetlenül megfájdulni, elzsibbadni. Aztán lehet, bennem van a hiba.
Suzuki tényleg beerősít. Tegnap mondták a Suzuki Motorrad-nál nekem, hogy sok Suzukira 2,5% lesz a THM és leakciózás is várható. Pl. a Suzuki Gladius ABS-sel 1 millió 5 körül lesz, ami igen baráti. Ez még nem 100%, csak félpublikus, a kereskedő mondta, hogy ezt várják, szóval valószínűleg jóárasítva lesz.
Volt rá példa hogy sírtam egy tiger után..............de ez max 5-6 Km volt.

Simán lehet 6-800-1000-et menni.Azé a zágráb utáni részt amikor elkezdtek 180-200-al tépni nem kedveltem.
Igaz az ezer már masszív szopás autópályán.

Bár úttól függ.............a fa....m zergebaszta falukkozti elhagyatott minibaszás utakat nem szeretem.
Én még egyikkel se mentem 1 nap alatt ennyit. :)
Olyan oka is lehet, ha elfogy az aszfalt, akkor is tudsz vele haladni, valamint magas a gép és nem néz ki rajta hülyén egy magas ember, na nem te, mert te pici vagy. :D
Méééé?
Simán megvan a libakergető minibringámmal az ezres egy nap.........egy oka lehet egy túraendúrónak és az a lottóötös.

Ha megvan csak a port látnátok utánam egy 800xc nyergében és irány a himalája.
Bagoly mondja verébnek.
Azzalispofáraesnék.
Paperdog.
Neked Seagway-t kell venni, ahhoz rövid kéz kell.
Úgy könnyű. :) Én már vissza nem ülnék, kényelmesebb, nagyobb, nyomatékosabb a VFR. De a következő már túraenduró lesz, hogy még kényelmesebb legyen. :D Így a három X-en túl, már nem kell a sportgép.
A karhossz az ami számít,ha hosszű li tudsz egyenesedni néha ha ilyen rövidkarú ogre vagy mint én akkor folyamatosan dőlsz és meg kell állandóan tartani magad............ha van normál izmod nem ilyen plöttyedt TV-nézős akkor nem gond..........én a sanyiéval 50 Km után belöktem volna az árokba de akkor gyalogolhattam volna maglódról hazáig.
Hát igen, azért én egy 20-al kevesebb vagyok.
Magában a pozicióban semmi különbség, kormány - lábtartó - ülés triumvirátus pont úgy van, mint a tiéden, csak FS-en egy picit keményebb az ülés. Mondjuk és 190 centi magas vagyok, lehet ez ront a helyzeten.
Ja és negymegjelenj egy multistradaval.