Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te tudod tigris.
Olyat eszel amit szeretnél.

Mivel nem vagyok akkora menő mint te nekem még nem sikerült megcsúsztatni.................csak a farát emelte fel egy jó háromnegyed méterre.

Be is pippantottam majdnem.
NA bocs hogy belevau, de ettől a Michelin Power 2 Ct vagy mi a fasztól szarabb gumi még nem sok volt motoron, talán az Er5 gyári Dunlopja. Ez a szar semmirevaló gumi úgy csúszik meg felfestéseken mint annak a rendje, alig várom hogy lekopjon többet nem fog felkerülni a motorra az tuti. Viszont a Metzeler Z 8 Interactról valakinek tapasztalata?
Vagy esetleg még ez a Pilot road 4 vagy mi..
Mert még fiatal vagy.
https://www.youtube.com/watch?...

Próbáltam keresni valamit, ami jól kifejezi a motort. Részlet a legendás Spielberg filmből.
Bennem nem buzog a vágy, még egy próbakör erejéig sem
Tudom, hogy nem nagyon akartok hinni nekem, ezért szívem szerint tesztvezetést szerveznék nektek. Nem tudom, mit szólna hozzá az ember, de jószívű, kellően nagyvonalú, talán még bele is menne. .....mert addig nehéz elhinni, amit írok.
A Harley-k közül én biztos ezt választanám. Ezzel menni tényleg csak erre a motorra jellemző különleges élmény, itt minden a helyére kerül, itt nincs, ha... és de.... Azért írom, mert próbáltam, különben hitetlen lennék.
Amúgy ezt én is elfogadnám.
De ez nem chopper/cruiser, hanem egy normál utcai motor. Még akkor is, ha a wannabe-borntubivájd arcok ezt csicsázzák ki, lévén másra nincs pénzük...
Kb. ahogy leírtad. Az eleje 2 pillanat alatt megcsúszik, mert farnehéz, a hátulján meg rendszerint dobfék van. Se fék, se futómű ezek alatt a vasak alatt, még egy GS500-hoz képest sem...
Van, amelyiket tudnád szeretni.:

http://blogduasrodas.motonline...

"ez itt kérem a világ legjobb motorja"..... körbe röhögtem volna, aki ilyet mond..... amíg nem próbáltam ki a haveromét. Mondjuk annyi okosság van, hogy 1200cm-re van emelve a hengerűrtartalom, és ezzel együtt már zseniális a gépezet. Bivaly erős indulástól kezdve és el is lehet rendesen forgatni, nincs befulladás 3000 fölött. A futóműve parádés, a fizikát meghazudtoló, a 250kg-ból semmit nem érezni, magától áll ívre, szinte önmagát kormányozza, mert alacsonyan van a súlypont és te is alacsonyan ülsz rajta. És Baromi kényelmes. Hangja olyan erőt sugárzó mint egy dizelmozdonyé. Ez nem egy tatás motor, ugyanakkor tudja azt, amit sok motor nem, hacsak 60-nal mész, már fülig ér a szád. Ha belekóstolnál, nem akarnál mást.
Sok hátsó némi első, rengeteg imádság?

Ez a szar például egész pofás... tudnék olyan alkalmat mondani, amire még örömmel használnám is, bár szerintem nagyon távol áll egy ilyen jellegű motor tudása és felhasználási területe a saját habitusomtól. Nem hiszem hogy jóba lennénk hosszútávon
Ha ráülnél egy olyan ..vagy hasonló szarra mint ami most van nekem...hamar megtapasztalnád
Én most értelmezem újra a fékezést ....teljesen más a szisztéma mint a többi motoron..
Attól ,hogy hangosabb a szarod...még nem lesz nagyobb pöcsöd..
..ezt úgy érdemes csinálni ,hogy egy egész rendszert hangoltatsz rá..
...különben csak gányolás.
..ha pedig mégis gányolsz..a fúvókát is hangolnod kell..
Sziasztok!

Kicsit szeretnék férfiasabb hangot a GS-emnek, de sok helyen látom hogy csak ártanék a mocinak. Van valainek tapasztalata ebben, esetleg a gyári dob átalakítása (pl egy 8-10mm furat a végén a kijövő cső alá amit később egy csavarral el lehet tüntetni vagy valami hasonló). válaszokat előre is köszönöm!
Annyira sokfele a kinalat hogy mindenki megtalalja a legjobbat maganak.
S30 vagy sportsmart is jo lehet.esetleg roadsmart.
A pure sem volt rossz.a rosso 2 sem.ezekben egyikben sem ereztem azt a fajta bizonytalansagot amit a pr2 ben.pedig uj volt es 8000 et lenyomtam vele fekves nelkul.
Olvastam, és én is így gondoltam amíg ki nem próbáltam.
Azt hittem az már a Pirelli volt. Én is mentem Power-el 10-et, pedig nem is volt új. (kicsit meg volt olvasztva rajta pályán a formaleválasztó réteg ) Az jó vétel volt, meg a mostani is!
Ha a PR4 lenyomja a PR3 árát, még rá is tudnék szokni az új gumira... Sőt hátra a 2-es is tökéletes!
Azt a reszt olvastad hogy a pr3 nekem ronda igy nem teszem fel?
Tényleg mondta Szotyi nekem is. Talán még Sanyi is...
De Szotyi azt hiszem azt is mondta hogy a PR3-as nem csinál ilyet.
Akkor meg a gyari qualifier volt fenn de enduro kivetelevel finom poron semmi nem tapadna.power ki fogja a tizest birni........ha nem faszolnal hasznalt szarokkal evente egyszer gumiznal vagy ketszer.
Nem volt ott ész nélküliség. Tényleg csak egy kicsit ráfékezett.
Foregon látta is a visszapillantóból. Én akkor már 2 községgel előrébb voltam, csak azért fordultam vissza, mert a kereszteződésben 5 perc várakozás után szörnyű magány tört rám.
Próbáld majd ki vagy a Road4-est vagy a Road3-est elől. Szerintem még jobb is változó körülmények között (közutak). Mély mintázat, puha, tapad, vízelvezetés tökéletes...
A Power nagyon jó cucc, pályán 4 másodperccel gyorsabb volt egy teszten a Road2-től! De én már unom, hogy gyakrabban cserélgetem őket mint az alsógatyámat.
Pirellit még nem próbáltam, de ránézésre iljesztő hogy szinte slick gumiról van szó, csak épp van rajta pár hosszanti vágás enyhén cikk-cakkban. Azzal tudni kell hogy hova mész, bagolybaszó nem játszós vele.
Szerintem ha akkor nem az van fent neked még mindig fehér a tripla. Persze ha nem olyan erős a pimpelő vágyad, hogy télen nekiállj átfényezni a fullos gépet.
Szotyi irta lovinak......keresd vissza par oldalt azon a topikon. en nem tepem tovabb a szamat.
Én elhiszem, csak kár.. fenéket kár.. de nekem még nem sikerült megtapasztalni ezt a csúszik az eleje történetet.