Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a 2.-es épület lenne...........ugy volt hogy marad de már a háromnegyede ment a levesbe.
Maradt egy vagon eps egy adagzártszelvény és egy csomó cserép............hétvágáre a vasváz marad..............meg előkészitem a moccot a generátorra.
Minden télen építesz egyet hogy nyáron legyen mit bontani?
Pici galambház bontás?
Hétvégén szervez valaki valamit?
Főleg szombatra...
A kezdetkor kikapcsoltam............igy sosem kapok.
Én sem kapok.
Ti kaptok értesítést ha jön válasz a hozászolásra? Én már párnapja nem kapok
Na mivel a red-line sem tudja vállalni mint kiderült, de hát miért is tudná.. ők kb a 10. szerviz aki nemet mond. Bár inkább mondjon nemet mint hetekkel később jelentsék be hogy nem tudják megcsinálni. Viszont holnap viszem a Yamaha Worldbe, Kozmax-hoz, állítólag lelkiismeretes szerelő, remélem így is van és ért is hozzá.
Inkább kéne egy nem japan generátor............ezek a hülye kis ferdeszemüek nem tudnak elektromos dolgokat gyártani amik tartósak egy motoron.
Vegyé inkább egy rendes motort, kardánnal v. szíjhatással, jó generátorral + feszszabbal.
Ezt most kinek?
Miért oda hátra?
Nagyon böszme oda hátra
Igényesen is meg lehet csinálni.
A csövet se lehessen látni.
Kifejletről egy videót majd dobj fel
Kis parasztpukkasztásnak legyen min rágódni
Sehol...........a konkluzió hogy a pumpa egyszerüen tul sokat nyom...........leszereltem és veszek egy ilyet.Meg egy generátort .............és egy fesszabot.
Végül is Zoli hol tartasz a projektben, műkszik már rendesen, mert az utolsó emlékeim, h még nem tudtad pontosan belőni. De az is lehet, h lemaradtam egy-két dologról.
Ez is szállítva van már ennyiért
Bár tény hogy a másik olcsóbb.
A scottoiler mini meg KB 25 rugó.

És az már szállítva.
Ha a bowden renden van (és még mindig szorul), akor a kart kell megzsírozni a kormánynál (sajnos ehhez le kell szerelni a kapcsolóegységet). Mint az álom, olyan könnyedén fog működni. Nekem bevált.
Aki esetleg láncolajzóban gondolkodik most 32 pénzért elérhető
http://www.skutre.net/novinka-...
Meg a Kispókban középen a 2 ülés között.
Talán a wartiban kellett néha szivatót használni.................bár szivatott anélkül is eleget.
Most már én is amióta kicsit dúsabbra állították a keverékemet.
Előtte ez esélytelen volt. Még melegen, kicsit hosszabb megállók után is rá kellett húznom. Mondjuk nem volt nagyon 4 liter felett a fogyasztásom. Most már kicsit felette szokott lenni...
Szokott szorulni, de pl. én nyáron rá se húzom indításnál. Gáz nélkül röff és utána egy kicsit a gázzal játszani. De írd be a keresőbe, h szivató és olvashatsz róla. Mondjuk ártani nem használ, ha a bowdent megnézed, miért szorul.

Ehun-e: szivató
Nekem is szorul, szarni rá.
Folyamatosan állítani kell úgy hogy 2000-3000 között járjon, ne hagyd hogy felszaladjon a fordulat, vedd kicsit vissza mindig!
Szerintem ebben a nyári melegben ez a 3-4ezres fordulat félig kihúzott szívatóval teljesen rendben van.
Először a bowdent.............lehet be van rohadva.