a tel.-on volt 30 ft-om kb. 10:30 körül indultam a fagyizótól zsámbékra. 160 lett a vége. kb.Budakeszi- B.örs-bia- Etyek-Knyék-Nadap...kör, ha már elindultam. szólóba mertem pólóba menni, jól esett. (mónibriginéni, ezt Te most ne olvstad! )
Néhány napja tapasztalom,ha este leállok a géppel,és csak másnap megyek vele,nehezen indul,puffog csattog,visszadurrog. Később nincs gond ,de másnap ismét,és mintha nem is gyorsulna most olyan jól.Karbisznkron és pucolás gondolom ráfér,mostanában nem volt,vagy 12000 km óta. Lehet más gond is,elektronika esetleg? Köszi előre is a válaszokat :)
az "Ego"-d még úgyse láttam... 10 h körül ott leszek Csákváron.
ha L.berény fele jöttök , és ha kb. tudsz időpontot a kereszteződésnél csapódok (-nék. ) 9. ig nézem a fórumot.
Nézd meg mekkora az ellenállás a test ( - ) és a generátor szálai közt.
Ennek 1 egésznek kell lenni. Tehát semmi vezetésnek nincs helye.
Illetve mekkora ellenállásod van a tekercsek közt. ? 0.2 körül?
Vagy járó motornál tekercs és váz közt egy feszültségmérést. 0 Volt kell legyen. ( nem ajánlom magas váltakozó fesz miatt. )
Én amikor hazahoztam a gépet, azt hittem hogy az ülésmagasságon is lehet állítani. Azt hiszem 4-ről 5-re tekertem. Persze még akkor felvilágosítottak hogy ez csak előfeszítés. Valamit nagyon eltalálhattam mert az ezt követő 60 0000 alatt semmi nyűgöm nem volt.
Létezik olyan hogy a generátor minden szálán 1,4-1,6 V.ot mérek az ellenállás összevissza ugrál 1 és 0,00002 közt.
Tök nem vágom a villamosságot a dizelben nem volt ilyen.
Viszont stabil 10 voltal tölt az biztos.
Légszűrő tiszta?Gyertya rendben?
Néhány napja tapasztalom,ha este leállok a géppel,és csak másnap megyek vele,nehezen indul,puffog csattog,visszadurrog. Később nincs gond ,de másnap ismét,és mintha nem is gyorsulna most olyan jól.Karbisznkron és pucolás gondolom ráfér,mostanában nem volt,vagy 12000 km óta. Lehet más gond is,elektronika esetleg? Köszi előre is a válaszokat :)
Hol vagytok már?
ha L.berény fele jöttök , és ha kb. tudsz időpontot a kereszteződésnél csapódok (-nék. ) 9. ig nézem a fórumot.
4000 fordulat fele már 150V
Ennek 1 egésznek kell lenni. Tehát semmi vezetésnek nincs helye.
Illetve mekkora ellenállásod van a tekercsek közt. ? 0.2 körül?
Vagy járó motornál tekercs és váz közt egy feszültségmérést. 0 Volt kell legyen. ( nem ajánlom magas váltakozó fesz miatt. )
képeken láttam csak megégett tekercseket
Holnap kibelezem.
Ránézésre lehet látni hogy szar vagy ki lehet mérni kiszedett állapotban?
Érdemes felújitani vagy vegyek újat?
olyan 13,5-től lehet annak nevezni, ami még mindig elég gyenge
ilyen 30v vagy több kell hogy kijöjjön a generátorból
Tök nem vágom a villamosságot a dizelben nem volt ilyen.
Viszont stabil 10 voltal tölt az biztos.