Sziasztok!
Most, hogy végre már lassan minden kész lesz a gépen így vásárlás után, még egy dolog zavar:
A szívatónak, hogyan kellene működnie eredetileg? Mert jelenleg félig ráhúzva már 3000-4000 fordulaton pörög a motor tovább nem is húztam még És marhára szorul nagyon nehéz mm-eket mozdítani rajta, hogy épp jó legyen. A bowdent nézzem meg vagy a karbin kell vmit állítani?
Köszi
Én már jártam náluk láncszett csere révén. Rendes normális gyerekek, jól végzik a dolgukat. Van pár Versys-es haver, akik szintén oda viszik, és ők sem panaszkodtak még rájuk.
Karbiban az O-gyűrű csere ki ne maradjon! Engem hasonló dolgok vicceltek egy fél szezonon keresztül, mire kiderült, hogy ez a filléres biszbasz a ludas.
Igen,gyertya rendben nem túl régiek,légszűrő is,olajcsere volt,szezon elején akkor cseréltem ezeket is,mondjuk 5000 km belerepült azóta,de ez a Gs-nek nem km :)
Ja és ha nagyon felmelegszik,és leállítom akkor kétszer háromszor kell ráíndítani,hogy beröffenjen,nem tudom ez általános jelenség vagy itt is van valami. Egyébként más esetben minden rendben,kezdem a karbival aztán majd meglátjuk,köszi a választ!
Én végül is megtaláltam a pernahajdereket, aztán gurigáztunk egy jót.
Jövőre tuti veszek Ganjaninja féle hálós dzsekit, mert ez a meleg már kibírhatatlan.
Most, hogy végre már lassan minden kész lesz a gépen így vásárlás után, még egy dolog zavar:
A szívatónak, hogyan kellene működnie eredetileg? Mert jelenleg félig ráhúzva már 3000-4000 fordulaton pörög a motor tovább nem is húztam még És marhára szorul nagyon nehéz mm-eket mozdítani rajta, hogy épp jó legyen. A bowdent nézzem meg vagy a karbin kell vmit állítani?
Köszi