Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha felült mögém egy nehezebb utas, akkor 7-esen már nem könnyült el az eleje elinduláskor meg kanyarokban. Hosszú túrán viszont érezhetően jobban ütötte a gerincem a 4-eshez képest, de ez is csak szokás kérdése.
Sziasztok,

Mennyire érezhető a különbség a hátsó lengéscsillapító 7 es és 4-es állása közt? 4 es puhább (gyári beállítás) 7-es keményebb kellene legyen. Én azonban nem igazán éreztem különbséget.
Esetleg van valakinek tapasztalata?
Nincs útiterv, jön hozzánk Laci és Padre oszt innen kiderül merre megyünk, Laci említette a Csákvári fagyist így lehet, hogy ott kezdünk és onnan mennénk Egom felé valamerre.
Mikor vagytok Tatabányán?
Holnap 9.30-kor indulunk tőlem (jelenleg 3 motorral) egy laza Csákvár, Tbánya, Egom stb. kis körre.......akinek van kedve jöjjön.
nem volt javitva ez gyárilag ilyen a motor sohasem volt törve.
Ez a fejidom cserélve vagy javítva volt, mert hiányzik róla a matrica. (ugyan olyan mint az enyém)
De attól még nem feltétlenül van baja.
a motor magyarországi és nem svájci aki nem hiszi járjon utána.
a szokásos: nemdohányzó svájci nőtlen pap járt evvel a gyerekeihez a fűtött garázsban
oké itt egy ujabb kép
Kevesli a szöveges részt.
Én meg a jobb fényképeket.
Oldalról kattints még és az első kép nem túl fotogén.

Csak jószándék..............a kívánatosabb kép kívánatosabbá teszi a motort is.
hello ezt hogy érted hogy mese
Szép motor!
Milyen mese jár hozzá?
Barmilyen fura de nem kovetem napi rendszerrel a mas hulyesege miatti fek szevedesedet.

Bontott jobbos nyerget kapnal egy tizesert tarcsat harmincert os josag van.
sziasztok elado egy egy megkimélt gs 500f 2006 os 13470 km van benne az ára 590000 ft.
Azt egyik gumi sem szereti..még szárazon sem!
Vizesen pedig kimondottan csúszik!
Fékezésnél valami hasonló...de jól körbeírtad..
Amit linkeltél a classic (+40 kg..bár nem találtam meg rajta de nehezebb)is mást követel ilyen téren és a custom is...a vicces az ,hogy a shadow is mást szeret. Mentem egy ezrest de még okoz meglepit (a beidegződésektől eltekintve)

A következő vas az lesz amit Csaba linkelt legjobbnak 1200-as verzióban..mert az valóban alkalmas a nyugger tempóra és a vadulásra is
..és azért néha hiányzik az adrenalin...
..most úgy pótolom ,hogy furán előzök
Azt hittem hogy ha már feltetted a kérdést, akkor tudod a miértet is...
Mikor vettem láttam hogy eldolt a gép allo helyben evvel nem volt gond.
Igen ám, csak menet közben kiderült valszeg a fektarcsa zárat hagyta rajta a barom ami így eldolve befeszult a nyereghez elhajtotta a fekpofak pozicionalo vasat és a jobb oldali tárcsat is..
Annyit éreztem az egeszbol ha mentem pl kereszteződés felé és már lassan gurulva nem húztam a feket annyira, hogy le fel ugrált úgymond enyhén a motor eleje, ugye ahogy hol fogott a fék jobban hol nem .
Ez a játék eddig - fékvas csere plusz a két tárcsa került 140 ropiba, én legalább is fék cuccokban bontottat nem veszek meg hasznaltat.. Csak most pedig a fék király de még mindig mintha enyhén ugralna az eleje, és most 70 nél se alatta se felette még egy enyhet ráz a gépen Bár mintha ez elmulni látszana esetleg most koptak be jobban a betétek nem tudom.
Minden esetre ossze szedem a Ze s haverokat, csak mind külföldön melozik aztán raprobalok erre a részre az ő gepukon is. Abba nem akarok bele gondolni hogy esetleg maganal a nyeregnél cseszett szét valamit ez a történet. A konklúzió, vegyen használt motort a tokom ezek után.
De legalább a km valos, 13 ezer km volt a 2006- os vasban, utána nézettem műszakin, két évvel ezelőtt volt benne 11 ezer..
Hihetetlen sebesseggel se.....atmegyek skotkockas takaroba.
"Elképzelhetetlen sebességgel sem?"
Na jo akkor nem fekezek senki kedvert se.
A középső ujj tényleg bizonytalan. Forgolódik ha jó nőt lát.
Onnannincs sok.....csak kinyomtatjak amit golyoval a hasaban felmond es megpusztul utana.
A kunis meg hazamegy.



Nameg johet a 100 bol a barna bambi akit rejtegettek az urallomason.
Az bizonytalan........kisujjal?
Majd eljársz gyorsétterembe
Na meg is keresem a gyutubon megnézem a végét. A goldengéjt hídig láttam