Nem semmi az a motoros társadalom.. ismeretlenül is aggódnak az emberért
Ma délután hazafelé menet kicsit offenzívebben motoroztam a szokásosnál is és kikerültem egy motorost meg egy vagy két (erre pontosan nem emlékszem) robogóst is a dugóban, a kocsik közötti "csorgás" közben.. de olyan nagyon fel se tűnt. Megállok a lámpánál, jó hosszan piros van.. majd megérkezik a kikerült motoros (750-es Super Tenerével) ezután az alábbi nagyon rövid párbeszéd hangzik el a lámpánál:
- Csak óvatosan! (ST)
- Nem szeretem a tötymörgést (én)
Azután zöld... még néhány autó, aztán már nem is láttuk egymást
Mindenkit az ön ön szenvedélye hajszol.
Mindenkinek van fejlövése..
A hobbik nem a megtérülésről szólnak..
Elítélni ezért valakit végképp balfasz mentalitásra utal....szerintem.
..és ezt nem azért mert jómagam is mókolok.
Én az egyszemélyes linkelt ülést csak felpróbálnám
Volt már pár vitám ezzel kapcsolatban. Szerintem egy GS500 akkor is csak egy GS500 marad, bármit is csinálsz vele. Amennyi pénzt sokan beleölnek a mókolásába, abból pont vehetnének egy nagyobbat/szebbet/jobbat. Persze akinek tetszik, csinálja, nem erről van szó, de tényleg kukába dobott pénz.
Az ilyen dolgok soha nem a megéri-nem éri meg kategória. Valszeg szerelem, azt meg mint tudjuk csak akkor számszerűsítjük, ha lelép a banya.
No meg persze egyfajta hobby-elfoglaltság. A vitorlázásra is azt mondta egy német srác, h tulajdonképpen ua., mintha állnál a zuhany alatt és tépkednéd a 100 eurósokat.
Én becsülöm és tisztelem aki ennyi időt, munkát és pénzt szán vmire, ami érdekli-foglalkoztatja, persze egyetértek veled, h soha nem jön vissza a pénz mondjuk eladásnál.
Mondjuk ha lemotorozza az árát az ember, akkor az más.. de ahhoz meg kell tartani a motort elég sokáig. Ami beruházás függő.. meg nagyban függ az egyén teherviselő képességétől és fájdalomküszöbétől is. Személy szerint én valahova 50-60 ezer lemotorozott km tájékára teszem azt, amikor az ilyen nem muszáj kiadások "megtérülnek".. vagy legalábbis lelkileg le tudom írni nullára..mondván így tulajdonképpen megérte. Főleg ez az olyan egyedi beruházások esetén igaz, amik jószerivel csak a tulajdonos lelkét simogatják.. a vásárló meg nemhogy alig, egyáltalán se fizeti meg.. az optikai tuningok 99% szerintem ilyen.. meg valószínűleg a power commander és a drága sportkipufogó és társai is..
Hidd el nem csak a GS esetében............nem nagyon akaródzik a szimpla streetből marad motyó eladása.
Ha esetleg gondolok egyet és beszámittatom jobb ha külön passzolom a daytona motyot.
Köszi a biztit,jólesett!egyébként még nem döntöttem el hogy 1 üléses,vagy kettő legyen.füst ledes hátsó lámpa megy bele,mert az már megvan.az idom még nem lett szétvágva a hátsó ülés miatt.utcán használom,ezért nem bizti hogy szerencsés lenne ha csak egy személyes lenne...véleményeket kérek :-)
Mondjuk egy szélesebb hátsó felni is kellene akkor.. bénán nézne ki a 120-as első gumi 130-as hátsóval.
Mondjuk le a kalappal, mert egész harmonikus lett a cucc.. de még mindig úgy gondolom, hogy az ilyen jellegű kiadások egy GS 500 esetén vetekednek a kútba dobott pénz hasznosságával.
Előre GSX-F teló..és akkor lehetne dupla tárcsafék.
Hátul pedig a kocka lámpa helyett valami kecsesebb cucc.
Csináld meg egy üléses mocinak...az úgy már dögös.
Fekete/pilírozott felnivel már egészen morcos lenne.
Amúgy az tetszik nagyon ,hogy van benne meló.
tetszik az idom.
a sárhányót a hátsó függ.-nél csak levágtad ?
én is gondolkodom rajta, de akkor kéne egy sárvető, ami befér és a lengővillával mozogna,
Nem semmi az a motoros társadalom.. ismeretlenül is aggódnak az emberért
Ma délután hazafelé menet kicsit offenzívebben motoroztam a szokásosnál is és kikerültem egy motorost meg egy vagy két (erre pontosan nem emlékszem) robogóst is a dugóban, a kocsik közötti "csorgás" közben.. de olyan nagyon fel se tűnt. Megállok a lámpánál, jó hosszan piros van.. majd megérkezik a kikerült motoros (750-es Super Tenerével) ezután az alábbi nagyon rövid párbeszéd hangzik el a lámpánál:
- Csak óvatosan! (ST)
- Nem szeretem a tötymörgést (én)
Azután zöld... még néhány autó, aztán már nem is láttuk egymást