Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a tel.-on volt 30 ft-om kb. 10:30 körül indultam a fagyizótól zsámbékra. 160 lett a vége. kb.Budakeszi- B.örs-bia- Etyek-Knyék-Nadap...kör, ha már elindultam. szólóba mertem pólóba menni, jól esett. (mónibriginéni, ezt Te most ne olvstad! )
Üdv.
Légszűrő tiszta?Gyertya rendben?
Sziasztok!

Néhány napja tapasztalom,ha este leállok a géppel,és csak másnap megyek vele,nehezen indul,puffog csattog,visszadurrog. Később nincs gond ,de másnap ismét,és mintha nem is gyorsulna most olyan jól.Karbisznkron és pucolás gondolom ráfér,mostanában nem volt,vagy 12000 km óta. Lehet más gond is,elektronika esetleg? Köszi előre is a válaszokat :)
Én itt hűsölök Tatabánya és Tarján közt egy leállòban.
Hol vagytok már?
Hali, szerintem a 10 még korai lesz, nem úgy szokok indulni, hogy beöltözve várom a többieket. ...,de fél 11 körül szerintem ott lehetünk.
az "Ego"-d még úgyse láttam... 10 h körül ott leszek Csákváron.
ha L.berény fele jöttök , és ha kb. tudsz időpontot a kereszteződésnél csapódok (-nék. ) 9. ig nézem a fórumot.
Nekem alapjáraton tekercsek közt 40-45V jön ki.
4000 fordulat fele már 150V
Nézd meg mekkora az ellenállás a test ( - ) és a generátor szálai közt.
Ennek 1 egésznek kell lenni. Tehát semmi vezetésnek nincs helye.

Illetve mekkora ellenállásod van a tekercsek közt. ? 0.2 körül?
Vagy járó motornál tekercs és váz közt egy feszültségmérést. 0 Volt kell legyen. ( nem ajánlom magas váltakozó fesz miatt. )
Szerintem E-bay-en keress valami fasza Suziki generátort, meg komplett elektronikát, hátha kompatibilis...
Sanyi, ha 9:30-kor indultok tőletek gondolom 10:15-10.30 körül vagytok a fagyizónál Csákvbáron. Ha meg nem érnék oda, úgy is szembe jöttök.
Én amikor hazahoztam a gépet, azt hittem hogy az ülésmagasságon is lehet állítani. Azt hiszem 4-ről 5-re tekertem. Persze még akkor felvilágosítottak hogy ez csak előfeszítés. Valamit nagyon eltalálhattam mert az ezt követő 60 0000 alatt semmi nyűgöm nem volt.
Ja és autóakksiról bikázva megy.
Plusz adalék a tesztert testre rakjam és úgy kell mérni?
Valamit elcsesztem a multiméteren mert nem ez jön ki.
Ha valóban 10V a töltésed ......az már azt jelenti hogy teljesen lemerült az aksid....be sem indul.
...
A generátor 3 szálán 70V körül kell lenni szálanként, de váltón mérve....
Ne felejtsd el a a generátor 3 szálán váltófesz van....az akkun egyenfesz......a műszert ne felejtd el ennek megfelelően használni.
7 esen egyedül hullámos úton csak úgy lifteztem le fel. Most megnézem 4 esen.
ezt nem tudom, sosem szedtem még szét
képeken láttam csak megégett tekercseket
Akkor az is kuka,
Holnap kibelezem.
Ránézésre lehet látni hogy szar vagy ki lehet mérni kiszedett állapotban?
Érdemes felújitani vagy vegyek újat?
a 10v az nem töltés
olyan 13,5-től lehet annak nevezni, ami még mindig elég gyenge
ilyen 30v vagy több kell hogy kijöjjön a generátorból
Létezik olyan hogy a generátor minden szálán 1,4-1,6 V.ot mérek az ellenállás összevissza ugrál 1 és 0,00002 közt.
Tök nem vágom a villamosságot a dizelben nem volt ilyen.
Viszont stabil 10 voltal tölt az biztos.
Gyere.
Hm... Ha fel tudok kelni olyan korán, még az is lehet, hogy elnézek feléd.