Ha felült mögém egy nehezebb utas, akkor 7-esen már nem könnyült el az eleje elinduláskor meg kanyarokban. Hosszú túrán viszont érezhetően jobban ütötte a gerincem a 4-eshez képest, de ez is csak szokás kérdése.
Mennyire érezhető a különbség a hátsó lengéscsillapító 7 es és 4-es állása közt? 4 es puhább (gyári beállítás) 7-es keményebb kellene legyen. Én azonban nem igazán éreztem különbséget.
Esetleg van valakinek tapasztalata?
Nincs útiterv, jön hozzánk Laci és Padre oszt innen kiderül merre megyünk, Laci említette a Csákvári fagyist így lehet, hogy ott kezdünk és onnan mennénk Egom felé valamerre.
Fékezésnél valami hasonló...de jól körbeírtad..
Amit linkeltél a classic (+40 kg..bár nem találtam meg rajta de nehezebb)is mást követel ilyen téren és a custom is...a vicces az ,hogy a shadow is mást szeret. Mentem egy ezrest de még okoz meglepit (a beidegződésektől eltekintve)
A következő vas az lesz amit Csaba linkelt legjobbnak 1200-as verzióban..mert az valóban alkalmas a nyugger tempóra és a vadulásra is
..és azért néha hiányzik az adrenalin...
..most úgy pótolom ,hogy furán előzök
Azt hittem hogy ha már feltetted a kérdést, akkor tudod a miértet is...
Mikor vettem láttam hogy eldolt a gép allo helyben evvel nem volt gond.
Igen ám, csak menet közben kiderült valszeg a fektarcsa zárat hagyta rajta a barom ami így eldolve befeszult a nyereghez elhajtotta a fekpofak pozicionalo vasat és a jobb oldali tárcsat is..
Annyit éreztem az egeszbol ha mentem pl kereszteződés felé és már lassan gurulva nem húztam a feket annyira, hogy le fel ugrált úgymond enyhén a motor eleje, ugye ahogy hol fogott a fék jobban hol nem .
Ez a játék eddig - fékvas csere plusz a két tárcsa került 140 ropiba, én legalább is fék cuccokban bontottat nem veszek meg hasznaltat.. Csak most pedig a fék király de még mindig mintha enyhén ugralna az eleje, és most 70 nél se alatta se felette még egy enyhet ráz a gépen Bár mintha ez elmulni látszana esetleg most koptak be jobban a betétek nem tudom.
Minden esetre ossze szedem a Ze s haverokat, csak mind külföldön melozik aztán raprobalok erre a részre az ő gepukon is. Abba nem akarok bele gondolni hogy esetleg maganal a nyeregnél cseszett szét valamit ez a történet. A konklúzió, vegyen használt motort a tokom ezek után.
De legalább a km valos, 13 ezer km volt a 2006- os vasban, utána nézettem műszakin, két évvel ezelőtt volt benne 11 ezer..
Mennyire érezhető a különbség a hátsó lengéscsillapító 7 es és 4-es állása közt? 4 es puhább (gyári beállítás) 7-es keményebb kellene legyen. Én azonban nem igazán éreztem különbséget.
Esetleg van valakinek tapasztalata?
De attól még nem feltétlenül van baja.
Én meg a jobb fényképeket.
Oldalról kattints még és az első kép nem túl fotogén.
Csak jószándék..............a kívánatosabb kép kívánatosabbá teszi a motort is.
Milyen mese jár hozzá?
Bontott jobbos nyerget kapnal egy tizesert tarcsat harmincert os josag van.
Vizesen pedig kimondottan csúszik!
Amit linkeltél a classic (+40 kg..bár nem találtam meg rajta de nehezebb)is mást követel ilyen téren és a custom is...a vicces az ,hogy a shadow is mást szeret. Mentem egy ezrest de még okoz meglepit (a beidegződésektől eltekintve)
A következő vas az lesz amit Csaba linkelt legjobbnak 1200-as verzióban..mert az valóban alkalmas a nyugger tempóra és a vadulásra is
..és azért néha hiányzik az adrenalin...
..most úgy pótolom ,hogy furán előzök
Mikor vettem láttam hogy eldolt a gép allo helyben evvel nem volt gond.
Igen ám, csak menet közben kiderült valszeg a fektarcsa zárat hagyta rajta a barom ami így eldolve befeszult a nyereghez elhajtotta a fekpofak pozicionalo vasat és a jobb oldali tárcsat is..
Annyit éreztem az egeszbol ha mentem pl kereszteződés felé és már lassan gurulva nem húztam a feket annyira, hogy le fel ugrált úgymond enyhén a motor eleje, ugye ahogy hol fogott a fék jobban hol nem .
Ez a játék eddig - fékvas csere plusz a két tárcsa került 140 ropiba, én legalább is fék cuccokban bontottat nem veszek meg hasznaltat.. Csak most pedig a fék király de még mindig mintha enyhén ugralna az eleje, és most 70 nél se alatta se felette még egy enyhet ráz a gépen Bár mintha ez elmulni látszana esetleg most koptak be jobban a betétek nem tudom.
Minden esetre ossze szedem a Ze s haverokat, csak mind külföldön melozik aztán raprobalok erre a részre az ő gepukon is. Abba nem akarok bele gondolni hogy esetleg maganal a nyeregnél cseszett szét valamit ez a történet. A konklúzió, vegyen használt motort a tokom ezek után.
De legalább a km valos, 13 ezer km volt a 2006- os vasban, utána nézettem műszakin, két évvel ezelőtt volt benne 11 ezer..
A kunis meg hazamegy.
Nameg johet a 100 bol a barna bambi akit rejtegettek az urallomason.
Na meg is keresem a gyutubon megnézem a végét. A goldengéjt hídig láttam